دستبند برای مچ ظریف

بعد از گوشواره، دستبند زنانه محبوب ترین اکسسوری میان خانم هاست. به خاطر همین موضوع وقتی شما وارد یک فروشگاه بدلیجات می شوید، با تنوع فراوان گوشواره ها و دستبند ها مواجه می شوید. دستبند ها را یکی پس از دیگری روی مچتان می بندید ولی متاسفانه متوجه می شوید که هیچ کدام از آن ها برای مچ شما مناسب نیستند. کار به آنجا می کشد که شما قید زیبایی را می زنید و به فروشنده می گویید که کوچک ترین سایز را برای شما بیاورد. دفعه بعدی که برای خرید دستبند اقدام کردید، هرگز چنین کاری را نکنید. ما به شما در این مقاله یاد می دهیم که چطور دستبند برای مچ ظریف را انتخاب کنید. لازم نیست که به خاطر مچ ظریف خود ناراحت باشید که هیچ دستبندی مناسب آن نیست. با رعایت این نکات که در ادامه گفته خواهد شد، شما هر فروشگاه اینترنتی یا حتی حضوری سر بزنید به راحتی و با سلیقه خودتان دستبند مورد علاقه را انتخاب کنید. دستبند ژوپینگ قیمت متنوعی در بازار دارد شما عزیزان می توانید برای خرید دستبند ژوپینگ با قیمت مناسب به فروشگاه اینترنتی بدلیجات زودیکا مراجعه کنید.

دستبند برای مچ ظریف

چطور دستبند مناسب برای مچ های ظریف بپوشم

عده ای از خانم ها (و حتی آقایان!) مچ های ظریفی دارند و به خاطر همین موضوع نمی توانند اکسسوری های مناسب را برای خود بخرند. برای مثال ممکن است که نتوانند ساعت یا دستبند مناسب دست خود انتخاب کنند. برای همین، بعضی از آن ها از فکر خرید کردن بیرون می آیند و از اکسسوری های دیگر استفاده می کنند. با دو راهی که در ادامه به شما خواهیم گفت متوجه می شوید که چطور دستبند برای مچ ظریف را میان آن همه دستبند انتخاب کنید. برای ما در زیر این مقاله کامنت کنید که کدام یک از این دو راه را قبلا امتحان کرده بودید و آیا به نظر شما این دو راه چقدر تاثیر دارد.

دستبند به همراه ساعت

ساعت یک مزیت نسبت به دستبند دارد و آن هم این است که معمولا اندزه دسته ی ساعت کوتاه و بلند می شود. اگر دسته ی چرمی دارد، شما می توانید قلاب را در سوراخ های بالاتر ببندید و اگر دسته ی فلزی دارد، امکان جدا کردن قطعات آن وجود دارد. حتما حین خرید ساعت مچی به این نکته که ذکر شد بر خورده اید. مطمئنا متوجه شده اید که چه موضوعی را قصد داریم که بگوییم. وقتی ساعت مناسب را برای مچ خود خریدید، نوبت خرید دستبند می شود. حالا اگر دستبند را روی مچتان ببندید، دستبند به ساعت گیر می کند و اصلا مثل قبل روی ساعد دست شما بالا و پایین نمی رود. با این کار دستبند به ساعت گیر می کند و سر جای خودش گیر می کند. به همین راحتی دستبندی که دوست دارید را بخرید و روی مچ ظریف خود ببندید.

چطور دستبند مناسب برای مچ های ظریف بپوشم

چند دستبند روی مچ

اگر قسمت بالا را خوانده باشید متوجه می شوید که اگر دستبند به چیزی گیر کند امکان بالا و پایین رفتن آن روی ساعد است کمتر می شود. بنابراین راه دوم این است که چند دستبند را روی هم قرار دهید. با این کار دستبندها به همدیگر گیر می کنند و کمتر جابجا می شوند. حتی می توانید از دستبندهای چوبی یا چرمی استفاده کنید که بهتر روی مچ نشانده می شوند. به همین جهت بعد از این که این دستبند ها روی مچ ثابت شدند، دستبند مورد نظر خود را ببندید. مانند آنچه که در قسمت بالا اتفاق افتاد (ساعت به همراه دستبند)، دستبند ها به هم دیگر گیر می کنند و در جای خود می مانند.

دستبند مناسب خود را سفارش دهید.

جدای از دو موردی که در بالا اشاره کردیم، یک راه سریع و مطمئن وجود دارد. طرح مورد نظر خود را به متخصص بسپارید و در عرض چند هفته دستبند را تحویل بگیرید. ممکن است که هزینه بیشتری برای شما ایجاد کند اما بعد از این که دستبند را روی مچ خود بستید، به عمق وجود تصمیمتان پی می برید. اکنون به شما بستگی دارد که کدام گزینه را انتخاب می کنید. تمام شرایط را در نظر بگیرید و دستبند خود را روی مچ بیندازید.

چطور دستبند مناسب برای مچ های ظریف بپوشم

دستبند مناسب دست لاغر

در بالا به تمامی موارد لازم اشاره شد. شاید سخت باشد که دستبند مناسب دست لاغر پیدا شود ولی می توان از راه های دیگر هر دستبندی را مچ انداخت. اگر به ساعت پوشیدن علاقه دارید، هر دستبند برای مچ ظریف مناسب خواهد بود. پس قبل از خرید دستبند به خرید ساعت فکر کنید! در ادامه مقاله گفته شد که چند دستبند را در کنار هم بگذارید تا از جابجا شدن آن ها روی مچ جلوگیری شود. همانطور که تا الان فهمیدید این مقاله توسط فروشگاه اینترنتی زودیکا تهیه شده است. انواع دستبند های متنوع و دستبندهای کارتیه در دسته بندی فروشگاه موجود است. همین حالا وارد فروشگاه شوید و دستبندها را یکی پس از دیگری ببینید. اگر هم به مشکلی بر خوردید و سوالی داشتید حتما از طریق قسمت دیدگاه با ما در ارتباط باشید.

محصولات پیشنهادی
دیدگاه‌ها  
سلام چگونه می‌توان دستبند برای مچ ظریف را با دیگر اکسسوری‌ها ترکیب کرد؟
سلام اگر شما یک ساعت مچ دارید، می‌توانید دستبند خود را با ساعت ترکیب کنید. اگر ساعت شما از جنس طلا یا نقره باشد، ست دستبند را با رنگ مشابه می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.
آیا دستبندهای مچ ظریف به صورت لایه‌ای قرار می‌گیرند یا تکی به مچ دست می‌آیند؟
سلام هر دو مدل به مچ دست ظریف می آید ولی دستبند های چند لایه که نمونه تصویر آن را در مطلب مشاهده می کنید، گزینه ای مناسب تر است.
نوشتن دیدگاه