راهنمای خرید بدلیجات مردانه

زیورآلات همیشه به عنوان یک اکسسوری مهم برای استایل افراد مورد توجه بوده است. امروزه استفاده از زیورآلات به ویژه بدلیجات، مختص به خانم ها نیست. امروزه پوشیدن زیورآلات در میان آقایان هم رایج و مرسوم است. آیا آقایان می توانند آزادنه هر مدل و سبک از بدلیجات را بپوشند؟ در جواب باید بگوییم هر فرد در انتخاب آیتم های استایل خود آزاد است. اما اگر می خواهید یک استایل حرفه ای داشته باشید؛ در ادامه با راهنمای خرید بدلیجات مردانه همراه باشید.

Guide for buying mens jewelry2

برای خرید بدلیجات مردانه به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای خرید بدلیجات مردانه اولین نکته ای که باید رعایت کرد توجه به جثه افراد است. اگر جثه شما بزرگ است از بدلیجات درشت استفاده کنید و برای جثه های کوچک بدلیجات ظریف گزینه مناسبی است. اگر بخواهیم با جزئیات بیشتری این موضوع را بررسی کنیم ابتدا به سراغ دستبند می رویم.
اگر مچ دست شما پهن است، دستبند های پهن گزینه ی پیش روی شماست. برای مچ های باریک و لاغر هم طبیعتا دستبند های باریک و ظریف انتخاب مناسبی است. در رابطه با گردنبند هم به همین اصول توجه کنید.
در انتخاب انگشتر، کشیدگی و کوتاهی انگشت اهمیت زیادی دارد. برای انگشت های کشیده از انگشتر های پهن و برای انگشت های کوتاه از انگشتر های باریک استفاده کنید. این موارد تا به اینجا در مورد تناسب اندازه بدلیجات مردانه با اندازه بدن افراد است؛ اما برای اینکه استایل حرفه ای تری داشته باشید، تناژ رنگ پوست شما هم اهمیت زیادی در انتخاب رنگ بدلیجات دارد.
اگر تناژ رنگ پوست شما گرم است، بدلیجات مسی و یا طلایی رنگ، انتخاب هوشمندانه ایست. برای پوست هایی با تناژ رنگی سرد، بدلیجات نقره ای رنگ مثل استیل و تیتانیوم گزینه پیش روی شماست. اگر پوست شما خنثی است،در انتخاب هر رنگ از بدلیجات می توانید آزادنه عمل کنید.
برای اینکه تناژ رنگی پوستتان را تشخیص دهید یک راه ساده وجود دارد. به رگ زیر مچ دستتان نگاه کنید. اگر رگ زیر پوست، سبز رنگ باشد، پوست شما گرم است. اگر رگ آبی یا بنفش باشد، پوست شما سرد است. همچنین پوست های خنثی رگ آنها بین آبی و سبز است.
مورد مهم دیگری که باید در انتخاب بدلیجات مردانه مد نظر قرار دهید، این است که موقعیت و مکانی که قرار است در آن حضور پیدا کنید کجاست! آقایان نباید در محل کار به خصوص مصاحبه کاری از بدلیجات استفاده کنند. اما اگر در یک مذاکره تجاری هستید پوشیدن یک ساعت گران قیمت شرایط را می تواند به نفع شما پیش ببرد. چون یک ساعت گران قیمت شما را به طرف مقابل یک فرد تجاری موفق نشان خواهد داد.
همچنین پوشیدن زیورآلات توسط مردان در مراسم تدفین جلوه خوشی ندارد. برای قرار های عاشقانه، به خصوص قرار اول، پیشنهاد ما این است صرفا از یک دستبند بسیار شیک و رسمی استفاده کنید. انداختن گردنبند در قرار اول یک اقدام نامناسب است.
اگر استایل شما رسمی است و کت و شلوار پوشیده اید نباید از دست بند های شلوغ و پر زرق و برق استفاده کنید؛ چون این دستبند ها توجه ها را از استایل رسمی شما پرت می کند.
یکی از اشتباهات رایج در انتخاب و پوشیدن زیورآلات مردانه استفاده از تعداد زیاد آنها است. انداختن بیش از یک گردنبند، استفاده از چند مدل دستبند و پوشیدن انگشتر در چند انگشت، نشان از افراط شما در استفاده از اکسسوری است. این زیاده روی در پوشیدن اکسسوری تمام تلاش لباس های شما را در ساخت استایلتان بی اثر می کند!

Guide for buying mens jewelry3

جنس بدلیجات مردانه عموما از چیست؟

امروزه در بازار بدلیجات مردانه مثل بدلیجات زنانه طرح ها و سبک های متنوعی را می توان پیدا کرد؛ اما عموما جنس بدلیجات مردانه از جنس استیل و تیتانیوم است. بدلیجات استیل باعث ارزان بودن و در دسترس تر بودن بدلیجات مردانه می شود؛ اما ثبات رنگ آن بستگی به کیفیت آبکاری آن دارد. پس قبل از خرید حتما از کیفیت آبکاری آن مطلع شوید.
در ماه های اخیر استقبال از زیورآلات مسی هم در میان آقایان زیاد تر شده است. اگر به مغازه های بدلیجات فروشی سر بزنید محال است بخشی از محصولات مردانه ی آنها از جنس مس نباشد!
در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی بدلیجات زودیکا، بدلیجات مردانه عرضه نمی شود. اما تیم زودیکا تلاش خود را در آینده در جهت عرضه بدلیجات به روز مردانه به کار خواهد بست.

محصولات پیشنهادی
نوشتن دیدگاه