شاید تا به حال نام بدلیجات مارک xp را شنید اید که با عنوان هایی مثل شوپینگ نیز شناخته شده است. اگر کم و بیش در دنیای بدلیجات سیر کرده باشید به احتمال زیاد این نام به گوشتان خورده است. در این مقاله از زودیکا قصد داریم تا شما را با بدلیجات مارک xp و فعالیت های آن آشنا کنیم. ژوپینگ یک برند معروف در جواهرات و زیورآلات بدلی است که محصولات آن شامل انگشتر، آویز، گوشواره ، دستبند ، گردنبند ، پابند ، النگو و ست زیورآلات است. جنس بدلیجات مارک xp از فلز مس با روکش طلا یا رادیوم است. همچنین نگین های آن از نوع زیرکونیا و کریستال های سواروسکی است. امروزه به دلیل کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب، محصولات ژوپینگ در تمام دنیا محبوب هستند و طرفداران بسیاری به خود جذب کرده اند. دستبند ژوپینگ قیمت متنوعی در بازار دارد شما عزیزان می توانید برای خرید بدلیجات ژوپینگ با قیمت مناسب به فروشگاه اینترنتی بدلیجات زودیکا مراجعه کنید.

بدلیجات مارک xp

معرفی بدلیجات مارک xp

ژوپینگ در سال 1991 میلادی در چین تأسیس شد. یکی از استراتژی های اصلی ژوپینگ استفاده از استراتژی های برند همتای خود، سواروسکی بود که این برند جزء 10 برند برتر جهان شناخته شده بود. مخاطبانی که خواهان بدلیجات و زیورآلات با كريستال های زیرکن (یا همان زیرکونیا که به الماس شرقی معروف است) هستند، عمده ترین گروه مشتریان بدلیجات مارک xp خواهند بود. کمپانی بدلیجات ژوپینگ در کشور هایی مثل کره، هند، ویتنام، تایلند، برزیل، ایتالیا و آلمان سرمایه گذاری کرده و محصولات خود را طراحی کرده و با همکاری شرکت های مختلف محصولات خود را با تنوع و گوناگونی کم نظیری روانه بازار می کند. تنوع در طراحی و مدل های به روز، بدلیجات مارک xp را از سایرین متمایز می سازد. مواد خام استفاده شده در ساخت و آبکاری این کمپانی مورد تأئید سازمان SGS و دارانده گواهینامه معتبر است. در صنعت جواهرات و اکسسوری، بدلیجات مارک ژوپینگ رتبه برتر را در کشور چین دارد. حجم بالای محصولات و استراتژی عملکرد هزینه ها در بین محصولات تجاری مشابه و بسیاری همکاری ها با شرکت ها در آسیای میانه، آمریکای شمالی، جمهوری فدرال روسیه، اروپای شرقی و … این کمپانی را از رقیبان خود متمایز ساخته است. این کمپانی بیش از 3000 کارمند دارد که وظیفه آنها طراحی و تولید محصولات به روز و فشن در چین و آماده سازی آنها برای سرتاسر جهان است. فروشگاه اینترنتی زودیکا بهترین مارک بدلیجات رنگ ثابت را با قیمت هایی استثنایی به شما عزیزان عرضه می دارد.

معرفی بدلیجات مارک xp

خرید اینترنتی بدلیجات مارک xp

اگر شما هم جزء افرادی هستید که بدلیجات مارک xp را خرید کرده اید، می توان گفت به احتمال بسیار بالا یکی از مشتری های پر و پا قرص آن شده اید. دلیل این اتفاق را می توان در قیمت های بسیار مناسب و کیفیت بسیار بالا و مثال زدنی محصولات این شرکت چینی دانست. شاید بهتر است بدانید که برند ژوپینگ بیشتر بر روی تولید زیورآلات زنانه و دخترانه تمرکز دارد و محصولات دلنشینی را برای این قشر طراحی و تولید می کند. از لحاظ ضد حساسیت بودن کاملا ضد حساسیت هستند به دلیل آبکاری با طلا یا رادیوم پوشش محافظ دارد و باعث ضد حساسیت بودن بدلیجات برای افرادی که به بدلیجات حساسیت دارند هیچ مشکلی به وجود نمی آورد. در سال های اخیر به دلیل خواهان زیاد و رغبت مشتریان به خرید زیورآلات ژوپینگ، جنس های تقلبی که از مارک ژوپینگ الگو برداری کرده است در بازار ایران به فراوانی یافت می شوند که متاسفانه کیفیت و زیبایی و درخشش زیورآلات ژوپینگ را ندارند. پس برای خرید اینترنتی انواع بدلیجات مارک ژوپینگ باید دقت داشته باشید که جنس بدلیجات ژوپینگ معمولا از فلز مس است و روکشی از طلا یا طلا-رادیوم برای آن در نظر گرفته می شود. رنگ فلز و آلیاژهایی که در بدلیجات مارک xp استفاه می شود با دیگر زیورآلات کمی متفاوت است. به عنوان مثال زیورآلات و بدلیجات طلایی رنگ ژوپینگ کمی متفاوت از رنگ طلایی دیگر بدلیجات است و کمی متمایل به رنگ رزگلد است. ژوپینگ اصل نام و یا لوگوی حک شده ی ژوپینگ (XP) در پشت بعضی از اکسسوری و یا بر روی تعدادی از قفل آن است. پس تنها به نام ژوپینگ بر روی بسته بندی اکتفا نکنید؛ زیرا بسته بندی های تقلبی با نام ژوپینگ به وفور در بازار یافت می شوند.
فروشگاه اینترنتی زیورآلات زودیکا یکی از ارائه دهندگان بدلیجات ژوپینگ در ایران است که امکان خرید اینترنتی بدلیجات مارک ژوپینگ را فراهم آورده است و می توانید انواع زیورآلات این برند محبوب را از آن تهیه کنید. برای بازدید از محصولات و زیورآلات ژوپینگ به بخش زیورآلات زنانه سایت مراجعه کنید.

 

نوشتن دیدگاه