مغازه بدلیجات | هر آنچه باید برای راه اندازی یک مغازه بدلیجات بدانید

اینجا ایران است. در ابتدای امر باید این واقعیت را بپذیرید. راه اندازی کسب و کار به خصوص مغازه بدلیجات بسیار سخت و طولانی است. مراحل و فرایند گرفتن وام، پیدا کردن مکان مناسب، خرید محصولات، دکوراسیون مغازه و همه چیز دیگر، خیلی طولانی است؛ اما انجام شدنیست. حرف من این نیست که این امر ناممکن است و به هیچ وجه انجام نمی شود. با امید به خدا و تکیه بر توانایی های خود می توان بهترین ها را رقم زد. به همین جهت هرآنچه باید برای راه اندازی یک مغازه بدلیجات بدانید را در یک مقاله به صورت خلاصه نوشته ام. در این مقاله از فروشگاه زودیکا با ما همراه باشید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

آموزش بستن کراوات | انواع روش بستن کراوات

everything you need to know about jewelry store2

راه اندازی مغازه بدلیجات به چه صورت است؟

در بالا به صورت مختصر به آنچه که یک مغازه بدلیجات نیاز داشت اشاره کردم. در ابتدای امر، امید و خواستن باید در وجود شما جلوه گر باشد. بعد از این که به خود و توانایی هایی که دارید ایمان آوردید، به فکر پول باشید. اگر پول نداشته باشید هیچ پله ای برای شما مهیا نخواهد شد. اگر پول زیاد و بیش از مقدار کافی دارید، ادامه این مقاله برای شما نیست! اگر در حدی پول دارید که بتوان به فکر راه اندازی کسب و کار افتاد، این مقاله برای شماست. مرکز خریدی را مدنظر بگیرید که مکان مناسبی برای شما و فروش بدلیجات باشد. یک مغازه کوچک با توجه به بودجه ای که دارید، اجاره کنید. سریع تر این کار را انجام دهید؛ زیرا همانطور که می دانید قیمت ها در لحظه زیاد می شوند. نمی دانم از کدام شهر در حال خواندن این مقاله هستید؛ اما به شما دو بازار بزرگ عمده فروشی بدلیجات را معرفی می کنم. بازار بزرگ تهران در 15 خرداد و سرای مخلص در بازار بزرگ اصفهان واقع در میدان نقش جهان. لوازم سفر را مهیا کنید و برای کامل کردن اجناس خود اقدام کنید.

everything you need to know about jewelry store4

سرمایه لازم برای راه اندازی مغازه بدلیجات چقدر است؟

اگر بخواهم صاف و پوست کنده به لب مطلب برسم، یک میلیارد تومان مناسب ترین سرمایه لازم برای راه اندازی مغازه بدلیجات است. حدود ششصد میلیون آن برای کامل کردن انبار و مغازه شماست. مقدار باقی مانده آن صرف رهن و اجاره مغازه می شود. آن قدر هم قیمت را بالا نگفته ام؛ چون خرید یک دستبند صد هزار تومان است. پس حساب آن را بکنید که چند عدد دستبند باید بخرید. این هزینه ها صرفا برای این است که یک مغازه کوچک و جمع و جور در یک مجتمع تجاری متوسط داشته باشید و بتوانید نیاز های خود و خانواده تان را برآورده کنید. اگر به دنبال اهداف بالاتر مثل برندسازی، تبلیغات، سایت فروشگاهی، فعالیت آنلاین و شعبه های بیشتر هستید باید رقم گفته شده را ده برابر کنید. قبول دارم که ده میلیارد رقم بسیار زیادیست، اما مطمئن باشید که در آینده بهترین بهره وری و سود را از این شغل کسب خواهید کرد. به آنچه که می گویم ایمان داشته باشید. این نکته را هم چاشنی کار کنید که به یک مشاور با سواد در تمامی حوزه ها (برند سازی، خرید محصول، سایت فروشگاهی و فعالیت های دیجیتال) نیاز خواهید داشت.

everything you need to know about jewelry store

دکوراسیون مغازه بدلیجات

دکوراسیون مغازه بدلیجات معمولا از شیشه و چوب (ام دی اف و هایگلاس) است. بسته به طراح داخلی و تجربه ای که او دارد، هزینه های متفاوتی بر گردن شما خواهد بود. برای مثال، یک دک.ر ساده با شیشه و ام دی اف، حدود 200 میلیون برای شما هزینه خواهد داشت. این دکوراسیون و ویترینی که برای شما می گویم بسیار شیک است و قرار نیست صرفا مغازه شما را پر بکند. دکوراسیونی فراهم کنید که به چشم مخاطب تکراری نباشد و بتواند با آن ارتباط برقرار کند. در مراجع و منابع غیر ایرانی در مورد انواع دکوراسیون های مغازه جستجو کنید و از ایده های آن ها الگو بگیرید. ویترین و دکوراسیون جذاب به چشم مخاطب خیلی مهم است و آن ها را به سمت مغازه شما می کشاند.

everything you need to know about jewelry store1

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

رنگ رزگلد: نمادها و کاربردهای روانی در زندگی روزمره

مغازه بدلیجات راه بیندازیم یا فروشگاه اینترنتی بدلیجات؟

یادم نمی آید که زودیکا را به شما معرفی کردم یا خیر. اینجا علاوه بر این که ایران است، فروشگاه اینترنتی بدلیجات زودیکاست. یک فروشگاه بدلیجات که طی چند سال اخیر تجربه خوبی در این حوزه به دست آورده است. زودیکا تا به حال به صورت حضوری و آفلاین فعالیت نداشته است ولی از خوبی های فروش حضوری آگاه است. همه مشتریان چه زن چه مرد چه ایرانی چه اروپایی، از فروش حضوری بیشتر خوششان می آید و تا محصول را از نزدیک نبینند آرام نمی گیرند! این موضوع ذات مشتری است و غیر ممکن است که منکر این قضیه شد. به همین جهت باید تمام تلاش خود را بکنید تا مشتری در فروشگاه اینترنتی شما احساس راحتی کند. به همین جهت پیشنهاد زودیکا هر دو روش است؛ هم مغازه بدلیجات و هم فروشگاه اینترنتی بدلیجات.

دیدگاه‌ها  
سلام خسته نباشید ، من از کردستان/سنندج مزاحمتون میشم توضیحاتتون بسیار خوب و کاربردی بود حقیقتش من در شرف شروع این کسب و کارم و میخوام به امید خدا 1403 فروش شروع کنم(هم حظوری هم آنلاین) من الان در حال حاظر تو مغاذه پدرم 25ساله لوازم یدکی اتوموبیل سبک ایرانی میفروشیم که واقعا نزدیک 5ساله همش ضرره دیگه خسته شدیم و قصد داریم که بفروشیم و هرکدوممون بره پی زندگی خودش که امیدوارم موفق بشیم. من به خودم و حسم ایمان دارم و برای همه کسایی شغل آزاد مثل ما دارن و همه زندگیشون سرمایه کردن به هرچی که میخوان برسن… به امید دیدار …
سلام خدمت شما روز بخیر. باعث خوشحالی ماست. زودیکا برای شما آروزی بهترین ها رو دارد.
نوشتن دیدگاه