خلخال را به کدام پا می بندند

خلخال که به آن پابند نیز می گویند، یک جواهر بسیار زیبا است که خانم ها از مدت ها قبل از آن استفاده می کنند. این جواهر پر طرفدار که از جنس های مختلفی ساخته می شود، می تواند زیبایی خاصی به استایل یک خانم ببخشد. با وجود این که خلخال، یک جواهر بسیار قدیمی است اما باید اعتراف کنیم که سبک طراحی آن به معنای واقعی کلمه بی نظیر است و جزء معدود جواهراتی است که همیشه در  طرح ها و مدل های جذابی به بازار عرضه می شود. به همین دلیل نیز این امکان برای خانم ها فراهم شده که بتوانند بر اساس نوع موقعیت و تیپ شان از این جواهر استفاده کنند و با ظاهری که دوست دارند در جامعه حاضر شوند. جالب است بدانید که ملت های مختلف، اصول خاصی برای استفاده از این اکسسوری طراحی کرده اند. یکی از این اصول، به طور اختصاصی در مورد این که خلخال به کدام پا بسته شود صحبت می کند و از آن جایی که احتمال می دهیم این موضوع، برای خانم های زیادی باعث سؤال شده باشد، در ادامه بیش تر به آن می پردازیم. ما قصد داریم در سایت زودیکا این جواهر منحصر به فرد را به طور کامل معرفی کرده و نحوه صحصح استفاده از آن را توضیح دهیم. پیشنهاد می کنیم که تا پایان مطلب با ما همراه باشید. 

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

خلخال پا چیست؟

روی کدام پا باید خلخال زد؟

روی کدام پا باید خلخال زد؟

در قدیم خلخال مانند حلقه بوده است و اکثر خانم های متأهل به پای چپ خود، خلخال می بستند. به عبارت بهتر خلخال نماد عشق و علاقه بوده است. این در حالی است که اگر خانمی خلخال را در به پای راست خود می بست، بیانگر این بود که او تن فروش است. اما در حال حاضر، به دلیل تحولات فرهنگی که در جهان اتفاق افتاده این دو نکته اهمیت خود را از دست داده اند و خانم ها هر طوری که  بخواهند از پابند استفاده می کنند.

راهنمای خرید پابند و استفاده از آن

راهنمای خرید پابند و استفاده از آن

با توجه به این که خلخال در تنوع بالایی به بازار عرضه می شود، ممکن است که امر خرید و انتخاب گزینه مناسب تا حدی دشوار باشد. از این رو ما در این قسمت به مهم ترین نکاتی که در حین خرید خلخال باید جدی گرفته شود، اشاره می کنیم تا بتوانیم در امر خرید به شما کمک کنیم، این نکات به شرح ذیل است:  

  • جنس پابند: برای ساخت خلخال از فلزات متنوعی استفاده می شود که به طور مثال می توان به مواردی همچون نقره، استیل، طلای سفید و طلای زرد اشاره کرد. خانم ها زمانی که برای خرید خلخال به بازار مراجعه می کنند باید فلزی را انتخاب کنند که رنگ آن با پوست شان مطابقت دارد، به طور مثال پابند طلا فقط برای کسانی مناسب است که پوست برنزه دارند. اما خانم هایی که پوست آن ها سفید است باید پابند نقره ببندند.  
  • مدل پابند: مدل پابند را باید بر اساس نوع تیپ تان انتخاب کنید. به طور مثال اگر می خواهید خلخال را با کفش کتانی ست کند، باید خلخال هایی را انتخاب کنید که منگوله و آویز دارند، این در حالی است که اگر بخواهید آن را با لباس رسمی ست کنید باید خلخال های فلزی را انتخاب کنید که جلوه زیبا تری دارند. 
  • اندازه پابند: آخرین نکته ای که در حین خرید خلخال باید به آن توجه شود، اندازه پابند است که باید بر اساس نوع کفش انتخاب شود. یعنی اگر شما کفش های رو باز تابستانی می پوشید، باید پابندی را انتخاب کنید که سایز بزرگی دارد و آویزان است. این در حالی است که افرادی که کفش رسمی می پوشند باید پابند هایی کوچکی که روی مچ پا، ثابت می مانند را انتخاب کنند. 

اگر اولین باری است که می خواهید خلخال بخرید و نمی دانید چه گزینه ای را باید انتخاب کنید، پیشنهاد ما این است که برای خرید این محصول به سایت زودیکا مراجعه کنید تا بتوانید با کارشناسان ما مشورت کنید و بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید. 

 

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

حکم استفاده از خلخال برای مردان

محصولات پیشنهادی
نوشتن دیدگاه