برند بدلیجات ایتالیایی

ایتالیا مکانی است که شما را شگفت زده می‌کند. هنر در سراسر این کشور جاری است. یکی از هنرهای کشور ایتالیا تولید انواع جواهرات و بدلیجات، در طرح های بسیار خاص و زیبا است. برای استفاده از برندهای برتر بدلیجات ایتالیایی، لازم است این برندها را بشناسید. برای آشنایی بیشتر با برندهای تولید کننده بدلیجات ایتالیایی و محصولات آن ها به سایت زودیکا مراجعه فرمایید. همچنین شما عزیزان می توانید برای خرید و اطلاع از قیمت سرویس بدلیجات شبیه طلا از برندهای معتبر و خوشنام به این سایت مراجعه نمایید.


10 برند بدلیجات ایتالیایی را بشناسید


برندهای ایتالیایی مختلفی در بازار ایران فعالیت می‌کنند. این برندها دارای نمایندگی رسمی در ایران هستند. با این حال باز هم تشخیص یک اکسسوری اصل کار سختی به نظر می‌رسد. به طور کلی می‌توان گفت تقلب در این بازار بسیار است.
روبرتوکوین یکی از برندهای مطرح ایتالیایی در ایران است. این برند با الهام از حیوانات، طراحی‌های خاصی برای جواهرات خود دارد. روبرتوکوین یکی از برندهای ایتالیایی است که محصولات خود را در آمریکا تولید و سپس به جهانیان عرضه می‌کند.
پالمیرو برندی است که در دنیای بدلیجات توانسته است لقب جادوگر را تصاحب کند. مجموعه خانوادگی پالمیرو در تولیدات خود از سنگ‌های گران قیمت و ترکیب آن‌ها با فلزات خاص استفاده می‌کند. از این رو طبیعی است که مشتریان این برند ثروتمندان و افراد خاص باشند.
بوچلاتی برندی است که به خاطر تولید گران‌ترین قاب گوشی سال ۲۰۱۴ به شهرت رسید. این یک شاهکار تبلیغاتی برای این شرکت بود. با این حال بوچلاتی به دلیل حکاکی‌های طلایی اطراف تولیدات خود مشهور است. این برند بیشتر در حوزه طلا فعالیت می‌کند.
وردی یکی دیگر از برندهای ایتالیایی است که از سنگ‌های گران قیمت هوشمندانه استفاده می‌کند. اگر بخواهیم این برند را در دو کلمه خلاصه کنیم، خاص و جسور دو عبارت مناسب به نظر می‌رسند. این برند چندان شناخته شده نیست. از این رو می‌توان تولیدات آن را ارزان‌تر از سایر برندهای بدلیجات ایتالیایی خریداری کرد.
هرنیر مخصوص افراد سخت پسند و ساده پسند است. در محصولات این برند سنگ‌های قیمتی کمتر استفاده می‌شوند. طرح‌های اسپرت و خاص این برند آن را به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای نسل جوان تبدیل کرده است.
سانتاگوستینو برندی است که هارمونی جالبی با حیوانات، میوه‌ها و هر چیز طبیعی می‌سازد. با این حال این برند نیز مناسب افرادی است که به طرح‌های شلوغ و جسورانه علاقه دارند.

10 برند بدلیجات ایتالیایی را بشناسید


برندهای ساده‌تر مشتریان جوان تر


دیامانی یکی از برندهایی است که با طراحی ساده خود جلب توجه می‌کند. این برند تا چند وقت دیگر تولد صد سالگی خود را جشن می‌گیرد. این برند لوکس، جوایز بسیاری در حوزه طراحی طلا و جواهرات را به خود اختصاص داده است.
بوسلاتی یکی از برندهای گیج کننده این مقاله است، چرا که طراحی‌های پیچیده خود را طوری انجام داده است که با مدل‌های مدرن امروز نیز سازگار باشند. این برند زرق و برق زیادی دارد اما به همان اندازه ساده نیز هست.
روزانتیکا یا همان روسانتیکا یکی دیگر از برندهای طلایی ایتالیایی است که مشتریان جوان بسیاری دارد. مروارید، مخمل، طلا و زنجیر اجزای اصلی تولیدات این برند هستند. این برند علاوه بر تولید بدلیجات، در تولید کیف و سایر اکسسوری‌ها نیز دست دارد.
سائورو مشهور‌ترین برند بدلیجات مردانه ایتالیایی است که فعالیت خاصی در بازار ایران ندارد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که این برند داراست، عدم استفاده از طلا برای آقایان است. محصولات این برند طرح‌های سنگین و مردانه زیبایی دارند.
شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت محصولات برند بدلیجات مختلف و خرید محصولات اصل از برندهای معتبر با زودیکا همراه شوید. 

برندهای ساده‌تر مشتریان جوان تر 

فروش خرید قیمت بدلیجات ایتالیایی زیورآلات


ایتالیا یکی از کشورهایی است که با معماری و هنر خاص خود دنیا را تحت تاثیر قرار داده است. بدلیجات این کشور نیز دست کمی از دیگر هنرهای آن ندارند. افرادی هم که از این بدلیجات استفاده می‌کنند بسیار خوش ذوق هستند.
بدلیجات اصل ایتالیا را کمتر جایی می‌توان یافت. فروشگاه اینترنتی بدلیجات زودیکا آماده است تا جواهرات اصل ایتالیایی را با بهترین قیمت به شما عزیزان عرضه کند. این مجموعه آماده ارائه مشاوره رایگان اما با اطلاعات بالا به شما عزیزان می‌باشد.

محصولات پیشنهادی
نوشتن دیدگاه