معمولا افراد برای کودکان راحت‌تر از نوجوانانی مانند دختران 13 ساله کادو انتخاب می‌کنند. این امر به دلیل آن است که کودکان هر هدیه‌ای را دوست دارند، اما نوجوانان گرایش‌ها و علایق خاصی دارند. بنابراین در هنگام خرید کادو برای نوجوانان باید دقت بیشتری به خرج داد. در این مطلب از فروشگاه اینترنتی زودیکا با چند نمونه کادو ارزان برای دختر 13 ساله آشنا می‌شوید.

کادو برای دختر 13 ساله ارزان

امروزه تعداد وسایل مورد نیاز و علاقه یک دختر 13 ساله در بازار بسیار زیاد است. از این رو انتخاب یک کادوی مناسب برای نوجوانان خصوصا دختران امری دشوار به نظر می‌رسد. این مشکل زمانی حاد می‌شود که از نظر مالی نیز در مضیقه باشید. در این شرایط بهتر است که مطابق با بودجه مورد نظر خود مناسب‌ترین کادو را برای عزیزانتان خریداری کنید.

برای مثال کمتر دختر نوجوانی است که با هدیه گرفتن لاک ناخن ذوق‌زده نشود. همچنین ساعت یکی از هدایای رایجی است که مورد علاقه هر خانمی در هر رده سنی است. یکی دیگر از کادوهای ارزان قیمت برای نوجوانان شال و روسری است که برای خرید آن باید آشنایی نسبی با سلیقه گیرنده هدیه داشته باشید.

کادو برای دختر 13 ساله ارزان

زیورآلات اصل و بدلی همیشه در بین خانم‌ها و دختران جوان طرفداران بی شماری داشته است. اگر توانایی مالی برای تهیه طلا را ندارید، اصلا جای نگرانی نیست. امروزه مدل‌های مختلفی از بدلیجات در طرح‌ها، رنگ‌ها و جنس‌های مختلف به بازار عرضه شده‌ که توانسته‌ سلیقه طیف وسیعی از خانم‌ها را پاسخگو باشد.

همواره به یاد داشته باشید که دختران نوجوان به زیورآلاتی با طرح‎‌های خلاقانه علاقه دارند. برای مثال گوشواره‌های ظریف نمونه ای از کادوی ارزان برای دختر 13 ساله به شمار می‌رود که هر دختری تمایل دارد یک جفت از آن‌ها را داشته باشد. همچنین پلاک و زنجیر استیل رنگ ثابت یکی دیگر از کادوهای ارزشمند برای دختران نوجوان محسوب می‌شود. برای مثال، هدیه دادن یک زنجیر با آویز حرف اول اسم یا با یک آویز کوچک فانتزی می‌تواند دختران را بسیار خوشحال کند.

 نمونه زیورآلات برای دختران 13 ساله

سن یکی از عوامل مهم و تعیین‌کننده در انتخاب زیورآلات است؛ به همین دلیل زیورآلات زنانه با مدل‌های دخترانه کاملا متفاوت هستند. اکثر دختران نوجوان و جوان از خرید جواهرات پر زرق و برق دوری می‎کنند و بیشتر نمونه‌های ساده با طرح‌های دخترانه یا اسپرت را دوست دارند.

دستبند یکی از متنوع‌ترین زیورآلاتی است که می‌توان به عنوان کادویی ارزان برای دختر 13 ساله انتخاب کرد. این محصولات در جنس‌ها و طرح‌های مختلف وجود دارند. برای مثال نوجوانانی که به سبک‌های هنری علاقه دارند، بیشتر به دستبندهایی با سنگ‌های رنگی تمایل دارند. ترکیب این دستبندها با طلا و نقره جذابیت آن‌ها را دوچندان کرده و به آن‌ها جلوه‌ای هنری می‌بخشد.

نمونه زیورآلات برای دختران 13 ساله  

گوشواره‌های میخی و فانتزی در بین دختران نوجوان و جوان بسیار پرطرفدار است. شکل‌ها و طرح‌های خاص این زیورآلات مورد پسند بسیاری از دختران جوان است. همچنین امکان ست کردن این نوع گوشواره با یک گردنبند فانتزی متناسب با آن نیز وجود دارد. 

انگشتر تک نگین دخترانه نیز گزینه‌ای مناسب برای هدیه دادن در مناسبت‌هایی مانند تولد یا روز دختر است. این نوع انگشترها از جنس‌های مختلفی مانند استیل، طلا، نقره و حتی تیتانیوم هستند. نگین‌های این انگشترها در انواع رنگ‌ها و شکل‌ها وجود دارند. می‌توانید با توجه به رنگ پوست دست، سبک پوشش و با توجه به دیگر زیورآلات دخترتان رنگ مناسب را انتخاب کنید. پابند به دلیل بخشیدن جلوه‌ای زیبا به پاها بسیار مورد استقبال دختران جوان قرار گرفته است.

امروزه دختران نوجوان و جوان به زیورآلات دست‌ساز و سفارشی علاقه زیادی دارند. بنابراین شما می‌توانید در صورت پیدا نکردن زیورآلات مد نظر خود طرح دلخواه را به جواهرسازی‌ها سفارش دهید. شما می توانید انواع مختلف زیورآلات دخترانه را با بهترین کیفیت و البته مناسب ترین قیمت در سایت زودیکا خریداری نمایید.

محصولات پیشنهادی
نوشتن دیدگاه