آموزش ساخت بدلیجات با مروارید

ساخت بدلیجات با مروارید یکی از کارهای جذابی است که بسیاری از افراد دوست دارند آن را آموزش ببینند و در خانه درست کنند. ساخت بدلیجات با مروارید کار چندان سختی نیست. کافیست از خلاقیت خود استفاده کنید و مدل های زیبا و جذاب خلق کنید. در اینجا قصد داریم دو مدل از ست های مرواریدی زیبا شامل گردنبند، گوشواره و انگشتر را آموزش دهیم. با سایت بدلیجات زودیکا همراه باشید. همچنین شما عزیزان می توانید برای خرید و اطلاع از قیمت سرویس بدلیجات شبیه طلا از برندهای معتبر و خوشنام به این سایت مراجعه نمایید.

آموزش ساخت بدلیجات حرفه ای 0 تا 100 با مروارید

  • ساخت گوشواره مرواریدی
    یکی از ساده ترین بدلیجاتی که می توان در خانه تولید کرد، گوشواره مرواریدی می باشد. برای ساخت گوشواره مرواریدی نیاز به متر، پایه گوشواره، آویز تزئینی، مروارید در ابعاد کوچک یا متوسط، سیم ماهی گیری و حلقه کوچک دارید. ابتدا سیم ماهی گیری را به اندازه 10 سانتی متر قیچی کنید. یک طرف آن را با دم باریک، گرد کنید. سپس به تعداد دلخواه آن را از مروارید پر کنید. انتهای سیم ماهی گیری را هم با دم باریک، گرد کنید.
    حلقه کوچک را با دم باریک کمی باز کنید و یک سر سیم ماهی گیری که گرد کرده بودید را از داخل حلقه رد کنید. آویز تزئینی را داخل آن بیندازید و مجددا انتهای دیگر سیم ماهی گیری را نیز از داخل حلقه رد کنید. پس از آن باید پایه گوشواره را داخل حلقه قرار دهید. گوشواره مرواریدی شما آماده شده است، می توانید آن را استفاده کنید.

اموزش ساخت بدلیجات حرفه ای 0 تا 100 با مروارید

  • آموزش ساخت گردنبند مرواریدی
    برای ساخت گردنبند مرواریدی ست با این گوشواره، سیم ماهی گیری را به اندازه 40 سانتی متر قیچی کنید. مشابه با حلقه مرواریدی گوشواره، پنج حلقه درست کنید. سپس یک طرف سیم ماهی گیری 40 سانتی متری را با دم باریک، گرد کنید. پنج عدد مروارید از داخل آن رد کنید. بعد یکی از حلقه های مرواریدی را داخل سیم قرار دهید. سپس سه عدد مروارید قرار دهید و دوباره حلقه مرواریدی را رد کنید. این کار را ادامه دهید تا پنج حلقه مرواریدی، داخل گردنبند قرار بگیرد. انتهای سیم ماهی گیری را نیز با پنج عدد مروارید پر کنید. سر سیم را با دم باریک گرد کنید و قفل گردنبند را در آن محکم کنید. این گردنبند و گوشواره را می توانید با هم به صورت یک ست استفاده کنید. برای جذابیت بیشتر می توانید در گردنبند و گوشواره خود از سنگ های کریستالی رنگی نیز استفاده کنید. این کار زیبایی ست مرواریدی دست ساز را تا حد زیادی افزایش می دهد.

ساخت بدلیجات مروارید، ست انگشتر وگردنبند ساده

  • آموزش ساخت گردنبند مروارید
    برای ساخت یک گردنبند و انگشتر مروارید ساده و جذاب ابتدا باید مقداری سیم مفتول تهیه کنید. این گردنبند به شکل طوق می باشد. برای درست کردن آن، ابتدا دور گردن خود را اندازه بگیرید. اندازه دور گردن به هر میزان که بود، حدود سه سانتی متر به آن اضافه کنید. سپس سیم مفتول را به صورت دایره شکل دهید. این کار را با دقت انجام دهید به طوری که سطح مفتول کاملا صاف و صیقلی باقی بماند. دو عدد مروارید کوچک و بزرگ را بردارید و داخل سوراخ آن را با مقداری چسب یک دو سه پر کنید. برای این کار می توانید از یک خلال دندان استفاده کنید تا چسب به اطراف مروارید نرود.
    در مرحله بعد باید سر مفتول را وارد چسب داخل مروارید کنید و آن را تا نیمه مروارید فرو ببرید. مفتول را کمی نگه دارید تا در جای خودش کاملا محکم شود. سر دیگر مفتول را نیز به همین صورت، به مروارید بچسبانید. پس از این که چسب کاملا خشک شد، یک میخ مفتولی گل ریز را برداشته و انتهای آن را با دم باریک کمی کوتاه کنید. میخ مفتولی را به مقداری چسب آغشته کنید و در سر دیگر مروارید وارد کنید. این کار را برای هر دو مروارید انجام دهید تا با استفاده از میخ مفتولی گل ریز، انتهای مرواریدها تمیز و بدون نقص شود.

ساخت بدلیجات مروارید، ست انگشتر وگردبند ساده

  • آموزش ساخت انگشتر مروارید
    برای ساخت انگشتر مروارید ست با گردنبند طوقی باید به اندازه انگشت خود از مفتول بچینید. مفتول را به صورت دایره ای شکل دهید. سعی کنید آن را به گونه ای شکل دهید که سطح مفتول، صاف باشد. برای تکمیل کردن این انگشتر به دو عدد مروارید کوچک و بزرگ نیاز دارید. داخل سوراخ مروارید را با چسب پر کنید و مفتول را تا جایی که به نیمه سوراخ مروارید برسد، وارد کنید. پس از این که چسب خشک شد، برای طرف دیگر مفتول نیز این کار را تکرار کنید. در نهایت دو عدد میخ مفتولی گل ریز را با دم باریک کوتاه کنید، آن را چسب بزنید و در مرواریدها قرار دهید. کمی آن را با دست نگه دارید تا خشک شود. انگشتر مرواریدی شما آماده است.

در این مقاله آموزش ساخت بدلیجات مرواریدی را در دو مدل ساده و پرطرفدار ارائه دادیم. با استفاده از مطالب گالری بدلیجات زودیکا و همچنین خلاقیت خود می توانید طرح ها و مدل های جذاب بیشتری تولید کنید و از این طریق درآمد خوبی برای خود کسب کنید.

محصولات پیشنهادی
نوشتن دیدگاه