گوشواره مناسب لباس یقه بسته

لباس های پوشیده و یقه بسته استایل های شیک و منحصر به فردی را به ارمغان می آورند، به همین خاطر طرفداران زیادی دارند. البته زمانی استایل شما کامل و شیک خواهد شد که اکسسوری های مناسب آن را انتخاب کنید. گوشواره ها از جمله اکسسوری های محبوب بانوان به شمار می آیند که در طرح ها و مدل های مختلفی طراحی می شوند. این نکته را به خاطر داشته باشید که هر مدل گوشواره ای برای استایل و لباسی مناسب است، ولی کدام یک از آن ها برای لباس یقه بسته و ایستاده مناسب است؟ ما را در این متن همراهی کنید که با گوشواره مناسب لباس یقه بسته آشنا شوید. برای کسب اطلاعات در رابطه با قیمت انواع زیورآلات همچون قیمت گوشواره بخیه ای کوتاه می توانید به سایت زودیکا مراجعه کنید. 

گوشواره مناسب لباس یقه بسته

مدل گوشواره مناسب لباس یقه بسته

لباس های پوشیده با یقه بسته منجر به پررنگ شدن نقش گوشواره ها در استایل می شوند، از این رو در حین انتخاب این اکسسوری جذاب و زیبا نکاتی را باید در نظر داشت. اولین نکته رنگ گوشواره است. به طور کلی گوشواره را انتخاب نمایید که رنگ آن یک تا دو درجه روشن تر از لباستان است، البته اگر رنگ لباستان خنثی و مات باشد، گزینه های بیشتری برای انتخاب روی میز دارید. لباس هایی با یقه بسته منجر به جلب توجه بیشتر چهره و گوشواره هایتان می شود، ولی با توجه سادگی یقه بهتر است از گوشواره هایی با طراحی ساده استفاده کنید. 

انواع مدل گوشواره مناسب لباس یقه بسته

 گوشواره انواع مختلفی دارد که به طور کلی گوشواره مناسب لباس یقه بسته به شرح زیر است:

  • گوشواره کلاستر: گوشواره های کلاستر به آرامی روی قسمت نرمه گوشی می نشینند. به طور معمول این گوشواره های حاوی سنگ، نگین یا اجزای تزئینی ظریفی است. این گوشواره ها را به همراه لباس های مجلسی با یقه بسته یا ایستاده  استفاده کنید که استایلی جذاب و در عین حال شیک داشته باشید.
  • گوشواره میخی: گوشواره های میخی ماهیت کلاسیکی دارند که در مدل ها و طرح های ساده ای طراحی و تولید می شوند. گوشواره میخی نیز روی نرمه گوشی می نشیند که برای تمامی فرم های صورت مناسب است. گوشواره میخی را برای استایل های کژوال، اسپرت، دخترانه و روزمره کنار بگذارید. این نوع گوشواره گزینه ای ایده آل برای لباس های یقه بسته نیز به شمار می آید.
  • گوشواره قطره ای: گوشواره های قطره ای متشکل از دو قسمت هستند که قسمتی از آن در نرمه قوش قرار می گیرد همانند گوشواره های میخی و قسمت دیگر آویزان می شود. این نوع از گوشواره های نیز گزینه ای مناسب برای لباس های یقه بسته مجلسی به شمار می آیند، چرا که ماهیت آن ها مجلسی است.

انواع مدل گوشواره مناسب لباس یقه بسته

  • گوشواره حلقه ای: گوشواره های حلقه ای گوشواره های دایره ای شکلی هستند که توسط گیره ای به لاله گوش وصل می شوند. این گوشواره های در سایزها و مدل های مختلفی در بازار وجود دارند که گزینه ای ایده آل برای استایل های ساده و کلاسیک به شمار می آیند.
  • گوشواره های حلقه ای کوچک: گوشوره های حلقه ای کوچک نوعی از گوشواره های حلقه ای به شمار می آیند که در سایز بسیار کوچک طراحی می شوند. این گوشواره ها نیز در لاله گوش قرار می گیرند.
  • گوشواره کلیپسی: گوشواره کلیپسی گوشواره مناسب لباس یقه بسته است که گزینه ای ایده آل برای کسانی محسوب می شود که علاقه ای به سوراخ کردن گوش هایشان ندارند. این گوشوراه ها در انواع زیر طراحی و تولید می شوند:
  1. مغناطیسی
  2. پارویی
  3. پیچی ساده
  4. پیرسینگ
  5. پیچی لولایی

انواع مدل گوشواره مناسب لباس یقه بسته

مدل و طرح گوشواره های کلیپسی متفاوت است. در صورتی که استایلی رسمی دارید، گوشواره های پر زرق و برق تر را انتخاب نمایید، ولی برای استایل های اسپرت گوشواره هایی با طرح ساده مناسب تر هستند. البته فرم صورت نیز فاکتوری مهم در انتخاب گوشواره است. در واقع انتخاب گوشواره باید بر اساس استایل، فرم صورت و نوع لباس انجام شود. گوشواره ها در مدل ها و اندازه های مختلفی طراحی و تولید خواهند شد، به همین خاطر پاسخگو تمامی سلایق با هر فرم صورتی هستند. لباس های یقه بسته از جمله پوشاک محبوب بانوان است که در استایل های کلاسیک، مجلسی، کژوال و اسپرت وجود دارند. گوشواره مناسب با لباس یقه بسته خود را از بدلیجات زودیکا بخرید. فروشگاه زودیکا با تنوع انواع گوشواره با طرح و مدل های بروز هر سلیقه ای پاسخگو هر سلیقه ای است.

 

نوشتن دیدگاه