گوشواره مناسب صورت بیضی

زمانی که به یک مجلس یا مهمانی دعوت می شوید ممکن است به موارد مختلفی مانند لباس ها، رنگ مو و غیره دقت زیادی داشته باشید، اما آیا تا به حال به متناسب بودن گوشواره با شکل ظاهری صورت خودتان فکر کرده‌اید؟ گوشواره مناسب صورت بیضی با گوشواره هایی که برای صورت های دیگر استفاده می شود باید تفاوت هایی داشته باشد. در این مقاله قصد داریم به گوشواره مناسب صورت بیضی بپردازیم. اگر به دنبال انتخاب گوشواره متناسب با شکل ظاهری صورت خود هستید در این مقاله با بدلیجات زودیکا همراه شوید.

مدل گوشواره مناسب صورت بیضی کدام است؟

صورت بیضی را می‌توان یکی از مدل صورت هایی دانست که استفاده از مدلهای مختلف گوشواره برای آن امکان پذیر است، اما باید به این مسئله دقت شود که بیضی صورت شما به چه شکلی است.

برای دیدن اطلاعات بیشتر در این زمینه در ابتدا مدل های مختلف صورت بیضی را مورد بررسی قرار می‌دهیم و سپس به مدل گوشواره مناسب صورت شما اشاره می‌کنیم:

اگر صورت شما بیضی شکل و توپر است

در این صورت استفاده از گوشواره های آویزی گزینه مناسبی برای شماست، زیرا این گونه گوشواره ها باعث می شوند صورت بیضی شکل شما لاغرتر نشان داده شود و زیبایی ویژه ای به چهره شما می دهد.
در صورتی که صورت بیضی شما توپر است بهتر است از گوشواره های حلقه ای استفاده نکنید، زیرا صورت شما را گرد نشان می دهد.

گوشواره مناسب صورت بیضی

اگر صورت شما بیضی و کشیده است

صورت بیضی به نوعی از صورت گفته می شود که پهنای پیشانی و فک به صورت کامل با هم در تناسب هستند و عرض گونه ها کمی بیشتر از عرض پیشانی و فک است.
صورت بیضی و کشیده یکی از صورت هایی است که مدل های مختلف گوشواره روی آن کاملاً زیبا هستند به همین دلیل اگر شما دارای چنین صورتی هستید و صورت شما بیضی و لاغر است می توانید از مدل های متفاوت گوشواره برای خودتان استفاده کنید.
از جمله گوشواره هایی که برای این مدل صورت مناسب هستند می توان به گوشواره های آویزی، گوشواره های حلقه ای، گوشواره های دکمه ای بزرگ، گوشواره دانگل، گوشواره میخی، گوشواره مثلثی و غیره اشاره کرد.
برای مدل صورت بیضی گوشواره های آویزانی و اشک مانند تناسب بسیار زیبایی با صورت بیضی دارند و گوشواره های میخی و حلقه ای می توانند به پر شدن گونه ها و برجستگی بیشتر آنها کمک کنند و تنها این مورد به انتخاب شخصی شما بستگی دارد.
اگر شما صورت بیضی و کشیده دارید، دست شما برای انتخاب گوشواره بازتر از بقیه مدل های صورت است، اما باز هم بهتر است نمونه های مختلف گوشواره را روی صورت خود امتحان کنید و ببینید کدام مدل با صورت شما همخوانی بیشتری دارد.

گوشواره مناسب صورت بیضی

اگر صورت شما بیضی است اما چانه لاغر تر از گونه هاست است

در این گونه موارد زمانی که جلوی آینه به صورت بیضی شکل خود نگاه می کنید، متوجه میشوید که عرض چانه نسبت به عرضه گونه ها و عرض پیشانی کمتر است. این مدل صورت که با نام مدل قلبی نیز شناخته می‌شود یکی از مدل هایی است که گوشواره هایی مانند گوشواره لوستری، گوشواره اشکی و گوشواره دانگل برای آن مناسب است.
افرادی که این مدل صورت را دارند بهتر است از گوشواره های حلقه ای استفاده نکنند زیرا قسمت بالای صورت آنها را نشان می‌دهد و باعث می‌شود چانه آنها بیش از اندازه کوچک نشان داده شود.

همان طور که اشاره کردیم انتخاب های متنوعی برای گوشواره متناسب با صورت های بیضی شکل وجود دارد. با مراجعه به قسمت محصولات بدلیجات زودیکا گوشواره مورد نظر خود را انتخاب کنید و یا در صورت نیاز با ما تماس بگیرید.

نوشتن دیدگاه