کادو تولد تا دو میلیون تومان

اگر تصمیم گرفته‌ اید برای تولد عزیزان و دوستان خود هدیه ای خاص و لاکچری خریداری کنید، لازم است که مهیای پرداخت مبلغ بالایی نیز شوید. با این حال جدا از اینکه برای خرید کادو باید مبلغ بالایی بپردازید، انتخابی مطمئن و خاص می‌ تواند جذابیت هدیه را بالاتر ببرد. بخش زیادی از افراد به دنبال خرید کادوهای ارزان قیمت می‌ روند. در این میان برای اینکه هدیه خود را لاکچری و متفاوت نشان دهید لازم است که در انتخابی که دارید نهایت دقت را داشته باشید.

امروزه می‌ توانید برای شاد کردن دوستان و عزیزان، انتخاب‌ هایی را انجام دهید که علی رغم قیمت مناسب، بسیار جذاب هستند. اگر به دنبال خرید کادو تولد تا زیر ۲ میلیون تومان هستید و قصد دارید بهترین انتخاب را انجام دهید، با ما در فروشگاه اینترنتی بدلیجات زودیکا همراه باشید تا به شما چند گزینه را معرفی کنیم.

کادو تولد تا دو میلیون تومان

معرفی ۱۰ هدیه تولد زیر ۲ میلیون

هنگامی که در جشن تولد عزیزان خود شرکت می‌ کنید همواره برای اینکه خود را متفاوت نشان دهید باید یک کادو خاص را با خود به همراه داشته باشید. جذاب‌ ترین بخش از جشن تولد به اهدای کادوها برمی‌گردد. افراد با انتخاب‌ های درست می‌ توانند خود را در ذهن دیگران ماندگار کنند. برای انتخاب بهترین هدایای تولد زیر ۲ میلیون تومان ما گزینه‌ های زیر را به شما معرفی می‌ کنیم:

  • گردنبند بدلیجات مارکدار

گردنبند بدلیجات مارکدار را می‌ توانید از جنس‌ های مختلف مانند فلزات غیر از طلا پلاستیک و شیشه خریداری کنید. با این حال گردنبند یکی از بهترین هدایای تولد برای آقایان و خانم‌ ها به شمار می‌ رود. برای خرید بهترین گردنبند بدلیجات مارکدار می‌ توانید مدل‌ های رنگ ثابت را از جنس تیتانیوم، استیل و رادیوم خریداری کنید. سعی کنید انتخاب خود را به گونه‌ ای انجام دهید که گردنبند بدلیجات مارکدار درخشندگی و دوام بالایی داشته باشد.

معرفی ۱۰ هدیه تولد زیر ۲ میلیون

  • دستبند خاص ظریف

اگر به دنبال استفاده از ترندهای محبوب هستید و قصد دارید یک هدیه خاص زیر ۲ میلیون تومان را برای تولد به دیگران هدیه دهید، توصیه می‌ کنیم به سراغ دستبند بروید. دستبندهای ظریف و خاص برای هر فردی می‌ توانند مناسب باشند. با این حال بهتر است این مدل دستبندها را بیشتر به افراد لاغر که دارای مچ ظریف هستند هدیه دهید. مدل‌ های متنوع دیگری نیز وجود دارند که برای افرادی که دارای مچ درشت هستند می‌ توانند انتخاب شوند.

  • گوشواره ظریف طرح طلا

برای دختر خانم‌ ها یکی از بهترین هدایا تا زیر ۲ میلیون تومان، گوشواره است. انواع گوشواره‌ های طرح طلا به واسطه جذابیت و استایل منحصر به فردی که به وجود می‌ آورند، از تقاضای بالایی برای خرید برخوردار هستند. فراموش نکنید که تنوع گوشواره‌ های ظریف طرح طلا نیز به شما این امکان را می‌ دهند تا بسته به سلیقه و نیازی که دارید از سبک‌ های مختلف مانند کلاسیک و فانتزی بهره ببرید.

  • نیم ست بدلیجات

اگر از سلیقه فرد مورد نظر آگاهی دارید و می‌ دانید که علاقه مند به استفاده از سرویس بدلیجات است، توصیه می‌ کنیم که از سرویس نیم ست استفاده نمایید. یک ست گوشواره و گردنبند می‌ تواند با قیمت مناسب انتخابی جذاب به شما رود. این روزها انواع نیم ست با آبکاری قوی و رنگ ثابت در دسترس قرار گرفته‌ اند. با خرید نیم ست بدلیجات می‌ توانید هدیه خود را نسبت به دیگران متمایز نشان دهید.

  • زنجیرهای ظریف همیشگی

برای انتخاب کادو تولد تا ۲ میلیون تومان می‌ توانید به سراغ زنجیرهای توخالی ظریف و سبک بروید. این دسته از بدلیجات و زیورآلات ظاهری جذاب دارند. استحکام زنجیرهای ظریف در مقایسه با زنجیرهای درشت کمتر است. با این حال انواع زنجیرهای کارتیه ظریف به عنوان یک عضو همیشگی از ست بدلیجات می‌ توانند یک ترند و مد روز باشند.

  • سرویس کامل بدلیجات

برای خرید سرویس بدلیجات نیاز نیست به سراغ انتخاب گزینه ای گران قیمت بروید. این روزها انواع ست کامل بدلیجات با طرح عنابی، عقیق و همچنین با رنگ ثابت از جنس استیل در دسترس قرار دارند. سرویس کامل بدلیجات با آبکاری و کیفیت مناسب می‌ تواند یک انتخاب متفاوت به شمار رود.

زیباترین هدایای تولد زیر 2 میلیون تومان

زیباترین هدایای تولد زیر 2 میلیون تومان

  • سبد گل طبیعی شیک

پای ثابت مهمانی و جشن‌ ها همواره سبد و دسته گل بوده است. برای کادو تولد نیز می‌ توانید یک سبد گل جذاب متشکل از انواع گل‌ ها را در نظر بگیرید. سبدهای گل لاکچری و شیک انتخابی جذاب برای هر فرد هستند. سعی کنید در خرید سبد گل طبیعی نوع گل‌ ها را نیز با دقت بالایی انتخاب نمایید.

  • بلیط کنسرت

یک هدیه خاص در روز تولد نگاه‌ ها را به شما معطوف می‌ کند. با شناسایی خواننده محبوب فرد مورد نظر می‌ توانید یک بلیط کنسرت را به وی هدیه بدهید. بدون تردید با این انتخاب دیگران را نیز سورپرایز خواهید نمود.

  • اکسسوری لباس

هنگامی که صحبت از اکسسوری لباس می‌ شود با گزینه‌ های متعددی مواجه می‌ شوید. این روزها بالغ بر ۲۰ اکسسوری جذاب برای لباس بانوان و حتی آقایان در دسترس قرار گرفته‌ اند. با انتخاب یک اکسسوری می‌ توانید استایل آقایان و بانوان شیک پوش را جذاب‌ تر کنید.

  • کیف چرم

لازم نیست برای خرید کیف چرم و هدیه دادن به سراغ گزینه‌ های گران قیمت بروید. انواع کیف چرم ارزان قیمت تا زیر ۲ میلیون تومان نیز برای بانوان می‌ توانند انتخابی مناسب باشند.

محصولات پیشنهادی
نوشتن دیدگاه