اکسسوری مناسب فرمالیته

خانم هایی که عروس می شوند برای برگزاری مراسم فرمالیته خود از انواع مدل اکسسوری استفاده می کنند. مراسم هایی مانند نامزدی، مراسم عقد و فرمالیته  نیازمند اکسسوری های خاص و زیبا هستند. شما می توانید برای برگزاری این مراسم از انواع زیورآلات هندی، نقره، مروارید، طرح طلا، با طراحی رزین، پلاتینی، تیتانیوم و ... استفاده کنید.

عروس و داماد هر دو در این مراسم به اکسسوری نیاز دارند. معمولا انتخاب گزینه های لازم بستگی زیادی به لباس دارد. به طور مثال اگر داماد در این مراسم لباس رسمی میپوشد بهتر است از دستمال داخل جیب کت و دکمه سرآستین استفاده کند اما برای لباس های اسپرت، استفاده از کراوات و پاپیون ضرورتی ندارد. آقایان می توانند از یک شاخه گل برای زیبایی پیراهن و یا کت خود استفاده کنند. همچنین برای تیپ های اسپرت گردنبند و انگشتر یا دستبند های چرمی مناسب می تواند انتخاب بهتری باشد.

عروسی و نامزدی از مهم ترین روزهای زندگی هر فردی هستند. اطلاع از اینکه در این روزها چه زیورآلات و بدلیجاتی را همراه داشته باشید بسیار حائز اهمیت است. عکس هایی که در این روز گرفته می شود برای شما به یادگار می ماند پس باید در انتخاب تمامی جزئیات دقت کنید. در ادامه با لیست کاملی از اکسسوری های لازم در عکاسی فرمالیته آشنا می شویم. با زودیکا همراه باشید.

اکسسوری مناسب فرمالیته

لیست کامل اکسسوری های لازم در عکاسی فرمالیته

  • دسته گل

انتخاب دسته گل عروس بستگی به سلیقه شما دارد می توانید از هر رنگ و مدلی دسته گل خود را سفارش دهید. بهتر است این مورد را هماهنگ با رنگ و مدل لباستان انتخاب کنید. یک شاخه گل با گل های رز رنگی همیشه یک انتخاب بی نظیر است.

  • زیورآلات

مهم ترین بخش از اکسسوری های مراسم های نامزدی و فرمالیه جواهرات و زیورآلات عروس هستند. زیورآلاتی که دارای نگین های یاقوت، یشم، عقیق ، زمرد و فیروزه هستند شما را زیباتر نشان می دهند. زنجیرهای طوق مانند به همراه یک ست ساعت و دستبند عکس های شما را زیباتر می کنند.

به طور کلی برای انتخاب زیورآلات، انتخاب های زیادی پیش رو خواهید داشت حتی می توانید از آویزهای خاص، ست و نیم ست بدل، انگشترهای جذاب و دستبند استفاده کنید. گوشواره ها نیز برای این مراسم بسیار مناسب هستند و می توانند تاثیر زیادی در زیبایی استایل شما داشته باشند. برای تهیه زیورآلات عکاسی فرمالیته می توانید زیباترین محصولات را از زودیکا خریداری کنید.

  • تاج و تاج گل

برای لباس های رسمی استفاده از تاج های زیبا و ظریف مناسب تر است. اما اگر با لباس های اسپرت و رنگی در کنار ساحل دریا و جنگل هستید یک تاج گل با گل هار رنگی روی موهای پریشان بهترین انتخاب برای شما است.

  • کلاه یا سربند

کلاه و سربند های مخصوص فرمالیه اغلب توری و با رنگ های سفید هستند. مدل هایی که با مروارید، نگین و نوارهای رنگی تزئین شده اند جذابیت عروس خانوم ها را چند برابر می کند.

  • ساعت

رنگ و مدل ساعت را با لباس و سایر اکسسوری های خود هماهنگ کنید. به طور مثال اگر حلقه و سرویس شما زرد رنگ و طلایی هستند از ساعتی انتخاب کنید که زمینه یا دسته طلایی دارد.

  • عینک آفتابی

اگر قصد دارید عکس هایتان را در یک محیط باز بگیرید حتما به یک عینک دودی احتیاج پیدا می کنید. فریم عینک را متناسب با رنگ لباستان انخاب کنید تا جذاب تر به نظر برسید و عکس های زیباتری داشته باشید.

لیست کامل اکسسوری های لازم در عکاسی فرمالیته

مهم ترین اکسسوری های فرمالیته

اگر می خواهید زیباتر به نظر برسید تور و ربان موها را مناسب و هم رنگ با لباس خود انتخاب کنید. برای لباس های دنباله دار از تورهای کوتاه استفاده کنید تا زیبایی لباس شما چندین برابر شود. تاج عروس را از فلزات و متریالی انتخاب کنید که دارای رنگ های نقره ای و مرواریدهای سفید، صورتی و گلبهی باشد. این انتخاب برای خانم هایی با پوست سفید و موهای بلوند معرکه است. افرادی با پوست برنزه و سبزه می توانند از بدلیجات زرد، نقره ای، رزگلد و تمام زیورآلاتی با نگین های خیره کننده استفاده کنند. مهم ترین مواردی که باید به آن ها دقت کنید موارد زیر هستند:

  • دستبند: برای لباس های بدون آستین و دکلته از دستبند استفاده کنید.
  • گوشواره: مدل های میخی و آویزی بهترین گوشواره برای فرمالیته هستند.
  • گردنبند: مدل گردنبند را با توجه به دستبند و گوشواره انتخاب کنید. برای لباس های پوشیده از گردنبند استفاده نکنید.
  • گیره مو: از سنجاق مخصوص مو برای مدل موهای باز یا بسته استفاده کنید.

تمامی موارد بیان شده باید قبل از مراسم و به صورت هماهنگ انتخاب شوند تا علاوه بر زیباتر شدن، عکس های فوق العاده ای نیز از آن روز به یادگار داشته باشید.

 

 

محصولات پیشنهادی
نوشتن دیدگاه