ادکلن مردانه معروف | پرفروش ترین و پرطرفدارترین عطر و ادکلن مردانه در بازار

عطر و ادکلن تاثیر زیادی روی جذابیت و شخصیت آقایان دارند و عنصری مهم در دنیای مد و فشن محسوب می‌شوند. در چند سال اخیر، استفاده از این محصولات خوشبوکننده افزایش چشمگیری داشته است. به همین دلیل بسیاری از برندها از جمله زارا، فندی و پرادا خط تولید عطر و ادکلن را نیز راه‌اندازی کرده‌اند. اگر شما نیز به دنبال یک ادکلن مردانه معروف هستید، حتما در ادامه با ما همراه باشید. زیرا در این مقاله از فروشگاه اینترنتی زودیکا می‌خواهیم چند نمونه از پرفروش‌ترین‌های این محصولات را به شما معرفی کنیم.

معرفی 7 ادکلن مردانه معروف و پرفروش

بسیاری از افراد به ویژه آقایان دوست دارند که شیک و جذاب به نظر برسند؛ به همین دلیل آن‌ها به دنبال خرید انواع محصولات خوشبوکننده بدن هستند. همچنین دقت داشته باشید که خانم‌ها با کمک حس بویایی خود عاشق شده و توجه‌شان جلب می‌شود. از این رو، بسیار مهم است که مردان یکی از خوش رایجه‌ترین ادکلن‌ها را تهیه و در مهمانی‌ها استفاده کنند.

پیش از خرید یک عطر از خود بپرسید که آیا می‌خواهید ادکلن مورد نظرتان صرفا مطابق با استایل و شخصیت شما باشد یا بازخورد اجتماعی خوبی نیز داشته باشد؟ فکر کردن درباره این موضوع، انتخاب را برای شما آسان‌تر خواهد کرد.  

معرفی 7 ادکلن مردانه معروف و پرفروش 

لالیک انکر نویر( LALIQUE Encre Noire)

لالیک مشکی یا لالیک انکر نویر یکی از خاص‌ترین عطرهای مردانه موجود در بازار است که در سال 2006 توسط یک کمپانی فرانسوی معرفی شد. رایحه چوب بسیار معطر موجود در این عطر به همراه تم صابونی بسیار لطیفی که دارد، می‌تواند بازخورد اجتماعی خوبی به همراه داشته باشد. در این محصول رایحه سرو در نت ابتدایی، خس‌خس در نت میانی و مشک و چوب کشمیر در نت پایانی مشام را نوازش خواهند کرد. این روایح باعث شده‌اند که لالیک مشکی در گروه ادکلن‌هایی با پخش بوی خوب و ماندگاری قابل قبول قرار بگیرد.

کرید اونتوس مردانه( CREED Aventus)

یک نمونه دیگر از ادکلن مردانه معروف در سراسر جهان، کرید اونتوس مردانه است که تقریبا تمام آقایان خاص پسند از آن استقبال کرده‌اند. این لوازم آرایشی از همان ابتدای ورود خود به بازار یعنی در سال 2010 در لیست پرفروش‌ترین عطرهای مردانه جهان جای گرفته است. این خوشبوکننده خنک رایحه چایپر میوه‌ای دارد که هم برای مصرف روزانه و هم برای استفاده در مناسبت‌های رسمی مناسب است. پخش بوی عالی و ماندگاری بالا از جمله خصوصیات این اکسسوری به شمار می‌روند. همچنین ترنج، سیب، انگور سیاه، آناناس، رز، نعناع هندی، یاس، چوب درخت قان، مشک، وانیل، خزه درخت بلوط و عنبر نیز از رایحه‌های موجود در این ادکلن هستند. این روایح خوشبو بدون تردید دیگران را به سوی شما جذب خواهند کرد.

دیور هوم اینتنس( Dior Homme Intense)

دیور هوم اینتنس را می‌توان یکی از پرطرفدارترین ادکلن‌های مردانه به حساب آورد که در سال 2007 روانه بازار شد. این کالای فرانسوی در ایران نیز مورد توجه گسترده آقایان و لاکچری پسندان قرار گرفته است. قدرت پخش بو و ماندگاری مناسب از جمله دلایلی هستند که بسیاری از افراد، این عطر را برای مهمانی‌های شبانه در ماه‌های سرد سال انتخاب می‌کنند. رایحه خاص دیور اینتنس نیز از رایحه‌های شگفت انگیزی همچون کهربا، وانیل، خس‌خس، سدر و زنبق نشأت گرفته شده است.

دیور هوم اینتنس( Dior Homme Intense)

تق هرمس پرفیوم( Terre d’Hermes Parfum)  

با وجود اینکه تق هرمس پرفیوم یکی از پرطرفدار‌ترین و پرفروش‌ترین ادکلن‌های مردانه است، اما قیمت مناسبی دارد. رایحه چوب و معتدل این پرفیوم باعث شده است که آقایان بتوانند از آن برای تمام فصول سال و مخصوصا بهار، پاییز یا اواخر زمستان استفاده کنند. همچنین این محصول در ایران نیز محبوبیت بسیاری دارد و با پخش بو و ماندگاری مناسب می‌تواند بازخوردهای اجتماعی خوبی را برای افراد به همراه بیاورد.

اگر دوست دارید که در قرارهای عاشقانه یا مهمانی‌های خاص جذاب‌تر به نظر برسید، تق هرمس پرفیوم را انتخاب نمایید. رایحه پرتقال و گریپ‌فروت در نت ابتدایی، سنگ آتش‌زنه در نت میانی و لوبان، خزه درخت بلوط و چوب در نت پایانی این پرفیوم خودنمایی می‌کند.

تام فورد توسکان لِدِر( Tom Ford Tuscan Leather)

اگر به دنبال خرید یک ادکلن مردانه معروف هستید، باید بدانید که توسکان لِدِر بهترین انتخاب برای شما است. این عطر چوبی در سال 2007 توسط کمپانی آمریکایی تام فورد به بازار عطرهای مردانه معرفی شد و از همان ابتدا طبع گرمش توانست توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. تنوع رایحه‌های موجود در این محصول در افزایش ماندگاری و پخش بوی آن تاثیر داشته و این روایح برای هیچکس آزاردهنده نیستند.  

در این ادکلن رایحه‌هایی بسیار لوکس مانند آویشن، تمشک و زعفران در نت آغازین و روایح یاس و صمغ کندر در نت میانی شامه‌نوازی می‌کنند. در حالی که رایحه‌هایی مانند کهربا، چرم  جیر در کنار روایح چوبی در نت‌های پایانی این محصول جای گرفته‌اند.

شنل بلو( Bleu De Chanel)

شنل بلو عطری خنک، چوبی و معطر است که در سال 2010 توسط کمپانی فرانسوی به بازار عرضه شد. این عطر توانسته در طول سال‌های مختلف به عنوان یکی از پرفروش‌ترین عطرهای مردانه در جهان، توجه بسیاری از آقایان لوکس پسند در رده‌های سنی گوناگون را به خود جلب کند. رایحه‌های لیموترش، نعناع، خس‌خس، سدر، چوب صندل سفید، یاس، گریپ‌فروت، لابدانیوم، جوز، زنجبیل، فلفل صورتی و روایح دودی در کنار یکدیگر، این محصول را به عطری مناسب برای تابستان تبدیل کرده‌اند. بنابراین در انتخاب شنل بلو به عنوان عطرامضای تابستانی هیچ تردیدی به خود راه ندهید.

شنل بلو( Bleu De Chanel)

دیور ساوج( Dior Sauvage)

دیور ساوج یکی از پرطرفدارترین ادکلن‌های مردانه در ایران است که در سال 2015 وارد بازار شد. این محصول به عنوان یک عطر مرکباتی معطر و معتدل در سال‌های 2017 و 2018 در لیست پرفروش‌ترین عطرهای مردانه جهان قرار گرفت. ادکلن یاد شده در تمام طول سال‌های حضور خود در بازار عطر و ادکلن به عطرامضای بسیاری از آقایان با استایل‌های مدرن، شیک و لاکچری تبدیل شده است.

فصل‌های بهار و پاییز بهترین فصل‌ها برای درخشش این ادکلن مردانه معروف هستند، زیرا می‌توانند جلوه‌های جذاب دیور ساوج را بیشتر نشان دهند. رایحه ترنج و فلفل در نت آغازین، رایحه‌های نعناع هندی، اسطوخودوس، خس‌خس، شمعدانی، لامی، فلفل صورتی و فلفل سیچوان در نت میانی این ادکلن به خوبی می‌درخشند. در حالی که با استشمام این عطر شیک مردانه در نت پایانی آن روایح سدر، لابدانیوم و آمبروکسان به مشام می‌رسند.

 

 

محصولات پیشنهادی
نوشتن دیدگاه