بررسی مارک‌های ساعت معروف جهان و تاریخچه آن‌ها

زیبایی یک ساعت در کنار طراحی فوق العاده، تحت تاثیر برندی است که آن را طراحی کرده است. در سال های اخیر برندهای بسیار زیادی در حوزه طراحی ساعت فعالیت خود را آغاز کرده اند؛ اما هنوز هم برندهای قدیمی محبوبیت بسیار زیادی در میان مردم جهان دارند. اگر به ساعت به عنوان یک اکسسوری جذاب علاقه مند هستید، توصیه می کنیم که معروف ترین مارک های ساعت جهان را بشناسید و بر اساس سلیقه خودتان، بهترین این ساعت ها را انتخاب کنید. در ادامه این مقاله قصد داریم لیست مارک های ساعت معروف جهان و استایل و ویژگی های هر کدام را به شما ارائه کنیم.

بررسی مارک‌های ساعت معروف جهان و تاریخچه آن‌ها

معروف ترین مارک های ساعت جهان را بشناسید

در جهان کارخانه های بسیار بزرگ و معروفی وجود دارند که اقدام به طراحی و ساخت ساعت های مختلف کرده اند. ساعت هایی که هم از نظر ظاهر فوق العاده هستند، هم از نظر کارایی می توانند برای شما عزیزان گزینه خوبی محسوب شوند. برخی از ما نام مارک های معتبر ساعت در جهان را شنیده ایم؛ اما برخی از مردم نیز در مورد این ساعت ها و قابلیت های آن ها اطلاعات کافی ندارند. از جمله معروف ترین مارک های ساعت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برند رولکس
  • برند رومانسون
  • برند کاسیو
  • برد پتک فیلیپ
  • سیتیزین
  • گس
  • فری لوک

 معروف ترین مارک های ساعت جهان را بشناسید

استایل و ویژگی های به خصوص مارک‌های معتبر ساعت

یک برند معروف جهانی در حوزه تولید ساعت، به دلیل استفاده از متریال ها و قطعات مناسب در ساعت خودش معروف شده است. در واقع معروف شدن یک برند اتفاقی نیست و نشان دهنده رضایت مشتریان آن برند است. استایل و ویژگی های به خصوص هر یک از مارک های ساعت معروف جهان به شما این امکان را می دهد تا بهترین ساعت را برای خودتان بخرید و از زیبایی آن لذت ببرید. البته می دانیم که ساعت های مارک در کشور ایران بسیار گران قیمت هستند؛ اما باز هم شناخت ویژگی های هر کدام از این ساعت ها خالی از لطف نیست.

بررسی مارک معروف ساعت

ساعت رولکس (Rolex)

ساعت رولکس، یکی از مارک های ساعت معروف جهان در سوئیس است که توانسته به عنوان بهترین ساعت معروف جهانی شناخته شود. ساعت های رولکس با دقت و ظرافت فوق العاده ای ساخته می شوند و از نظر زیبایی رقبای زیادی ندارند. برند رولکس از ابتدای شروع فعالیت خود در حوزه تولید ساعت، همواره به کیفیت موتورهای به کار رفته در ساعت های خود توجه داشت. از این رو دقت در موتورهای این ساعت بسیار عالی است.
ساعت های رولکس به غیر از اینکه دارای زیبایی منحصر به فردی هستند، دارای خصوصیات خاصی از جمله ضد آب بودن نیز هستند. این ساعت ها را می توان به عنوان اولین ساعت های ضد آب در جهان شناخت که از این نظر بسیار فوق العاده اند. همچنین ساعت های رولکس دارای خصوصیات خاص دیگری از جمله استحکام قفل ها و ظاهر درخشنده هستند که به یک ساعت لاکچری و لوکس در بازار تبدیل شده اند.

 ساعت رولکس (Rolex)

ساعت رومانسون (Romanson)

ساعت رومانسون چند سالی است که محبوبیت بسیار زیادی در ایران پیدا کرده است. دلیل این موضوع هم تنوع در ساعت های این برند و زیبایی آن است. علاوه بر اینکه ساعت های رومانسون دارای کیفیت بالایی اند، قیمت مناسبی نیز دارند. به همین خاطر حتی افرادی که بودجه زیادی برای خرید ساعت های لوکس و مارک ندارند، می توانند ساعت های این برند را انتخاب کنند. ساعت های رومانسون از بهترین متریال ها ساخته می شوند. آن ها دارای ظاهر مدرن و کلاسیک هستند که می توانید بر اساس سلیقه خودتان، هر یک از این ساعت ها را انتخاب کنید.

ساعت رومانسون (Romanson)

ساعت مچی کاسیو (Casio)

اگر طرفدار ساعت های مچی لوکس و خاص هستید، حتما تا به حال نام ساعت مچی کاسیو را شنیده اید. این مارک جزء مارک های معروف جهان در حوزه تولید ساعت مچی است که توانسته محصولات خود را با کیفیت بسیار بالایی به مردم ارائه کند. ساعت های کاسیو در برابر آب، ضربه و حرارت از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند. از این رو اگر برای انجام فعالیت های روزانه خودتان، یک ساعت مقاوم و جذاب می خواهید که همه چیز تمام باشد، می توانید ساعت مچی کاسیو را انتخاب کنید.
بالایی در برابر آب، ضربه، حرارت و … دارد. اگر به دلیل فعالیت‌های روزانه خود به یک ساعت مقاوم و البته جذاب نیاز دارید، پیشنهاد می‌کنیم مدل جی شاک برند کاسیو را امتحان کنید.

 ساعت مچی کاسیو (Casio)

مارک ساعت های معروف لندن

ساعت مچی رویال لندن (Royal London)

کارخانه تولید کننده ساعت های مچی رویال لندن، بهترین ساعت ها و جواهرات موجود در بازار را به شما ارائه می کند تا بتوانید با خیالی راحت، بهترین ساعت های مچی را بخرید. این ساعت ها ظاهر لوکس و بسیار خاصی دارند. برند رویال لند به تولید ساعت های کلاسیک و قدیمی شکل معروف است. از این رو اگر به ساعت های کلاسیک علاقه زیادی دارید، ما این ساعت مچی را به شما پیشنهاد می کنیم.

ساعت کارتیر (Cartier)

برند کارتیر، نه تنها یک برند معروف در حوزه تولید ساعت است؛ بلکه توانسته جواهرات و زیورآلات بسیار خاصی را نیز وارد بازار کند. این برند ساعت های زیبا و مشابه با جواهرات را روانه بازار می کند. همین موضوع باعث شده تا ساعت های این برند بیشتر برای افرادی که به ساعت های چشمگیر و لوکس علاقه مند هستند، بهترین گزینه باشد.

 ساعت کارتیر (Cartier)

ساعت مچی سیکو (Seiko)

یکی از قدیمی ترین مارک های ساعت معروف جهان در ژاپن، ساعت سیکو است که اقدام به تولید ساعت های معروف زنانه و مردانه کرده و به تولید ساعت های ساده و خاص معرف است. زیر مجموعه های مختلفی برای ساعت های این برند وجود دارند که هر کدام زیبایی خاصی به استایل خانم ها و آقایان می دهند. خلاصه بگوییم که اگر به دنبال یک ساعت خاص، ساده و چشمگیر هستید؛ می توانید ساعت مچی سیکو را انتخاب کنید.

ساعت مچی سیتیزن (Citizen)

برند سیتیزن، یکی از برندهای تولید کننده ساعت ژاپنی است که توانسته ساعت های جذاب و فوق العاده ای را وارد بازار جهانی کند. این ساعت به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالا، به عنوان بهترین گزینه برای خانم ها و آقایان خوش سلیقه شناخته می شود. موتور این ساعت ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و به راحتی می توانند جایگزین ساعت های مچی گران قیمت موجود در بازار باشند.

 ساعت مچی سیتیزن (Citizen)

برند ساعت گس (Guess)

شاید برای شما جالب باشد اگر بگوییم، یکی از معروف ترین مارک های ساعت فعالیت خودش را در حوزه پوشاک آغاز کرده بود و بعدا در حوزه تولید ساعت نیز فعالیت کرد. برند گس، یکی از برندهای معروف جهانی در حوزه تولید ساعت است. ساعت های گس هم برای آقایان و هم برای خانم ها قابل استفاده اند؛ اما به دلیل ظاهر خاص این ساعت، بیشتر خانم ها علاقه مند به استفاده از آن ها هستند.

دیدگاه‌ها  
سلام وقت بخیر،زودیکا ساعت مچی زنانه هم داره؟؟
نوشتن دیدگاه