تاتو لوتوس پشت گردن

لوتوس یا گل نیلوفر آبی، یکی از زیباترین و الهام‌بخش‌ترین گل‌ها در سراسر جهان است. این گیاه شگفت‌انگیز نماد زیبایی، معنویت، شکوفایی و پرهیزگاری است. لوتوس در فرهنگ‌های گوناگون مورد تحسین و احترام قرار گرفته است، اما برای ما ایرانیان، لوتوس معنا و مفهوم فراوانی داشته و یکی از نمادهای باستانی ماست.

گل نیلوفر آبی از دل پست‌ترین خاک رشد کرده، و پس از پشت سر گذاشتن سنگین‌ترین آب، تابش طلایی خورشید را ملاقات خواهد کرد؛ لوتوس که ساقه در مرداب و ریشه در لجن‌زار دارد، با سخت‌کوشی فراوان به چنان زیبایی خیره‌کننده‌ای دست می‌یابد، که شایسته ستایش است.

اگر دوست دارید یک تاتو زیبا بر بدن خود اجرا کنید، لوتوس یکی از انتخاب‌های پرمفهوم و الهام‌بخش است؛ این گل نماد زیبایی، پاکدامنی، صلح، بیداری روحانی، شکوفایی، چرخه رشد بشریت و سخت‌کوشی است. لوتوس تمامی مفاهیم نیکو را در میان گلبرگ‌های لطیف خود پرورش می‌دهد. با ما در بررسی تاتو گل نیلوفر مینیمال و معنی تاتو لوتوس همراه باشید.

تاتو گل نیلوفر مینیمال

اگر به دنبال یک طرح خاص مینیمال برای تاتو بر مچ پا، پشت گردن یا پشت دست هستید، هیچ نقشی جذاب‌تر و الهام‌بخش‌تر از گل نیلوفر آبی نیست. نقش گل نیلوفر آبی در تمامی ابعاد و بر تمامی نقاط بدن جذاب است، اما اجرای آن بر پشت گردن مفاهیم بلند و روحانی فراوانی دارد.

لوتوس در میان لجن مرداب رشد کرده و ساقه در آب دارد، اما سر و گردن خود را با تلاش فراوان بیرون آورده و تابش خورشید را لمس می‌‌کند. کسی که این تاتو را بر پشت گردن می‌زند پیام‌های فراوانی را به بینندگان مخابره می‌کند، این پیام‌ها شامل:

  • من نیرومند هستم.
  • من به شکوفایی رسیده‌ام.
  • من مثل نیلوفر پاک هستم.
  • من به سختی‌ها غلبه کرده و به سمت نور(موفقیت، رستگاری، امید) در حرکتم.
  • شرایط سخت (سطح اجتماعی، سطح مالی، اتفاقات ناخوشایند گذشته و... ) مانع رشد من نمی‌شود، و من با تمام قدرت به سمت هدف خود در حرکتم.

پشت گردن مکان مناسبی برای اجرای انواع تاتو است، زیرا بنا به انتخاب خود می‌توانید آن را پوشانده یا نمایان کنید؛ این کار را می‌توانید با انتخاب لباس یا مدل مو مناسب انجام دهید.

تاتو گل نیلوفر مینیمال

معنی تاتو لوتوس

تاتو لوتوس را می‌توان با طیف وسیعی از طرح‌ها و رنگ‌ها، متناسب با عضوی که قصد تاتو زدن بر آن را دارید اجرا کرد، و همه چیز تنها به پیامی بستگی دارد، که قصد ابلاغ آن را دارید. هر نمونه طراحی لوتوس معنای خاص خود را دارد، در ادامه چند نمونه از تاتو‌های لوتوس را بررسی کنیم:

  • تاتو گل نیلوفر آبی ساده: معمولا تک گل ساده لوتوس را با خطوط ظریف و در رنگ‌های ملایم بر سطوح کوچکی مانند پشت یا مچ دست، مچ پا و پشت گردن تاتو می‌کنند، این نقش نشانه افکار عمیق و ساده است. این تاتو به معنای "من شرایط سخت را پشت سر گذاشته و به سمت خوشبختی در حرکت هستم" است.
  • تاتو گل نیلوفر آبی به همراه ماندالا: ماندالا مجموعه خطوط دوار منظمی است که مفهوم نظم و تعادل را به نمایش می‌گذارد. پشت گردن، کمر، کتف و ران بهترین نقاط برای اجرای این طرح در ابعاد وسیع است. این تاتو به معنای " با شرایط سخت و پیچیده‌ای روبرو هستم، اما من نیرومندم و می‌توانم نظم و هماهنگی را برقرار کنم" است.
  • تاتو گل نیلوفر آبی به همراه پروانه: پروانه نماد دگردیسی و تبدیل است، و ترکیب گل نیلوفر و پروانه می‌تواند مفاهیم عمیق فراوانی را به نمایش بگذارد، این مفاهیم شامل:
  1. رستگاری
  2. رشد معنویت
  3. شکوفایی افکار (پروانه) و بالندگی اجتماعی (لوتوس)
  • تاتو متقارن لوتوس، ست زوج: بسیاری از زوجین علاقمند به طراحی تاتو ست بر بدن خود هستند. طرح نیلوفر به صورت متقارن بر بدن زوجین به معنای " ما متفاوت هستیم، اما در تمامی سختی‌ها با هم رشد کرده و زیبایی را به نمایش می‌گذاریم" است.

معنی تاتو لوتوس

باید نکات فراوانی را پیش از اجرای تاتو در نظر گرفته و پس از اجرای آن نیز نکات بهداشتی را رعایت کنید.

  • محل تاتو را لمس نکنید.
  • تاتو را در معرض مواد شیمیایی و تابش آفتاب قرار ندهید.
  • در صورت بروز هرگونه عوارض جانبی، با پزشک مشورت کنید.

تاتو زدن یک فرایند نسبتا ایمن است، اما ممکن است مانند بسیاری از داروها و مواد غذایی برای بدنتان عوارض جانبی خفیفی به همراه داشته باشد، این عوارض جانبی شامل تورم، خارش و قرمزی پوست در محل اجرای تاتو است.

 

 

نوشتن دیدگاه