کادوهای گران قیمت برای مرد

اگر نزدیک به مناسب خاصی هستید و می خواهید برای همسر یا دوست خود کادوی جذاب و گران قیمتی تهیه کنید، اما ایده ای ندارید، پس این مطلب را از دست ندهید. در صورتی که بودجه کافی برای خرید کادویی لوکس برای همسرتان دارید، گزینه های زیادی در دسترس است.

خرید کادو در مناسبت های مختلف مانند تولد یا سالگرد ازدواج، باعث می شود خاطره آن روز تا همیشه همراه شما باشد. هرچند، هر چه از دوست رسد نیکوست، اما کادوهای گران قیمت و گران بها جایگاه خاص خود را دارند و آن روز را تا ابد خاطره انگیز می کنند. در ادامه چند ایده برای کادوهای گران قیمت برای مرد معرفی می شود.

لیست بهترین کادوهای شیک و لوکس و گران قیمت برای آقایان

بعضی از کادوهای چشم گیر و لوکس که می توانید برای همسر یا دوست خود تهیه کنید عبارت اند از:

گوشی موبایل 


یکی از بهترین گزینه ها برای خرید یک کادوی به یاد ماندنی موبایل است. اگر همسر شما به گوشی یا برند خاصی از گوشی علاقه دارد، می توانید برای مناسبت پیش رو یک موبایل تهیه کنید. از آنجایی که موبایل همیشه همراه اوست، این هدیه و این مناسبت همیشه و در هر حال به یاد او خواهد ماند.

ادکلن


یکی دیگر از کادوهای به یاد ماندنی برای مردان ادکلن است. اگر ادکلنی با عطر مورد علاقه همسر یا دوست خود تهیه کنید، هر زمان که از ادکلن استفاده کند به یاد شما خواهد بود. قیمت ادکلن بسیار متنوع و متفاوت است. بعضی ادکلن ها قیمت های پایین و بعضی قیمت های بالایی دارند. اگر بودجه کافی برای خرید ادکلن اصل دارید، هرگز از این گزینه غافل نشوید.

لیست بهترین کادوهای شیک و لوکس و گران قیمت برای آقایان

اکسسوری چرم


لوازم چرمی تاثیر بسزایی در استایل مردان دارد. اکسسوری های چرمی بسیار متنوع هستند. مهم ترین آن ها کیف دستی، کیف پول و کمربند است. اگر سلیقه فرد مورد نظر خود را می دانید، رنگ چرم متناسب با سلیقه او را انتخاب کنید. بعضی شرکت ها، مناسبت و تاریخ مورد نظر شما را روی کیف پول یا کمربند حک می کنند. اگر بودجه کافی دارید، حتما چرم باکیفیت و با گارانتی تهیه کنید. هر زمان که او کمربندش را ببندد یا کیف پولش را استفاده کند، به یاد این روز خاطره انگیز می افتد.

تور مسافرتی


یک هدیه فوق العاده برای روزهای خاص، تور مسافرتی است. این ایده علاوه بر این که برای همسر یا دوست شما هدیه است، برای خود شما هم هدیه محسوب می شود. اگر پس از مناسبت پیش رو روزهای آزاد دارید، یکی از بهترین گزینه ها می تواند یک سفر به یادماندنی باشد. لحظاتی که در این سفر می گذرانید، عکس ها و فیلم هایی که در طول سفر می گیرید تا مدت ها در خاطر شما می ماند.

آی واچ


اگر همسر یا دوست شما به اکسسوری های دیجیتال علاقه دارد، می توان گزینه آی واچ یا هرگونه ساعت دیجیتال را در نظر گرفت. یک آی واچ که به موبایل همسر یا دوست شما متصل می شود، علاوه بر تسهیل امور روزمره با موبایل، جلوه ویژه ای به ظاهر او می بخشد.

لیست بهترین کادوهای شیک و لوکس و گران قیمت برای آقایان

کت و شلوار


اگر بودجه کافی دارید و از سایز و اندازه همسر یا دوست خود آگاه هستید، هرگز از گزینه کت و شلوار غافل نشوید. این هدیه یکی از ارزشمندترین هدایا برای پارتنر شماست. یک کت و شلوار شیک و باکیفیت، حتی به همراه یک پیرهن که رنگ متناسبی با آن داشته باشد، شاید بهترین کادو برای مرد متاهل باشد که می تواند تا مدت ها مورد استفاده قرار بگیرد. هزینه این کادو بسیار متغیر است، اما اگر می خواهید هزینه زیادی کنید، از برندهای معروف و معتبر کت و شلوار را تهیه کنید.

ست اداری


اگر همسر یا دوست شما کارمند یا رئیس شرکت و اداره است، یکی از بهترین کادوها برای او ست اداری است. این ست اداری شامل خودکار یا روان نویس، ساعت رومیزی، تقویم رومیزی، دفترچه یادداشت و بسیاری موارد دیگر است. این کادو نیز مانند کادوهایی که پیش تر نام بردیم، تا مدت طولانی مورد استفاده پارتنر شما قرار می گیرد. یک ست اداری شیک و زیبا می تواند پرستیژ مدیر را تا حد بسیار زیادی بالا ببرد.

علیرغم این که ارزش یک کادو به نیت و محبت پشت آن است، هوشمندی در انتخاب یک کادوی ارزشمند نیز به همان اندازه مهم است. دادن یک کادوی شیک و گران قیمت تا مدت ها در ذهن همسر یا دوست شما باقی می ماند و حس و حال آن مناسبت را ابدی می کند.

 

 

نوشتن دیدگاه