کادو تولد برای دختر بچه

تولد گرفتن از مناسبت‌های رایج بین همه‌ی کشورهای دنیا است. در این روز، با جشن گرفتن، شادی کردن و همچنین دادن هدیه به کودک، به او نشان می‌دهیم که چقدر از بودن او در زندگی‌ خود خوشحال هستیم و او برای ما مهم است. این جشن در بچه‌ها رنگ و بوی دیگری دارد. در دنیای بچه‌ها روز تولد یک روز بسیار خاص است که آن‌ها این روز را در کنار هم سن و سال‌های خود می‌گذرانند و هیجانات زیادی را تجربه می‌کنند. انتخاب کادو برای جشن تولد، یک انتخاب بسیار هیجان انگیز است که ما آن را برای سورپرایز بچه‌ها انجام می‌دهیم. با نوع کادو انتخابی برای بچه‌ها، به آن‌ها می‌فهمانیم که چقدر به علایق آن‌ها احترام می‌گذاریم و دوست داشتنی‌های آن‌ها را می‌دانیم. البته برای انتخاب کادو، علاوه بر آنکه باید یک هدیه عالی و مورد علاقه برای کودکان را انتخاب کنیم، یکسری نکات را نیز باید در نظر بگیریم. برای مثال کادو انتخابی شما باید مطابق با سن و موقعیت روحی بچه شما باشد. همچنین، کادویی که شما تهیه می‌کنید، باید علاوه بر آنکه مورد علاقه او باشد، باعث رشد فکری و احساسی او نیز بشود.

ده پیشنهاد فوق‌العاده خرید کادو تولد برای دختر بچه‌های دوست داشتنی

  • عروسک

 عروسک بهترین هدیه‌ای است که شما می‌توانید برای دختر بچه‌ها تهیه کنید. تقریبا همه‌ی دختر بچه‌ها عاشق عروسک هستند. شما می‌توانید با توجه به سلیقه‌ی کودکتان، عروسک حیوانات، عروسک دخترهای کارتونی یا هر نوع دیگر از آن‌ها را تهیه کنید و به دختر خود هدیه بدهید.

  • آلات موسیقی

 استفاده از آلات موسیقی از رایج‌ترین وسایل بازی، بین دختران است. شما می‌توانید با خرید پیانوهای کوچک یا بزرگ، آن‌ها را خوشحال کنید و حس هنرمند بودن را به آن‌ها هدیه کنید. آن‌ها نیز با این هدیه، احساس با استعداد و باهوش بودن می‌کنند.

  • جعبه‌های جادویی

 شما می‌توانید برای کودک بازیگوش و ماجراجوی خود یک جعبه زیبا بچینید و کادوهای مختلفی در آن قرار دهید. با این نوع کادو، می‌توانید آن‌ها را به چالش‌های کودکانه بکشید و انواع و اقسام وسایل مورد علاقه‌ی آن‌ها را گردآوری کنید.

  • عکس

شما می‌توانید با کمک عکس کودک خود یا عکس مورد علاقه او، هدیه‌های دوست داشتنی و خاصی را به او هدیه بدهید. مثلا با چاپ تیشرت‌های زیبا و متنوع، او را خوشحال کنید. می‌توانید از انواع ماگ‌ها و قاب عکس‌های زیبا نیز استفاده کنید و یک کادو خاص را به او هدیه بدهید.

  • کتاب

برای آن دسته از کودکانی که به شدت عاشق کتاب و کتاب خوانی هستند، دادن کتاب به عنوان هدیه می‌تواند یک هدیه زیبا و دوست داشتنی باشد.

ده پیشنهاد فوق‌العاده خرید کادو تولد برای دختر بچه‌های دوست داشتنی

  • بازی‌های فکری

بازی‌های فکری از دیگر پیشنهادهایی است که مخصوص بچه‌های باهوش‌ است. این دسته از بچه‌ها علاوه بر بازی کردن، در پی آن هستند که چیزهای بیشتری را یاد بگیرند. شما می‌توانید علاوه بر بازی‌های فکری انفرادی، برای آن‌ها از بازی‌های دسته جمعی نیز استفاده کنید. حتی می‌توانید در زمان‌هایی که می‌خواهید با کودکتان وقت بگذرانید، از آن‌ها نیز استفاده کنید.

  • وسایل الکترونیکی

برخی کودکان علاقه محدودتری دارند و در دنیای امروزه بسیار به وسایل الکترونیکی علاقه مند هستند. شما می‌توانید با خرید تبلت آن‌ها را خوشحال کنید و در کنار این هدیه، زمان و طرز استفاده صحیح از آن‌ها را نیز به آن‌ها آموزش دهید. شما می‌توانید ساعات بازی کردن آن‌ها را کنترل کنید و بچه‌هایی با مسئولیت داشته باشید.  

  • جواهرات

جواهرات نیز می‌تواند گزینه مناسبی باشد. همه‌ی دخترها عاشق جواهرات هستند و از داشتن آن لذت می‌برند.

  • وسایل هنری

 وسایل هنری و یا نقاشی نیز مخصوص آن دسته از کودکانی است که به شدت به هنر علاقه مند هستند.

  • لباس

لباس‌های زیبا و خاص از بهترین کادوها برای دختران است، زیرا دخترها در هر سنی که باشند، عاشق پوشیدن لباس‌های زیبا و خاص هستند.

ده پیشنهاد فوق‌العاده خرید کادو تولد برای دختر بچه‌های دوست داشتنی

سورپرایز کادو تولد برای دختر

بعد از انتخاب کردن کادو مناسب و فراهم کردن تدارکات برای روز جشن تولد، مهم‌ترین کار در نظر گرفتن یک برنامه برای سوپرایز کردن کودک دوست داشتنی شماست. بهترین محل برای برگزاری تولد، قطعا خانه خود شماست. شما می‌توانید برای سوپرایز کردن دختر دوست داشتنی خود، به یک بهانه او را با پدر یا یکی از اعضای خانواده به بیرون بفرستید و خانه را تزیین کنید. با طراحی تم مورد علاقه‌ او، در هنگام برگشت کودک خود، او را سورپرایز کنید و یک روز فوق العاده را برای او بسازید.

کادوی تولد برای دختر 12 ساله

 

نوشتن دیدگاه