لباس مناسب تولد در باغ

همه انسان‌ها به ویژه خانم‌ها دوست دارند که در مراسم‌ها و جشن‌های خاص درخشیده شوند و توجه دیگران را به خود جلب کنند. انتخاب لباس مناسب برای این مناسبت‌ها امری چالش‌برانگیز است. زیرا علاوه بر معیارهای زیبایی باید به راحتی و متناسب بودن آن با نوع جشن نیز توجه کرد. در این مطلب از زودیکا به شما کمک می‌کنیم که با در نظر گرفتن عوامل مختلف، یک لباس مناسب تولد در باغ را انتخاب نمایید.  

چه لباسی برای تولد در باغ بپوشیم؟

جشن‌های تولدی که در خانه یا باغ برگزار می‌شوند، معمولا فضای غیررسمی‌تری دارند. در این موقعیت‌ها، راحتی اولویت اصلی است. تیشرت‌ها و شلوارهای جین برای آقایان و لباس‌های ساده و راحت برای خانم‌ها گزینه‌هایی مناسب هستند. البسه‌ای با پارچه‌های سبک، شلوارهای راحتی و تاپ‌های شیک برای چنین مهمانی‌هایی پیشنهاد می‌شوند. استفاده از اکسسوری‌های جذاب نیز می‌تواند استایل شما را تکمیل کند، همچنین بسیار مهم است که در باغ کفش‌های راحتی پوشیده باشید؛ چرا که این نوع کفش‌ها امکان پیاده‌روی و رقصیدن را فراهم می‌کنند.

اگر برای جشن تولد دوست صمیمی خود به باغ دعوت شده‌اید، نگران نباشید؛ زیرا در ادامه به شما 5 استایل عالی و مناسب جمع‌های دورهمی را معرفی کرده‌ایم.

  • پیراهن کوتاه

اگر برای حضور در جشن میلاد دوست خود در باغ یا کنار استخر به دنبال یک استایل جذاب هستید، هیچ انتخابی بهتر از پیراهن کوتاه تابستانی با طرح‌ و رنگ‌های شاد نیست. چنین پیراهنی به شما طراوت و شور می‌بخشد.

چه لباسی برای تولد در باغ بپوشیم؟

  • تاپ شلوارک/ شومیز شلوارک

یکی دیگر از جذاب‌ترین استایل‌های دخترانه، ترکیب شومیز یا انواع تاپ با شلوارک است. برای این منظور می‌توانید هم از شلوارک جین و هم پارچه‌ای استفاده کنید. هر دو این انتخاب‌ها باعث می‌شوند که در مهمانی بدرخشید. همچنین می‌توانید یک شومیز را که با رنگ شلوارکتان همخوانی دارد، انتخاب کرده و استایل خود را با یک جفت صندل تکمیل کنید.

  • تاپ و نیم تنه

یکی دیگر از پوشاکی که امسال به شدت مد شده است، تاپ‌های نیم‌تنه و تاپ‌های کوتاه است. این آیتم‌ها به واسطه داشتن تنوع بالای طرح و رنگ به راحتی می‌توانند با شلوار، شلوارک و حتی دامن ترکیب شوند. شما می‌توانید در کنار این لباس‌ها از کفش‌های کتانی ترجیحا سفید هم استفاده کنید.

  • شلوار یا دامن پلیسه

امسال دوباره شلوار و دامن‌های پلیسه ترند شده‌اند. اگر این لباس‌ها را در کمد خود دارید، از آن‌ها برای ساختن یک استایل دخترانه کژوال بهره ببرید. پارچه‌های پلیسه قابلیت ست شدن با هر نوع پوشاکی را دارند.

اگر شلوار یا دامن پلیسه شما رنگ تیره‌ای دارد، آن را با یک شومیز یا تاپ رنگ نود ست کنید. این ترکیب بدون تردید شما را آماده جلوه‌گری در هر مهمانی و مراسمی می‌نماید. خوشبختانه برای ساختن این استایل دستتان برای انتخاب کفش باز است و هر مدل کفشی به راحتی با پلیسه ست می‌شود.

  • شلوار جین

حتما شما نیز برای یک بار هم که شده، ایده پوشیدن شلوار جین در جشن تولد دخترانه به ذهنتان خطور کرده است. به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر به دنبال لباس مناسب تولد در باغ می‌گردید، از ترکیب شلوارهای جین‌ رنگ روشن با شومیزهای آستین حلقه‌ای یا شومیزهای ساتن آستین بلند غافل نشوید. یک جفت صندل به این ست جذاب می‌آید.

چه لباسی برای تولد در باغ بپوشیم؟

استایل بدلیجات با لباس مناسب تولد در باغ

هنگامی که برای شرکت در یک مهمانی تولد دوستانه در باغ یا خانه دعوت شده‌اید، دست شما برای انتخاب اکسسوری باز است. در این موقعیت‌ها تنها نباید از اکسسوری‌های پر زرق و برق استفاده کنید؛ زیرا این وسایل تزیینی هیچ تناسبی با پوشاک نیمه رسمی که پوشیده‌اید، ندارند. در ادامه چند قانون برای ست کردن استایل بدلیجات با لباس مناسب جشن تولد در باغ را بیان کرده‌ایم.

  • ست کردن زیورآلات با لباس رنگ خنثی

رنگ‌هایی مانند سفید و مشکی به اصطلاح رنگ‌های خنثی به حساب می‌آیند. این نوع رنگ‌ها را می‌توان با انواع و اقسام رنگ‌های دیگر ست کرد. اگر پوشاک شما به رنگ خنثی است، هر رنگ زیورآلاتی را می‌توانید در کنار آن بپوشید.

  • ست کردن زیورآلات با لباس رنگی

رنگ‌های اولیه شامل سه رنگ اصلی قرمز، آبی و زرد هستند و رنگ‌های ثانویه از ترکیب آن‌ها به دست می‌آیند. این رنگ‌ها در کنار یکدیگر به عنوان رنگ‌های مشابه یا مکمل شناخته می‌شوند. رنگ‌های اولیه و ثانویه در کنار هم خیلی پسندیده به نظر می‌رسند، البته به شرطی که از لحاظ روشنی یا تیرگی در یک سطح قرار داشته باشند. از همین قانون می‌توان برای انتخاب رنگ اکسسوری مناسب با رنگ لباس نیز استفاده کنید.

استایل بدلیجات با لباس مناسب تولد در باغ

  • ست کردن مدل اکسسوری با مدل لباس

یکی از مرسوم‌ترین اشتباهات در هنگام انتخاب اکسسوری، انتخاب مدل‌های شلوغ برای البسه شلوغ است. برای لباس‌های طرح‌دار و کار شده نباید به سراغ زیورآلات شلوغ و پر زرق و برق بروید. استفاده از اکسسوری‌های شلوغ و طرح‌دار در صورتی مجاز است که لباس شما ساده یا تک رنگ باشد.

  • استفاده از اکسسوری های متنوع

شما عزیزان می‌توانید با توجه به سلیقه و میزان بودجه خود از زیورآلات و بدلیجات موجود در بازار برای زیباتر کردن استایل خود بهره ببرید. برای این منظور می‌توانید از مجموعه متنوع بدلیجات عرضه شده در فروشگاه اینترنتی زودیکا دیدن کنید.

استایل بدلیجات با لباس مناسب تولد در باغ

البت توجه داشته باشید که اکسسوری تنها شامل زیورآلات و بدلیجاتی همچون گردنبند، گوشواره، دستبند و انگشتر نیست. در دنیای مد و پوشاک گزینه‌هایی نظیر دستمال گردن، ساعت، عینک آفتابی، هدبند، انواع گل سر و هر وسیله زینتی دیگر در دسته اکسسوری قرار می‌گیرند.

 

 

نوشتن دیدگاه