آدرس بازار بدلیجات اصفهان

بازار های بزرگ شهر ها محل تجمع رسته های مختلف شغلی بصورت خرده فروشی و عمده فروشی است. البته بدلیجات نه کالای بسیار لوکسی است که در بازار های سنتی پیدا نشود و نه کالای سطح پایینی که نتوان آن را در پاساژ های امروزی پیدا کرد. در اصفهان چه به بازار سنتی بروید چه به مدرن ترین پاساژ آن یعنی سیتی سنتر، فروشگاه های بدلیجات را قطعا در آن پیدا خواهید کرد. اگر می خواهید آدرس بازار بدلیجات در اصفهان را بدانید با ادامه این مقاله همراه باشید. بدلیجات ژوپینگ در اصفهان از پرطرفدارترین برندهای رایج بازار است که علاوه بر قیمت مناسب، طرح های منحصربفردی دارد. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت محصولات برند ژوپینگ با زودیکا همراه شوید

آدرس بازار بدلیجات اصفهان

معرفی بازار بدلیجات در اصفهان

اصفهان یکی از مهمترین شهر های ایران از نظر اقتصادی است. بازار این شهر هم نقش بسزایی در توزیع کالای مورد نیاز جمعیت میلیونی این شهر و دیگر شهر های استان دارد. بازاریان اصفهانی که از لحاظ مالی توان بهتری دارند در سال های اخیر خودشان بدلیجات را از خارج از کشور وارد بازار اصفهان می کنند. بازار بدلیجات هم در اصفهان چه از لحاظ عمده فروشی و چه از منظر خرده فروشی رونق خوبی دارد. خرده فروش های بدلیجات اصفهان معمولا اجناس فروشگاه خود را از سرای مخلص واقع در بازار بزرگ اصفهان تهیه می کنند. خرده فروشی های بدلیجات که در بازار سنتی اصفهان فعالیت می کنند از لحاظ قیمت می تواند کمی به صرفه باشد. چرا که نزدیک مرکز پخش آن هستند.

معرفی بازار بدلیجات در اصفهان

مراکز خرید بدلیجات در اصفهان

با بررسی بازار زیورآلات بدلی و رونق آن میخواهیم موقعیت دقیق آنها را بدانیم. همان طور که گفتیم بازار بزرگ اصفهان محل اصلی خرده فروشی های بدلیجات است. بازار بزرگ اصفهان از میدان نقش جهان شروع تا میدان کهنه امتداد می یابد. دومین جایی که می توان بدلیجات فروشی پیدا کرد خیابان نظر میانی است. البته اگر اصفهانی باشید خیابان نظر را به پوشاکی فروشی بشناسید اما با کمی دقت و گشت و گذار اکسسوری فروشی هایی را در محدوده این خیابان پیدا خواهید کرد. مجتمع پارک در خیابان چهارباغ بالا هم می توان خرده فروشی های بدلیجات را پیدا کرد. یکی دیگر از مراکزی که در اصفهان محل تجمع بدلیجات فروشی هاست سیتی سنتر است. سیتی سنتر اصفهان بزرگترین مرکز خرید کشور است. فروشگاه های بدلیجات در این مجتمع اکثر در کانتر هایی است که در میان راهرو ها و مسیر های اصلی قرار گرفته اند.
اگر به سیتی سنتر بروید غیر ممکن است که آنها را پیدا نکنید. حتی تعدادی از آنها به فروش زیورآلات دست ساز هم مشغول هستند.

 

محصولات پیشنهادی
نوشتن دیدگاه