بهترین مارک بدلیجات چیست | معرفی 20 برند معروف بدلیجات

اصولاً نمی‌توان یک برند را به عنوان برند برتر در حوزه بدلیجات معرفی کرد. اما می‌توان برندهای برتر این حوزه را در یک مقاله معرفی کرد. هر برندی ویژگی‌های خاص خود را دارد. تولیدات خاص و حیطه کاری مخصوص به خود را دارد. از این رو در این مقاله ابتدا به بررسی اینکه چرا نمی‌توان بهترین مارک بدلیجات را معرفی کرد پرداخته ایم، سپس ۲۰ برند مطرح در حوزه بدلیجات را به شما عزیزان معرفی کرده ایم. در سایت زودیکا انواع مختلف برندها و بدلیجات با اطلاعات کافی و قیمت مناسب در اختیار مشتریان محترم قرار گرفته است. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت محصولات برند بدلیجات مختلف و خرید محصولات اصل از برندهای معتبر با زودیکا همراه شوید. شما عزیزان می توانید برای خرید و اطلاع از قیمت بدلیجات ژوپینگ به این سایت مراجعه نمایید.

 

بهترین مارک بدلیجات چیست؟

ردپای بهترین مارک‌های بدلیجات را در پوشش مشهور‌ترین افراد دنیا باید یافت. با این حال نمی‌توان یک برند را برتر از سایرین دانست. هر برندی در یک حیطه برتر از سایر برندهاست. حتی برندهای ایرانی نیز هر کدام در یک حیطه خاص بهتر از سایرین هستند.
با این حال برای اینکه به دنبال خرید بهترین مارک بدلیجات باشید، ابتدا باید ببینید می‌خواهید چه اکسسوری استفاده کنید. سن و دیگر مشخصاتی که از یک اکسسوری خوب طلب می‌کنید را نیز مشخص کنید. باید بدانید برای چه فردی و با چه دیدگاهی می‌خواهید اکسسوری خرید کنید.
حال باید وضعیت‌های خاص را برسی کنید. برخی برندها هستند که محصولات خود را تنها با یک نوع فلز خاص ارائه می‌کنند. ممکن است فردی که این بدلیجات را برای او خریداری می‌کنید، به این نوع فلز خاص حساسیت داشته باشد.
در بسیاری از برندها از سنگ‌های مختلف به عنوان یک تزئین زیبا استفاده می‌شود. بهتر است کمی هم با سنگ‌ها و انرژی‌هایی که می‌توان از آن‌ها دریافت کرد آشنایی پیدا کنید. بسیاری از سنگ‌ها می‌توانند برای فرد مدنظر شما مضر باشند. به طور کلی برندها سعی می‌کنند از متریال‌های مختلف و سنگ‌های مختلف در تولیدات خود استفاده کنند.
تجربه مشتریان دیگر یکی از مهم‌ترین شروط انتخاب یک برند به عنوان بهترین مارک بدلیجات است. هیچکس دوست ندارد اکسسوری که خریداری کرده است پس از مدتی سیاه یا کدر شود. از این رو بهتر است تجربه مشتریان یک برند را بررسی و سپس به آن برند اعتماد کنید. برخی برندها نیز آنقدر بزرگ هستند که تنها باید از اصل بودن محصول اطمینان حاصل کنید. اگر بدلیجاتتان جلای اولیه خود را از دست داده و کدر شده و شما به دنبال راهی برای برق انداختن بدلیجات طلایی و نقره ای خود هستید، در زودیکا می توانید با مطالعه چگونه بدلیجات طلایی را نقره ای کنیم، راهکارهای موثری برای مشکل خود بیابید.  فروشگاه اینترنتی زودیکا بهترین مارک بدلیجات رنگ ثابت را با قیمت هایی استثنایی به شما عزیزان عرضه می دارد.

معرفی ۲۰ برند معروف بدلیجات

  • بدلیجات برند ژوپینگ (XUPING): ژوپینگ یک برند چینی است که در زمینه تولید بدلیجات بازار ایران را به دست گرفته است. قیمت مناسب، طرح‌های متنوع و ظرافت در طراحی از جمله ویژگی‌های این برند است. با این حال تولیدات این برند معمولاً به رنگ طلایی روشن هستند که ممکن است باب میل بسیاری نباشد. عمده شهرت این برند بخاطر تولیدات خاص و استفاده از استیل ضد زنگ بادوام است. نگین‌های اتمی در تولیدات این شرکت خارجی به وفور دیده می‌شود.

بدلیجات برند ژوپینگ (XUPING)

  • بدلیجات برند سواروسکی (Swarovski): شغل اصلی سواروسکی تولید شیشه و کریستال‌های تزئینی است. با این حال بدلیجات سواروسکی از شیشه‌های تولید این شرکت مشهور‌تر هستند. این برند تنوع کمتری نسبت به سایر برندهای این مقاله دارد اما این بدان معنی نیست که نمی‌توانید آنچه می‌خواهید را در آن پیدا کنید. تولیدات سواروسکی به استحکام و دوام بالا در کنار استفاده از آلیاژ‌های محبوب مشهور هستند.

بدلیجات برند سواروسکی  (Swarovski)

  • بدلیجات برند تیفانی (Tiffany): اگر به دنبال یک طراحی آمریکایی و کلاسیک هستید، تیفانی بهترین انتخاب برای شماست. برند تیفانی همچنین جایزه رمانتیک‌ترین بدلیجات را به خود اختصاص داده است.

بدلیجات برند تیفانی  (Tiffany)

  • بدلیجات برند کارتیر (Cartier): شاید بتوان جایزه مشهور‌ترین برند بدلیجات دنیا را به کارتیر داد. این برند بیش از ۱۵۰ سال قدمت دارد. تنوع بالا، کیفیت فوق العاده، استحکام مناسب و استفاده از المان‌های نمادین متنوع از جمله دلایلی است مشتریان را شیفته این برند کرده است

بدلیجات برند کارتیر  (Cartier)

  • بدلیجات برند مونت بلانک (Mont Blanc): مونت بلانک یک برند آلمانی فعال در حوزه بدلیجات است که در هامبورگ فعالیت می‌کند. اکسسوری‌های لاکچری با تم دارک تخصص برند مونت بلانک است.

بدلیجات برند مونت بلانک  (Mont Blanc)

  • بدلیجات برند شنل (Chanel): همه افرادی که در دنیای مد و فشن فعالیت می‌کنند حداقل یکبار نام شنل را شنیده اند. طرح‌های این برند بیشتر بزرگ و مجلسی است. به طوری که می‌توان گفت برندی مناسب در بدلیجات برای بانوان مسن است. گابریل شنل بنیانگذار این برند هیچگاه تصور نمی‌کرد پس از ۱۱۳ سال برندی این چنین بزرگ و بین المللی داشته باشد.

بدلیجات برند شنل (Chanel)

  • بدلیجات برند زد جی (ZJ): این برند نیز یکی از برندهای مشهور بدلیجات چینی است. طراحی بدلیجات آقایان با استفاده عمده از طلا، این برند را خاص کرده است. با این حال کیفیت تولیدات آن نسبت به سایر برندهایی که در این مقاله به آن‌ها می‌پردازیم بسیار کمتر است.

بدلیجات برند زد جی (ZJ)

  • بدلیجات برند وای اس ایکس (YSX): این برند چینی بیش از ۱۵ سال است که در حوزه بدلیجات فعالیت می‌کند. طراحی اسپرت و استفاده از طلا در تولیدات این برند آن را یکی از مشهورترین برندهای چینی کرده است. این برند به وفور در ایران یافت می‌شود.

بدلیجات برند وای اس ایکس  (YSX)

  • بدلیجات برند ورساچه (Versace): این برند عمده شهرت خود را مدیون صنعت پوشاک است. با این حال ورساچه امروز در تولید بدلیجات نمادین، شهره عام و خاص شده است. این برند بسیار گران قیمت است.

بدلیجات برند ورساچه  (Versace)

  • بدلیجات برند هرمس (Hermes): این برند با قدمت بیش از ۱۵۰ ساله خود، یکی از گران‌ترین و لوکس‌ترین برندهای بدلیجات در دنیا به شمار می‌رود. البته عمده‌ترین تولیدات این برند چرم و لباس است. با این حال بدلیجات هرمس در تعداد محدود تولید می‌شوند. شرکت‌های بسیاری نیز در ایران و خاورمیانه ادعای نمایندگی این برند را دارند. از این رو تعیین اصالت کالاهای این برند در ایران کار مشکلی به نظر می‌رسد.

بدلیجات برند هرمس  (Hermes)

  • بدلیجات برند پاندورا (Pandora): در متریال محصولات این برند بیش از ۸۰ درصد، نقره استرلینگ استفاده می شود . قیمت مناسب‌ در مقایسه با سایر برندهای خارجی، توجه بسیاری را به سمت استفاده از این برند کشانده است.

بدلیجات برند پاندورا  (Pandora)

  • بدلیجات برند بوهومون (Bohomoon): برند بوهومون یکی دیگر از برندهای خارجی معتبر است که در آمازون دیده می‌شود. این برند به ارائه محصولات ضدآب و ضد زنگ مشهور است. به طوری که حتی در ساحل نیز می‌توانید تولیدات این برند را بدون نگرانی از اینکه سیاه شوند استفاده کنید. استیل ضد زنگ و فلزات صیغلی تنها متریال‌هایی هستند که در تولیدات این برند مشاهده می‌شوند.

بدلیجات برند بوهومون  (Bohomoon)

  • بدلیجات برند رولکس (Rolex): زمانی که نام رولکس را می‌شنویم، ساعت‌های با کیفیت این برند برای ما یادآوری می شود. اما برند رولکس در تولید دیگر بدلیجات نیز به اندازه تولید ساعت موفق است. شیک، لوکس و گران قیمت سه کلمه‌‌ای هستند که هنگام شنیدن نام این برند به ذهن همه می‌آید.

بدلیجات برند رولکس  (Rolex)

  • بدلیجات برند زارا (zara): عمده فعالیت این برند به دنیای عطر و ادکلن محدود می‌شود. با این حال برند زارا در تولید بدلیجات نیز دستی دارد. این برند در طراحی‌های خود از نقره و سنگ‌های قیمتی شاید بیشتر از سایر برندها استفاده می‌کند. برند زارا از جمله برندهایی است که استراتژی‌های بازاریابی خوبی دارد. این برند تولیدات خود را در تعداد محدود و با کیفیت بالا به بازار ارائه می‌کند. این امر باعث شده است که مصرف کنندگان این برند همیشه احساس خاص بودن داشته باشند.

بدلیجات برند زارا  (zara)

  • بدلیجات برند ایرانی آدلی:  یکی از کسانی که در ایران طراح بدلیجات هستند، خانم تینا پیش نماز است، این طراح جوان متولد 1375 بوده و در زمینه طراحی بدلیجات و جواهرات مشغول به کار هستند. این هنرمند کار طراحی خود را از سال 1396 شروع و در همان سال محصولات خود را به بازار عرضه کرده است. طراحی های ایشون در اصل آمیخته ای از مدرنیته و المان های کلاسیک است. بدلیجات طراحی ایشون، بیشتر برای رده سنی جوانان بوده و بیشتر مورد تایید و انتخاب افراد خاص پسند قرار میگیرند.

 بدلیجات برند ایرانی آدلی

  • بدلیجات برند ایرانی کرشمه: سحر موحدی سال ۱۳۹۶ برای اولین بار این برند را راه اندازی کرد. توجه شگفت انگیزی که این هنرمند به زمین، طبیعت و زیبایی‌های آن داشته است موجب شده این برند به سرعت رشد کند. متریال مرغوب و استفاده از روش‌های کار دست، از دیگر دلایل محبوبیت این برند طی سال‌های اخیر بوده است.

بدلیجات برند ایرانی کرشمه

  • بدلیجات برند لاژه: طراحی ایرانی به نام خانم صدف لاجوردی، طراح و دیزاینر این برند است. متریال اصلی که در طرح های این برند استفاده می شود، فلز نقره است. طراحی های این برند بیشتر برای افراد جوان و خاص پسند طراحی شده است. بدلیجات موجود در کاتالوگ این برند بسیار منحصر به فرد و خاص هستند.

بدلیجات برند ایرانی لاژه

  • بدلیجات برند ایرانی ارکا دیزاین: طراح برند ارکا دیزاین خانم نهال لولو است. این هنرمند در رشته صنایع دستی تحصیلات خود را به پایان رسانده است. طراح این برند در طرح های خود بسیار خلاق بوده و تا حد امکان از کلیشه های موجود در طراحی زیورآلات به دور است. خانم لولو کار خود را از سال 1394 شروع کرده و در طرح های خود از مدل های مدرن و انتزاعی استفاده میکند.

بدلیجات برند ایرانی ارکا دیزاین

  • بدلیجات برند ایرانی مهتاب امجدی: طراح این برند ایرانی، خانم مهتاب امجدی هستند که تحصیلات خود را در رشته مهندسی کامپیوتر به پایان رساده اند. این طرح جوان دروه های تخصصی طراحی و ساخت جواهرات و بدلیجات را درسال 1392 در ایران و ترکیه گذرانده اند. از جمله متریالی که در طراحی های این برند استفاده می شود، نقره و مروارید است. خانم امجدی در طراحی های خود بیشتر از اشکال هندسی الهام میگیرند و طرح هایی بسیار زیبا، خاص و خلاقانه تولید میکنند.

اکسسوری برند مهتاب امجدی

بیش از ۵۰۰ برند بدلیجات در دنیاست که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. هر کدام به حد خود مشهور هستند و در حیطه‌‌ای خاص به کار گرفته می‌شوند. در این مقاله تلاش شد ۲۰ برند مشهور ایرانی و خارجی بدلیجات را به شما عزیزان معرفی کنیم. اگر به دنبال خرید یک کالای اصل، با کیفیت و قیمت مناسب هستید، جهت دریافت اطلاعات کامل و قیمت به روز انواع بدلیجات به سایت زودیکا مراجعه فرمایید.

محصولات پیشنهادی
دیدگاه‌ها  
متاسفانه برند های ایرانی خیلی حمایت نمیشن و در بازار نایاب هستن برند های آدلی کرشمه رو در ترب جستجو کردم ولی چیزی پیدا نکردم
نوشتن دیدگاه