راهنمای خرید بدلیجات عمده

بدلیجات، اکسسوری های زیبا و بسیار محبوبی هستند که بسیاری از افراد، از آن ها برای کامل کردن استایل خود استفاده می کنند. گرچه بیشتر خریداران بدلیجات دختران و خانم ها هستند اما امروزه استفاده از انواع بدلیجات در میان آقایان نیز رایج شده است. به عبارتی دیگر تولید کنندگان بدلیجات، محصولات خود را برای سنین مختلف و مخصوص زنان و مردان تولید می کنند. بنابراین می توان به این نتیجه رسید که برای خرید عمده و استفاده از بدلیجات تقریبا هیچگونه محدودیتی وجود ندارد. هر فردی می تواند طبق سلیقه خود اکسسوری مورد نظرش را خریداری کند.
اما برای اینکه با بدلیجات خریداری شده بهترین استایل ممکن را داشته باشید، بهتر است به نکاتی دقت کنید. در این مقاله قرار است تا نکات لازم برای خرید بدلیجات عمده و بدلیجات عمده مردانه را بررسی کنیم. فروشگاه زودیکا یکی از معتبرترین و به روزترین فروشگاه های اینترنتی برای خرید ارزان ترین بدلیجات عمده با کیفیت عالی است. همچنین شما عزیزان می توانید برای خرید و اطلاع از قیمت سرویس بدلیجات شبیه طلا از برندهای معتبر و خوشنام به این سایت مراجعه نمایید.

برای خرید بدلیجات عمده مردانه به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای خرید بدلیجات عمده مردانه به چه نکاتی توجه کنیم؟


در مقایسه با زنان، تعداد مردانی که به استفاده از بدلیجات و اکسسوری علاقه مند هستند، نسبتا کمتر است. ولی این موضوع تاثیری در تنوع طرح بدلیجات مردانه ندارد و در واقع اکسسوری های مردانه درست مانند اکسسوری های زنانه تنوع بالایی دارند. در این صورت آقایان قادر خواهند بود که هم اکسسوری مطابق با سلیقه خود را خریداری کنند و هم در انتخاب بدلیجات مناسب با ظاهر و استایل خود، شرایط آسان تری داشته باشند. یکی از مهم ترین فاکتورهایی که آقایان می بایست هنگام انتخاب و خرید بدلیجات به آن توجه کنند، توجه به تناسب اکسسوری با جثه خودشان است. یعنی اگر مردی با جثه درشت باشید، بهتر است زیورآلات پهن تر یا درشت تری برای خرید انتخاب کنید. همچنین اگر جثه استخوانی یا نسبتا لاغری داشته باشید بهتر است اکسسوری های ظریف را برای خرید انتخاب نمایید. فرقی نمی کند آیتم مورد نظر چه چیزی باشد، در صورت خرید دستبند یا ساعت باید به اندازه مچ دست دقت شود. برای خرید گردنبند اندازه و ظرافت گردن مهم است و برای خرید حلقه نیز باید به میزان کشیدگی انگشت ها و اندازه آنها توجه کرد. نکته مهمی که بهتر است هنگام خرید زیورآلات و بدلیجات عمده مردانه به آن دقت کنید، در نظر گرفتن انواع رنگ اکسسوری متناسب با انواع تناژ پوست است، به این دلیل که اگر تناژ پوستی گرم باشد بهتر است که از بدلیجات مسی یا طلایی رنگ استفاده شود و اگر هم تناژ پوستی سرد باشد، بدلیجات نقره ای رنگ، جلوه بهتری روی چنین پوستی خواهد داشت. نکته مهم در رابطه با پوشیدن اکسسوری وجود دارد که آقایان معمولا آن را رعایت نمی کنند. هنگام استفاده از بدلیجات، از استفاده زیورآلات در یک قسمت از بدن پرهیز کنید. علت این امر این است که توجه بیننده تنها به آن قسمت جلب می شود و این خلاف هدف استفاده از اکسسوری ها است. بهتر است بدلیجات خود را در تناسب با استایل خود و تنها برای تکمیل آن مورد استفاده قرار دهید.

جنس بدلیجات عموما از چیست؟


جنس بدلیجات عموما از چیست؟


جنس بدلیجات نکته مهم دیگری است که باید هنگام خرید به آن توجه کرد. علاوه بر طرح ها و اندازه های مختلفی که از بدلیجات در بازار می توان پیدا کرد، جنس های بسیار متنوعی از بدلیجات نیز وجود دارد. بیشترین روکش هایی که برای بدلیجات به کار برده می شود آب نقره، رادیوم و تیتانیوم هستند و هرکدام در درجه ها و میزان مختلفی برای ساخت بدلیجات به کار می‌روند.
روکش آب نقره همانطور که از اسم آن پیدا است، باعث می شود اکسسوری شبیه نقره به نظر بیاید. اگر چه این روکش معمولا پس از مدتی استفاده زرد شده یا رنگ خود را از دست می دهد. روکش رادیوم نسبت به دو روکش دیگر برای بدلیجات مردانه بهتر است، به این خاطر که روکش رادیوم مقاوم تر است و رنگ آن مدت طولانی تری روی زیورآلات باقی می ماند. مزیت دیگری که رادیوم دارد این است که برای پوست هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند. روکش تیتانیوم نیز رگ سفیدی دارد و کیفیت آن از روکش آب نقره بهتر است.
با این حال بدلیجات با روکش تیتانیوم نیز می توانند در طولانی مدت رنگ تیره ای به خود بگیرند. به طور کلی بدلیجاتی که از جنس استیل هستند بیشترین استفاده را دارند. برای بدلیجات مردانه نیز جنس استیل یک انتخاب خوب و با کیفیت است. جنس استیل برای پوست حساسیت ایجاد نمی کند و رنگ آن ثابت خواهد بود. استفاده از بدلیجات استیل بسیار راحت است و کیفیت آن با سایر اجناس قابل مقایسه نیست. برای خرید.
کلیه اطلاعات مورد نیاز در رابطه با جزییات انواع بدلیجات، از معروف ترین برندها و قیمت به روز اکسسوری ها همگی در سایت زودیکا فراهم شده است.

 

 

 

 

 

محصولات پیشنهادی
نوشتن دیدگاه