فروشگاه بدلیجات دستساز

زیورآلات همیشه بخش جدایی ناپذیر استایل بانوان بوده است. زیورآلات، علی الخصوص بدلیجات، هر ماه طرح ها و سبک های جدیدی را به خود می بیند. دنیای بی انتهای بدلیجات این فرصت را فراهم کرده تا افراد هنرمند هم بتوانند در این بازار فعالیت کنند. زیورآلات دستساز امروزه تبدیل به یکی پرطرفدارترین سبک های بدلیجات شده اند. بدلیجات دستساز همیشه انرژی و حس مثبتی را به انسان القا می کند؛ چون علاوه بر زحمت دستساز بودن؛ المان های هنری هم در آنها به کار رفته است. یکی از مشاغل جذاب و پرطرفدار این روزها، همکاری در فروش بدلیجات است. برای کسب اطلاعات درباره این موضوع با ما در زودیکا همراه شوید.

فروشگاه بدلیجات دستساز

بدلیجات دستساز از کجا بخریم؟

سوال مهمی که پیش می آید این است که بدلیجات دستساز را از کجا بخریم؟ خرید بدلیجات دستساز کار چندان سختی نیست. پیشنهاد اول ما مراجعه به گالری های هنری است. مزیت خرید از گالری های هنری این است که مطمئن هستید از هنرمندان با تجربه و ماهر خرید می کنید.
خلاقیت در گالری هنری بیش از هر جای دیگری شکوفا تر است. پس طرح ها و نقش های هنرمندانه تری را هم پیدا می کنید. از طرفی دیگر امروزه ویترین ها و کانتر های کوچکی را در بازار ها، پاساژ ها و مراکز تجاری شهر ها وجود دارند که بدلیجات دستساز می فروشند.
یکی از این مراکز مهم، بازار صنایع دستی اصفهان است. اگر در بازار صنایع دستی اصفهان چرخ بزنید محال است در مغازه های صنایع دستی ویترینی از بدلیجات دستساز سنتی وجود نداشته باشند. حتی میز ها و ویترین های کوچکی را هم در راسته بازار پیدا می کنید که یک خانم هنرمند در حال فروش بدلیجات دست ساز خود است. این میزها و ویترین ها صرفا متعلق به بازار سنتی اصفهان نیست.
در پاساژ ها و مجتمع تجاری های اصفهان مثل سیتی سنتر هم می توانید آنها را پیدا کنید. اگر در تهران زندگی می کنید در پاساژ رضا می توانید بدلیجات دستساز بخرید. البته خرید بدلیجات دستساز محدود به پاساژ رضا نمی شود در مجتمع های تجاری و گالری های هنری تهران قطعا آنها را پیدا خواهید کرد.

فروشگاه بدلیجات دستساز

خرید بدلیجات دستساز از زودیکا

زودیکا یک فروشگاه اینترنتی بدلیجات است. از زمانی که زودیکا فعالیت خود را در حوزه زیورآلات آغاز کرده؛ تمام تلاش خود را در جهت عرضه به روز ترین سبک های بدلیجات به کار بسته است. همان طور که ابتدای مقاله گفتیم امروزه بدلیجات دستساز یکی از پر طرفدارترین سبک های بدلیجات است. بدلیجات دستساز همیشه باعث حس خوب و انرژی مثبت می شود. چون روح هنر و زحمت دست انسان در آن حس می شود.
اگر قصد خرید بدلیجات دستساز از زودیکا را دارید؛ باید بگوییم در حال حاضر، در برنامه ها و اهداف زودیکا عرضه بدلیجات دستساز وجود ندارد. اما تیم تحقیق و توسعه زودیکا تلاش خود را در جهت بررسی و شناسایی این بازار و ظرفیت های آن شروع کرده است.
هدف زودیکا از تحقیق این است که با آگاهی کامل به این حوزه ورود کنید تا بتوانید با توسعه بازار بدلیجات دستساز، کمک بزرگی هم به مشاغل خانگی کرده باشد. امیدواریم با تکمیل پژوهش های خود بتوانیم این هدف مهم را محقق سازیم.
با این حال می توانید با مراجعه به صفحه بدلیجات زودیکا، محصولات موجود را مشاهده کنید. اکثر بدلیجات عرضه شده در زودیکا از برند معتبر ژوپینگ هستند. محصولات ژوپینگ از جنس مس هستند که با روکشی از طلای 18 عیار آبکاری شده اند. آبکاری با طلای 18 عیار باعث ثبات رنگ بدلیجات می شود.

مدل بدلیجات دست ساز جدید

زیباترین مدل های بدلیجات دست‌ساز جدید طراحی‌های منحصر به فردی دارند که با توجه به خلاقیت هنرمندان و صنعتکاران دستی ساخته می‌شوند. این طراحی‌ها معمولا با ترکیبات منحصر به فرد از رنگ‌ها، شکل‌ها و مواد ایجاد می‌شوند. آن ها دارای جزئیات دقیق و آراسته‌ای هستند. این جزئیات می‌توانند شامل نقوش دست‌کاری، تراش‌های دقیق در سنگ‌ها و... باشند. زیبایی بدلیجات دست‌ساز جدید نه تنها در طراحی و مواد بلکه در کیفیت ساخت نیز واقع می‌شود. این بدلیجات با دقت و دست‌کاری دقیق تولید می‌شوند تا به مشتریان ارزش و کیفیت بیشتری ارائه دهند.

مدل بدلیجات دست ساز جدید

انواع بدلیجات دست ساز

می‌توان بدلیجات دست‌ساز را بر اساس مواد و تکنیک‌های استفاده شده در ساخت آن ها به گروه‌های مختلف تقسیم بندی کرد. در زیر به تعدادی از این گروه‌ها اشاره می‌شود:

  • بدلیجات دست‌ساز مهره‌ای: این نوع زیورالات از مهره‌های کوچک و متنوع ساخته می‌شوند. مهره‌ها معمولا از مواد مانند چوب، سنگ، مفتول، چرم و حتی پلاستیک باشند. بدلیجات مهره‌ای می‌توانند شامل گردنبندها، دستبندها، گوشواره‌ها و حلقه‌ها باشند.
  • بدلیجات دست‌ساز مفتولی: این نوع زیورالات با استفاده از مفتول های فلزی ایجاد می‌شوند. مفتول به اشکال مختلف خم می‌شود و می‌توان طرح‌های منحصر به فردی با آن ایجاد کرد. بدلیجات مفتولی ممکن است دارای سنگ‌های قیمتی یا بدون سنگ باشند.
  • بدلیجات مکرومه بافی: مکرومه بافی یک تکنیک بافت مخصوص است که از نخ‌های رنگی یا رشته‌های مخصوص برای ساخت زیورالات استفاده می‌شود. این تکنیک می‌تواند برای ساخت گردنبندها، دستبندها و حتی گوشواره‌ها به کار رود.
  • بدلیجات دست‌ساز منجوق بافی: منجوق بافی نیز یک تکنیک بافت است که از نخ‌ها یا رشته‌های مخصوص برای ساخت بدلیجات استفاده می‌شود. این تکنیک معمولاً برای ساخت گردنبندها، دستبندها و حلقه‌ها به کار می‌رود و می‌تواند دارای طرح‌ها و الگوهای متنوعی باشد.
  • بدلیجات رزینی: بدلیجات رزینی با استفاده از رزین (مواد پلاستیکی شفاف) ساخته می‌شوند. این نوع بدلیجات می‌توانند دارای شیشه‌ها، گل‌های خشک، چوب و سایر اشیاء داخل رزین باشند و برای ساخت گردنبندها، دستبندها و حلقه‌ها استفاده می‌شوند.

توجه داشته باشید که هر یک از این گروه‌ها می‌توانند شامل تنوع زیادی از طراحی‌ها و مدل‌ها باشند و با توجه به تخصص هنرمند یا صنعتکار، می‌توانند قطعات منحصر به فردی ایجاد کنند.

 

نوشتن دیدگاه