گوشواره بخیه ای

گوشواره بخیه ای | گوشواره زنجیری | مدل| 1403

8 کالا
گوشواره بخیه ای

گوشواره بخیه ای از مدرن ترین انواع گوشواره محسوب می شوند. در ساخت این نوع از گوشواره ها خلاقیت و نوآوری به کار گرفته است. برای استفاده از این گوشواره، گوش شما باید بیشتر از یک سوراخ داشته باشد. گوشواره های بخیه ای معمولا یا دارای یک مگنت هستند که از سوراخ گوش می گذر و یا دارای زنجیری هستند که به دور گوش پیچیده می شود.
شما می توانید برای استفاده از گوشواره بخیه ای مگنت آن را از سوراخ گوشتان عبور دهید و زنجیر آن را به سوراخ دیگر وصل کنید. گوشواره های بخیه ای از متریال های مختلفی مانند طا، نقره، استیل و سایر آلیاژ ها ساخته می شوند.

عکس گوشواره بخیه ای

مدل گوشواره بخیه ای

گوشواره‌های بخیه ای، به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین اکسسوری‌ها در میان زنان، جلوه‌ی شیک و باسلیقه‌ای را به استایل و ظاهر فرد اضافه می‌کنند. این گوشواره‌ها با استفاده از مواد با کیفیت ساخته می‌شوند، که زیبایی و جذابیت خاصی به آن ها می‌بخشد. مدل گوشواره‌های بخیه ای معمولا طولانی و زنجیری هستند که به دلیل طراحی منحصربه‌فرد و دقت در ساخت، توانایی جلب توجه و جذب نگاه‌ها را دارند. با توجه به مدل‌های مختلف موجود، افراد می‌توانند بر اساس سلیقه و استایل شخصی خود، گوشواره‌هایی را انتخاب کنند که به بهترین شکل با لباس و... آن ها هماهنگ باشد. فروشکاه ما متنوع ترین مدل های گوشواره بخیه ای را برای شما عزیزان ارائه کرده است. تمام مدل ها ضد حساسیت هستند و بدون تغییر رنگ جلوه ای زیبا به استایل شما می بخشند. 

گوشواره زنجیره ای

گوشواره‌های زنجیره‌ای در واقع یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین انواع گوشواره‌ها برای دختران جوان و خوش سلیقه محسوب می‌شوند. یکی از جذابیت‌های اصلی گوشواره‌های زنجیره‌ای این است که طراحی آنها به گونه‌ای است که به راحتی می‌توانند با لباس‌های مختلفی هماهنگ شوند. این مدل گوشواره ها با توجه به سادگی طراحی آن ها، همچنان احساس کلاسیک و شیکی به فرد می‌دهند. این ویژگی باعث می‌شود که به عنوان یک انتخاب مناسب برای هر مناسبتی، از جمله مهمانی‌های رسمی تا جشن‌های غیررسمی، بسیار پرطرفدار باشند. گوشواره بخیه ای که با عنوان گوشواره زنجیره ای شناخته می شوند به افراد امکان می‌دهند تا به سلیقه و سبک شخصی خود بیان دهند و در عین حال جلوه‌ای منحصر به فرد و جذاب داشته باشند.

گوشواره زنجیره ای

گوشواره بخیه ای جدید

انواعی از گوشواره های بخیه ای جدید در بازار موجود هستند که علاقمندان می توانند به راحتی آن ها را تهیه کنند. در ابتدا این نوع گوشواره ها از طلا ساخته می شدند اما به مرور و با توجه به قیمت بالای طلا، انواع جدیدتری از این محصول به بازار آمد تا افراد با هر نوع بودجه ای بتوانند این گوشواره زینتی را تهیه کنند.
انواع جدیدتر گوشواره بخیه ای به گونه ای ساخته شده که افرادی که حتی دارای یک سوراخ گوش هستند بتوانند از آن استفاده کنند. استفاده از مواردی مانند سنگ و نگین باعث شده است که این گوشواره ها جذاب تر و زیباتر باشند.
انواع گوشواره بخیه ای به شکل آویز و دارای زنجیر هستند. برای زیبا تر شدن جلوه این گوشواره ها می توان آن ها را در کنار گوشواره های میخی استفاده کرد. زنجیر گوشواره بخیه ای به صورت نرمال بین 7 تا 12 سانتی متر متغیر است.
انواع جدید گوشواره های بخیه ای را می توانید در سایت معتبر زودیکا دنبال کنید. این مجموعه یک ویترین آنلاین از جدیدترین انواع گوشواره بخیه ای برای شما فراهم می کند.

گوشواره بخیه ای جدید

قیمت گوشواره بخیه ای بدل

از مهم ترین پارامتر های تاثیرگذار بر قیمت گوشواره، متریال آن است. در حال حاضر به علت بالا بودن قیمت گوشواره طلا و حتی نقره، نمونه های بدل با استقبال بیشتری مواجه می شوند.
گوشواره های بخیه ای بدل از محبوب ترین انواع گوشواره محسوب می شوند. این گوشواره ها توسط تولید کننده ها با ظرافت و دقت بالایی ساخته می شوند. طراحی بی نظیر این گوشواره ها باعث شده است که این نوع گوشواره به یکی از پرفروش ترین ها تبدیل شود.
نمونه های استیل می تواند بهترین نوع از گوشواره بخیه ای بدل محسوب می شود. قیمت این نوع گوشواره بسیار مناسب است و در مقابل دوام و کارآیی آن بسیار بالاست.
اگر به خوبی از این گوشواره ها مراقبت کنید می توان تا سال ها از آن ها استفاده کرد.
استفاده از سنگ، نگین و یا موارد تزئینی دیگر نیز می تواند بر قیمت گوشواره های بخیه ای بدل موثر باشد. به طور مثال در یک سر گوشواره ها از مروارید یا نگین های تزئینی استفاده می شود که قیمت آن را اندکی نسبت به نوع ساده، بالا می برد.
انواع بدل گوشواره های بخیه ای بدل در رنگ های سیلور، رزگلد و طلایی به فروش می رسند که معمولا از نظر قیمتی تفاوت آنچنانی ندارند.

قیمت گوشواره بخیه ای استیل

از انواع پرطرفدار و محبوب گوشواره بخیه ای بدل می توان به نوع استیل آن اشاره کرد. ویژگی های بی نظیر این فلز در کنار قیمت مناسب باعث شده است که بدلیجات و بخصوص گوشواره هایی که از این جنس ساخته می شوند بسیار محبوب باشند.
از آن جایی که گوشواره های استیل با سوراخ گوش تماس دارند پس باید حتما از نوع ضد زنگ ساخته شوند تا ایجاد حساسیت نکند و مقاومت بالایی داشته باشد.
زیبایی و درخشش فلز استیل باعث شده است که از نظر ظاهری حتی با طلا نیز رقابت داشته باشد. استیل می تواند زیبایی طلا را داشته باشداما در عین حال شما آن را با قیمت کمتری تهیه کنید.
اگر گوشواره بخیه ای استیل تهیه می کنید دقت کنید که آن را از جای معتبر بخرید. معتبر بودن فروشگاه مرجع می تواند محصول خریداری شده را تضمین کند.
فروشگاه زودیکا از بهترین و معتبر ترین ارائه دهندگان انواع بدلیجات از جمله گوشواره های استیل بخیه ای است. کیفیت و قیمت این نوع گوشواره بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.
برای بازدید از نمونه های بیشتر و استعلام قیمت این نوع گوشواره می توانید از طریق سایت مجموعه زودیکا اقدام نمایید.امکان مقایسه و بررسی این انواع گوشواره و دلیجات در هر ساعتی از شبانه روز در این سایت میسر است.

ظرافت و زیبایی زن ها با استفاده از زیورآلات کامل می‌شود. گوشواره یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین زیورآلات به شمار می آید که در همان ماه های ابتدایی تولد هر دختری به گوشش آویخته می شود. شاید با دیدن گوشواره در ابتدا به یاد زنان هندی یا عربی با گوشواره هایی زیبا بیفتید، ولی جالب است بدانید که گوشواره ها قدمتی طولانی در تمامی فرهنگ ها دارد. همین قدمت و علاقه منجر به تولید گوشواره های متعدد شده است. گوشواره های بخیه ای از جمله به روزترین گوشواره های موجود در بازار هستند که به تازگی استفاده از آن ها ترند شده است. این گوشواره ها در انواع مختلفی موجود هستند که متفاوت از هر گوشواره ای که تاکنون دیده اید، هستند، اما طرز انداختن گوشواره بخیه ای نیز با سایر گوشواره ها تفاوت دارد. برای اطلاع از آن از شما دعوت می کنیم که ما را در این متن همراهی نمایید و با روش بستن گوشواره بخیه ای آشنا شوید. برای اطلاع از قیمت گوشواره بخیه ای کوتاه و بدلیجات ژوپینگ می توانید به سایت زودیکا مراجعه کنید. 

طرز انداختن گوشواره بخیه ای

گوشواره بخیه ای در یک سوراخ

گوشواره بخیه ای در یک سوراخ با زنجیر بلند و ظریف و بست فلزی باز و بسته شونده، از مواد متنوعی مانند استیل، نقره یا طلا ساخته می‌شود، که به افراد انتخاب‌های متنوعی برای تطبیق با سلیقه شخصی و استایل روزمره یا موقعیت‌های خاص فراهم می‌کند. این گوشواره‌ها به دلیل طراحی زیبا و کیفیت ساخت، مناسب برای مهمانی‌ها، عروسی، و حتی استفاده روزانه هستند. تنوع مدل‌های گوشواره بخیه‌ای در یک سوراخ نیز این امکان را می‌دهد که هر فرد با توجه به سلیقه خود، مد و شیوه زندگی، یک مدل مناسب برای خود انتخاب کند. فروشگاه زودیکا این مدل گوشواره را با تنوع بالا ارائه کرده است که حتی کسانی که گوششان یک سوراخ دارد هم بتوانند از این مدل گوشواره خریداری کنند. هر مدل را که می خواهید با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از ما خریداری کنید و از زیبایی و جنس بی نظیر آن لذت ببرید.

گوشواره بخیه ای در یک سوراخ

طرز انداختن گوشواره بخیه ای

هر چند امروزه  با روش های نوین و بی درد سوراخ کردن گوش مواجه می شوید، ولی به شما توصیه می کنیم که به فردی متخصص مراجعه نمایید و تنها برای پرداخت هزینه ای کمتر سلامتی خود را به خطر نیاندازید.
گوشواره های بخیه ای شامل زنجیری بلند بسته به سلیقه شما و جواهری کوچک می شود. بسته به طول زنجیر گوشواره و سلیقه تان گوش شما باید دارای دو یا سه سوراخ باشد. از این رو در ابتدا با توجه به نوع گوشواره گوش شما سوراخ خواهد شد. در واقع همان طور که از اسم آن مشخص است، گوشوراه به گوش شما بخیه می شود. البته برخی از مدل ها نیز تنها به یک سوراخ در گوش نیاز دارند.
گوشواره های بخیه ای حاوی میله فلزی باریکی در انتهایشان هستند. در واقع در انتهای زنجیر، میله ای وجود دارد که آن را در گوش ثابت نگه می دارد. طول زنجیر گوشواره در حدود 7 تا 12 سانتی متر است. طرز انداختن گوشواره بخیه ای طی مراحل زیر انجام می شود:

  1. ابتدا سری از گوشواره که حاوی میله باریکی است از اولین سوراخ لاله گوش خود رد کنید.
  2. سپس آن را از سمت دیگر سوراخ خارج نمایید و به این شکل در سوراخ بعدی قرار دهید.
  3. در واقع طرز انداختن گوشواره بخیه ای همانند دوختن پارچه است. پس از هر بار فرو کردن میله در سوراخ گوش زنجیر را کمی گشاد کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که زنجیر نباید به گوش بچسبد.

طراحی گوشواره بخیه ای به صورت نخ و سوزن است که میله باریک فلزی نقش سوزن، زنجیر نخ و لاله گوش نقش پارچه را دارد. در نهایت باید نگین گوشواره در سوراخی قرار بگیرد که به صورت شما نزدیک است. در صورتی که زنجیر کیپ گوش شود، ممکن است گوش شما را اذیت کند. برای تنظیم بهتر آن جلوی آینه بایستید و شلی یا سفتی آن را مطابق با میل خودتان تنظیم کنید.

مدل های مختلف گوشواره بخیه ای

طرز انداختن گوشواره بخیه ای

طرز انداختن گوشواره بخیه ای

طرز انداختن گوشواره بخیه ای

نیم ست با گوشواره بخیه ای

 یک ترکیب جذاب و اسپرت برای مهمانی ها استفاده از نیم ست با گوشواره های بخیه ای است. نیم ست با گوشواره بخیه ای یک ترکیب فوق العاده زیبا برای هر خانومی است که زیبا پسند هستند و استایل شیکی می خواهند. مدل‌های مینیمال و ساده از گوشواره بخیه‌ای معمولا برای استفاده روزانه بسیار مناسب هستند. این نوع گوشواره‌ها با ظاهری کم‌تر و سبکی زیبا به شما امکان می‌دهند که در محیط‌های روزمره با شیکی و انسجام به ظاهر خود اضافه کنید، همچنین انتخاب مدل‌های بلندتر و درخشان‌تر از گوشواره‌های بخیه‌ای برای مهمانی‌ها و جشن‌ها نیز عالی است. این نوع گوشواره‌ها معمولا با طرح‌های جذابتر، سنگ‌های قیمتی یا دیزاین‌های بزرگتر ارائه می‌شوند که با لباس‌های مختلف در موقعیت‌های خاص ترکیب می‌شوند، به این ترتیب شما می‌توانید با انتخاب مناسب مدل گوشواره بخیه‌ای، ظاهری متناسب با موقعیت‌های مختلف را خلق کرده و به طراحی‌های مینیمال برای روزانه و طرح‌های درخشان‌تر برای موقعیت‌های ویژه روحیه و جذابیت بیشتری ببخشید.

گوشواره بخیه ای دو سوراخه

گوشواره‌های بخیه‌ای دو سوراخه یک مدل جدید در دنیای گوشواره ها هستند. این نوع گوشواره‌ها به خاطر طراحی خاص و استفاده از دو سوراخ در گوش، ظاهری بسیار زیبا و جذاب به گوش می‌دهند. یکی از ویژگی‌های مهم این گوشواره‌ها، اندازه آنها است. اغلب این گوشواره‌ها نسبت به گوشواره‌های بخیه ساده بزرگتر هستند که به طراحی خاص آنها کمک می‌کند به گوش‌ها جلوه و شکل جدیدی بدهند. گوشواره‌های بخیه‌ای دو سوراخه معمولا با استفاده از موادی همچون طلا یا نقره و گاهی حتی با استفاده از جواهرات مانند الماس‌ها و سنگ‌های قیمتی تزئین می‌شوند. این استفاده از مواد با کیفیت و طراحی خاص، آن ها را به یک انتخاب لوکس و شیک برای تزیین گوش تبدیل می‌کند، بنابراین این نوع گوشواره‌ها با ترکیبی از طراحی خاص، اندازه بزرگتر و استفاده از مواد با کیفیت، به گوش‌های دارای دو سوراخ جلوه و زیبایی خاصی می‌بخشند.

گوشواره بخیه ای دو سوراخه

خرید گوشواره برای دو سوراخ گوش

اکثر خانم ها علاقه بسیاری به سوراخ کردن گوش خودشان دارند و به دنبال خرید گوشواره ای مناسب با دو سوراخ گوش خود هستند. گوشواره بخیه ای به همین خاطر طرفدار زیادی پیدا کرده است و باگذر از سوراخ دوم گوش زیبایی فوق العاده ای به گوش شما می بخشد. اگر قصد خرید گشواره برای دو سوراخ گوش خود دارید، زودیکا تنوع بی نظیری از گوشواره بخیه ای را برای شما عرضه کرده است تا هر مدل با هر سبک را که بخواهید بتوانید بخرید. استفاده از گوشواره بخیه ای به استایل شما زیبایی فوق العاده ای می بخشد و با هر سبک استایل شما زیبایی خود را نشان می دهد، پس به جای خرید گوشواره برای هر سوراخ گوش خود یک گوشواره بخیه ای بخرید و از زیبایی آن لذت ببرید. با خرید گوشواره بخیه ای، صاحب یک گوشواره به شدت جذاب خواهید شد که تغییرات چشمگیری را در گوش هایتان به وجود می آورد. 

خرید گوشواره برای دو سوراخ گوش

مدل های مختلف گوشواره بخیه ای

گوشواره های بخیه ای در مدل های متنوعی در بازار موجود هستند که همه انواع این مدل ها حاوی زنجیر، میله باریک و جواهری کوچک در انتهای زنجیر است. البته برخی از آن ها به صورت کلمه یا عبارتی هستند. در گذشته تنها نوشته های انگلیسی در قالب گوشوراه بخیه ای کاربرد داشتند، ولی امروزه کلمات و اسامی فارسی نیز طراحی می شوند که زیبایی چشم گیر و غیر قابل توصیفی دارند.
برخی از گوشواره های بخیه ای به یک سوراخ در لاله گوش و برخی دیگر به دو، سه یا تعداد بیشتری سوراخ نیاز دارند. همچنین جواهر آن ها در مدل های مختلفی از قبیل موارد زیر دیده می شود:

  • ماه
  • ستاره
  • مروارید
  • گل
  • قلب
  • اشکال هندسی
  • اسم
  • گوی
  • گل
  • پر
  • پروانه
  • خورشید
  • و ...

گوشواره های بخیه ای با طراحی فوق العاده و منحصر به فردی که دارند در مدل ها و شکل های مختلفی طراحی و تولید می شوند. طرز انداختن گوشواره بخیه ای متفاوت از سایر گوشواره های دیگر است. از این رو در متن فوق طرز انداختن آن را به طور کامل توضیح دادیم. در صورتی که قصد خرید گوشواره بخیه ای دارید، می توانید به گالری بدلیجات زودیکا مراجعه نمایید. این فروشگاه اینترنتی به طور متمرکز اقدام به عرضه و فروش گوشواره های باکیفیتی چون گوشواره بخیه ای، گوشواره بدل حلقه ای، گوشواره بدل بلند، گوشواره صلیب میخی و... می کند، از این رو در این فروشگاه با تنوع بی شماری مواجه خواهید شد. تمام گوشواره های فروشگاه زودیکا رنگ ثابت هستند.

گوشواره بخیه ای جدید

فروشگاه آنلاین زودیکا با افتخار گوشواره بخیه‌ای جدید خود را به عنوان بهترین محصولاتش به مجموعه محصولاتش معرفی کرده است. طراحی‌های این گوشواره‌ها از جمله خصوصیات برجسته آنها است. از طرح‌های کلاسیک گرفته تا مدرن، هر کدام با جزئیاتی دقیق و زیبا از تخصص و سلیقه طراحان برخوردارند. مواد با کیفیت و مرغوب مورد استفاده در ساخت این گوشواره‌ها، علاوه بر ظاهر لاکچری و جذاب آن ها، اطمینان از ماندگاری و استحکام بالای آنها را به شما می‌دهد. با تنوعی که در مدل‌ها و طرح‌های گوشواره‌های بخیه‌ای جدید زودیکا وجود دارد، انتخابی کاملا مطابق با سلیقه شما خواهید داشت.

گوشواره بخیه ای سه سوراخ

در صورتی که گوش شما دارای سه سوراخ است این گوشواره برای شما مناسب است

گوشواره زنجیری 

عکس گوشواره بخیه ای

 میتوانید با بررسی محصولات گالری بدلیجات زودیکا عکس انواع مدلهای گوشواره زنجیری یا زنجیره ای که به آن بخیه ای هم گفته می شود را تماشا کنید و گوشواره مورد نظر خودتان را تهیه کنید.

 خرید گوشواره برای دو سوراخ گوش

اصولا گوشواره زنجیری را برای گوش سه سوراخ تهیه می کنند ولی مدلهای جذابی هم برا دوسوراخ گوش وجود دارد که بهتر است این مدلها را هم مد نظر خودتان قرار دهید.

گوشواره دو سوراخ
دیدگاه‌ها  
آیا گوشواره بخیه‌ای می‌تواند در طولانی‌مدت در گوش باقی بماند؟
سلام و درود بله ولی بستگی به تحمل خودتان دارد. اکثرا گوشواره بخیه ای برای مهمانی، دورهمی و... استفاده می شود و کمتر شخصی برای استفاده روزانه و مدام از آن استفاده می کند.
سلام آیا گوشواره بخیه‌ای می‌تواند باعث عفونت شود؟
سلام و درود بله در صورتی که از جنس مطلوبی برخوردار نباشد، باعث ایجاد عفونت می شود. مطمئن شوید که گوشواره‌ها از مواد با کیفیت و ضد حساسیت استفاده شده‌اند. تمام محصولات زودیکا از بهترین متریال هستند که ایجاد حساسیت نمی کنند.
نوشتن دیدگاه