گوشواره مناسب لباس

گوشواره ها از جمله جذاب ترین و پرطرفدارترین اکسسوری های بانوان به شمار می آیند که در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند. دنیای بزرگ، متنوع و رنگارنگ گوشواره ها پاسخگو نیاز تمامی مردم با هر سلیقه و پوششی است. در واقع هر گوشواره ای برای استایل و لباسی مناسب خواهد بود. دقت به این نکته موجب داشتن استایلی شیک و منحصر به فرد می شود. در این متن قصد داریم برای راهنمایی شما عزیزان گوشواره مناسب لباس های مختلف را معرفی نماییم. از شما دعوت می کنیم که برای آشنایی با این راهنما بدلیجات زودیکا را تا پایان این متن همراهی نمایید. در صورتی که علاقه مند به کسب اطلاعات در رابطه با گوشواره بخیه ای در یک سوراخ و یا قیمت انواع زیورآلات همچون قیمت گوشواره بخیه ای کوتاه هستید می توانید به مقالات سایت زودیکار مراجعه کنید. 

انتخاب گوشواره با توجه به فرم لباس

همان طور که در متن فوق توضیح دادیم انتخاب گوشواره مناسب لباس باید انجام شود. در واقع با توجه به ماهیت، رنگ و نوع یقه گوشواره مناسب را باید انتخاب کرد. یقه برخی از لباس ها باز است. به همین خاطر جلب توجه بیشتر به سمت اندام می رود تا چهره رود. در چنین لباس هایی باید از گوشواره هایی بزرگ و ساده استفاده کرد، اما لباس ها با یقه پوشیده و بسته گوشواره هایی کوچک و ساده را می طلبند. البته این تنها قوانینی نیست که در حین انتخاب گوشواره باید در نظر داشت. مهمترین قوانین راهنمای انتخاب گوشواره مناسب لباس به شرح زیر هستند:

  • گوشواره های زاویه دار گزینه ای ایده آل برای کسانی است که به استایل های خانومانه علاقه دارند.
  • گوشوره های مثلثی، مریعی و مستطیلی برای افرادی با تیپ شخصیتی دراماتیک مناسب است.
  • گوشواره های آویزدار و رنگی برای هنرمندان و افراد خلاق طراحی می شود.
  • گوشواره های ساده برای کسانی مناسب است که به سبک کلاسیک علاقه دارند.
  • گوشواره های مینیمال، دکمه ای، میخی و الماسی نیز گزینه ای ایده آل برای ساده پسندان به شمار می آید.

 انتخاب گوشواره با توجه به فرم لباس

قوانین استفاده از گوشواره مناسب انواع لباس

برای انتخاب و استفاده از گوشواره های متناسب با انواع لباس قوانینی مانند نوع لباس، نوع یقه آن، مراسم مورد نظر و همچنین استایل مورد نظر میتوان در نظر گرفت که در ادامه به آن می پردازیم.

فارغ از این که در چه مراسمی شرکتی می کنید، گوشواره ای مناسب لباس و استایل خود انتخاب نمایید. یکی از این نکات دقت به رنگ گوشواره و لباس است. سعی کنید رنگ گوشواره و لباس را با یکدیگر ست نمایید و از رنگ های مکمل استفاده کنید. در خصوص لباس هایی با رنگ خنثی انتخاب رنگ گوشواره راحتتر خواهد بود. به عنوان مثال بیشتر رنگ ها قابل ست کردن با رنگ طوسی، کرم، سفید یا مشکی است.

در قدم بعدی انتخاب گوشواره به نوع مراسم دقت کنید. گوشواره های کلاسیک گزینه مناسبتری برای مراسم ها و مهمانی های رسمی به شمار می آید. در این مهمانی از گوشواره هایی با حلقه و آویز کوچک استفاده کنید. در صورتی که به مهمانی یا دورهمی دوستانه دعوت هستید، می توانید از گوشواره های پر زرق و برق و فانتزی استفاده کنید.

قوانین استفاده از گوشواره مناسب انواع لباس

در قدم بعدی برای انتخاب گوشواره مناسب لباس به استایلتان فکر کنید. به عنوان مثال اگر استایل اسپرت دارید از گوشواره های رنگی یا میخی می توانید استفاده کنید. گوشواره های ظریف به رنگ طلایی یا نقره ای نیز برای استایل های خانومانه مناسب هستند.

در قدم آخر انتخاب گوشواره به نوع یقه لباستان دقت کنید. لباس ها مجلسی با یقه شل به همراه گوشواره های شلوغ استایلی شیک و جذاب را برای شما به ارمغان خواهند آورد. همچنین اگر لباس مجلسی با یقه پیراهنی دارید، گوشواره ها و زیورآلاتی با آویز کوتاه انتخاب کنید. این گوشواره ها در کنار گردنبندهایی با زنجیر کوتاه گزینه ای مناسب برای چنین استایلی به شمار می آیند. اما گوشواره مناسب لباس های بلند و مجلسی گوشواره هایی ظریف و طویل هستند که در کمال سادگی ظاهری فوق العاده زیبا دارند.

برای استایل روزمره نیز گوشواره های ساده ای انتخاب کنید که به موها یا روسری تان گیر نکند و دردسر ساز نشود. گوشواره های میخی با طراحی ساده یا گوشواره های حلقه ای از جمله مواردی هستند که استفاده از آن را برای استایل های روزمره پیشنهاد می دهیم.

کلام آخر

انتخاب گوشواره مناسب لباس پروسه چندان سختی نخواهد بود، اگر نکاتی را حین انتخاب و خرید در نظر داشت. در بدلیجات زودیکا با معرفی این نکات سعی کردیم که استایلی ویژه و شیک را برای شما به ارمغان آوریم. استایلی که نظر تمامی افراد حاضر در هر مراسمی را به شما جذب کند.


 


محصولات پیشنهادی
نوشتن دیدگاه