اکسسوری مردانه

استفاده از انواع اکسسوری های زیبا و شیک، می تواند تاثیر بسیار زیادی در جذابیت و زیبایی ظاهری هر فرد داشته باشد. این وسایل شامل برخی از انواع زیورآلات و بدلیجات زیبا مانند انگشتر، طلا، دستبند، ساعت و غیره می شود. همچنین، وسایل دیگری مانند کیف، کفش، کمربند و عینک آفتابی نیز از دیگر وسایل هستند. استفاده از این نوع وسایل می تواند در تقویت اعتماد به نفس و حضور موثر فرد در مکان های مختلف تاثیر گذار باشد. در زودیکا به بررسی این نوع وسایل می پردازیم. با ما همراه باشید.

اکسسوری مردانه

لیست انواع اکسسوری مردانه

بدلیجات و وسایل جانبی مردانه جزء عناصری هستند که به یک مرد اجازه می‌دهند تا شکلی کامل و متنوع از لباس خود داشته باشد. در گذشته متداول ترین وسایل جانبی مردانه، ساعت مچی بود اما به تدریج زیورآلات مختلفی برای تکمیل کردن استایل آقایان تولید شد. کلیه این لوازم جانبی به شکل غیر مستقیم در خوش تیپ بودن و افزایش اعتماد به نفس مردانه تاثیر می‌گذارد. در ادامه انواع بدلیجات و اکسسوری‌های مردانه و اهمیت استفاده از آن‌ها را بیان می کنیم:

  • گردنبند مردانه: یکی از اکسسوری های مخصوص آقایان، گردنبند و آویزهای مردانه است. این گردنبندها با طرح هایی که مورد پسند آقایان است تولید می شوند. گرنبندها و آویزهای مردانه بدل معمولا از جنس چرم و استیل تولید می شوند و در خوش تیپ شدن آقایان بسیار موثر هستند. 
  • زنجیر: انواع زنجیرهای ساده و طرح دار از جنس استیل برای آقایان استفاده می شود و استایل آن ها را تکمیل می کند. رنجیرها در رنگ های نقره ای، طلایی و یا ترکیبی از هر دو تولید می شوند تا سلیقه تمامی افراد را پوشش دهند. 
  • دستبند مردانه: در گذشته دستبند تنها مورد علاقه خانم ها بود اما در سال های اخیر این اکسسوری به زیورآلات مخصوص آقایان نیز اضافه شده است. دستبند مردانه در طرح های چرمی، دستبند مهره ای، ترکیب چرم و مهره، استیل ساده و زنجیری، دستبند با مهره رنگی و... از انواع بدلیجات مخصوص آقایان است. 
  • انگشتر مردانه: انگشترهای مردانه در طرح های مختلف از نوع استیل با طرح کارتیر، استیل نگین دار، استیل طرح ایکس، استیل طرح الماس و ... از زیباترین اکسسوری های مردانه هستند که می توانند در استایل آقایان تاثیر بسزایی داشته باشند. 
  • ست مردانه گردنبند و دستبند: ست های مردانه به عنوان یک اکسسوری مد روز شناخته می شوند که امروزه مورد توجه و استفاده اکثر آقایان قرار می گیرد و در استایل آن ها نیز بسیار تاثیرگذار هستند. بیشتر ست های مردانه گردنبند و دستبند از جنس استیل و یا چرم هستند. در حال حاضر جدیدترین مدل این اکسسوری طرح کارتیر است که طرفداران بسیار زیادی دارد. 
  • ست مردانه دستبند و انگشتر: علاوه بر ست گردنبند و دستبند، ست های مردانه دستبند و انگشتر نیز وجود دارند که می توانند زینت بخش دست های آقایان باشند و در استایل آن ها تاثیر خوبی برجای بگذارند. 

از دیگر اکسسوری های مردانه می توان به انگشترهایی که با سنگ های عقیق و یاقوت تزئین شده اند، اشاره کرد. این نوع لوازم معمولا دارای طرح ها و رنگ های مختلف هستند. به طور مثال، در مورد انگشترهای عقیق می توانیم به انواع مدل های زرد، آبی، سرخ و خاکستری اشاره کنیم که هر یک می تواند در جذابیت استایل آقایان موثر واقع شود. کلیه زیورآلات و اکسسوری مردانه در طرح های به روز در زودیکا موجود هستند. 

لیست انواع اکسسوری مردانه

قیمت انواع اکسسوری مردانه

پس از انتخاب بدلیجات مردانه، چیزی که برای اکثر افراد حائز اهمیت است، قیمت اکسسوری است. به طور کلی تفاوت قیمت انواع اکسسوری مردانه تحت تاثیر چندین عامل است. برخی از این عوامل عبارت است از:

  • برند: یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت اکسسوری مردانه، برند آن است. برندهای مشهور و معتبر معمولاً قیمت بالاتری دارند. اما برندهای کمتر شناخته شده در مقایسه با برندهای معروف، قیمت پایین تری دارند.
  • جنس: جنس مورد استفاده در ساخت اکسسوری مردانه نیز بسیار مهم است. جنس های با کیفیت، معمولاً قیمت بالاتری دارند. برای مثال، یک کیف دستی با جنس چرم طبیعی، قیمت بالاتری نسبت به کیف دستی با جنس چرم مصنوعی خواهد داشت.
  • طراحی: طراحی اکسسوری مردانه نیز می تواند تأثیر بسزایی در قیمت آن داشته باشد. محصولات با طراحی های خاص و خارق العاده معمولاً قیمت بالاتری دارند.
  • کیفیت ساخت: کیفیت ساخت و جزئیات بدلیجات و لوازم جانبی مردانه نیز می تواند تأثیر قابل توجهی در قیمت آن ها داشته باشد. محصولاتی که با دقت، ظرافت و کیفیت بیشتری ساخته شده اند، قیمت بالاتری دارند.

به طور کلی، قیمت انواع اکسسوری و زیورآلات، تحت تاثیر چند عامل از عوامل گفته شده قرار دارد و به همین دلیل در بازارهای عرضه و فروش این محصولات، می توانیم بازه های قیمتی مختلفی را شاهد باشیم. برای یک خرید بهتر، قبل از خرید هر اکسسوری مردانه، مشخص کنید که چه نیازهایی دارید و به دنبال چه سبکی از این وسایل هستید. همچنین، قیمت و کیفیت محصولات مختلف را بررسی کنید و با مقایسه آنها، بهترین خرید ممکن را انجام دهید.

محصولات پیشنهادی
نوشتن دیدگاه