طرز استفاده از گوشواره میخی

با وجود این که گوشواره های میخی بسیار متنوع هستند و در طرح های شیک و جذابی تولید می شوند، خیلی برای خانم ها آزار دهنده هستند. این موضوع به خاطر این است که میخ یا قفل مربوط به گوشواره تیز است و پشت گوش خانم ها را اذیت می کند. حتی در مواردی، پشت گوش خانم ها را زخم کرده است. به همین دلیل باید مراقبت هایی در مورد گوشواره های میخی انجام داد. بعضی از تولیدکنندگان یک قطعه لاستیکی کوچک در انتهای میخ قرار می دهند تا نوک تیز آن موجب آزار گوش خانم ها نشود. این قطعه لاستیکی تا مدتی موثر است و کار شما را راه می اندازد. حتی شما می توانید از مغازه های مرتبط مثل خرازی ها این لاستیک ها را تهیه کنید. هر دفعه این لاستیک ها را عوض کنید و خود را راحت کنید. با این کار به یاد زودیکا بیفتید که راه حل را برای شما روشن کرد. حتی به این هم اشاره می کنیم که بعضی از گوشواره های میخی زودیکا نیز لاستیک های محافظ دارد و برای گوش شما مناسب است. فروشگاه زودیکا ارائه دهنده بهترین گوشواره صلیب میخی، گوشواره فانتزی، گوشواره بدل رنگ ثابت، گوشواره حلقه ای و... از بهترین برندهای روز دنیا است. قیمت گوشواره بدل رنگ ثابت و قیمت گوشواره بخیه ای کوتاه و دیگر بدلیجات در فروشگاه زودیکا در سایت آن قرار دارد. با مشاهده قیمت، محصول موردنظر خود را بخرید. در ادامه شما را با گوشواره میخی آشنا می کنیم. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

طرز استفاده از گوشواره میخی

طرز استفاده از گوشواره میخی

قبل از قرار دادن گوشواره میخی، مطمئن شوید که منطقه پشت گوش شما تمیز و خشک است. می‌توانید از آب و صابون برای شستشوی ملایم استفاده کنید و سپس با دستمالی نرم آن را خشک کنید. در صورتی که گوشواره قابل باز کردن است، قسمت میخی را به طور محکم باز کنید. برخی از گوشواره‌های میخی دارای مکانیزم قفل کننده هستند که باید آن را باز کنید تا بتوانید گوشواره را قرار دهید. گوشواره میخی را با دقت و آرامش در پشت گوش خود قرار دهید. میخ گوشواره را به آرامی و بدون استفاده از زور در کانال گوش قرار دهید. میخ باید به طور کامل و با احساس وارد کانال گوش شود و نباید به طور نامناسب نیز فرو برده شود. در صورتی که به هر دلیلی نمی‌توانید گوشواره را به طور کامل در گوش قرار دهید، بهتر است از استفاده از آن خودداری کنید. پس از قرار دادن گوشواره در کانال گوش، مطمئن شوید که میخ به طور ایمن در کانال قرار گرفته است و گوشواره به طور محکم در محل خود قرار دارد. در صورتی که گوشواره دارای قفل کننده است، می‌توانید آن را قفل کنید تا از افتادن آن جلوگیری شود.

تمیزکردن گوشواره های میخی

گوشواره های میخی معمولا کوچک و جمع و جور هستند. به همین دلیل ممکن است که برای تمیز کردن گوشواره های میخی اذیت بشوید. این امر به این خاطر است که شاید برای انداختن گوشواره به داخل گوش درد را احساس کنید. پس حتما هنگام در آوردن گوشواره ها و همینطور انداختن آن ها روی گوش، مراقب تیز بودن میخ ها باشید. سلامتی شما در اولویت قرار دارد. اگر قرار باشد که هم خرما را بخواهید و هم خدا را امکان دارد که آسیب ببینید. با آرامش گوشواره را از گوش دربیاورید و تمیز کنید. هنگام جا کردن گوشواره از فرد دیگری کمک بگیرید تا درد کمتری احساس کنید. بعد از این کار حتما از لاستیک های محافظ استفاده کنید تا دیگر اذیت نشوید. به همین ترتیب کابوس گوشواره های میخی به پایان می رسد و زین پس با رویای شیرین آن ها مواجه خواهید شد. در صورتی که در مورد طرز انداختن گوشواره بخیه ای سوالی در ذهن شماست و یا مایل به دیدن طرح های مختلف گوشواره بخیه ای هستید همراه ما در زودیکا باشید. 

تمیزکردن گوشواره های میخی

روش در آوردن گوشواره گیر کرده در گوش

برای در آوردن گوشواره‌ای که گیر کرده، قبل از هر چیز دست‌های خود را با آب و صابون بشویید تا گوش شما عفونت نگیرد. اگر گوشواره دارای قلاب یا پیچش باشد، به آرامی گوشواره را به جلو و عقب چرخانید تا برای خودش فضایی برای حرکت پیدا کند. در این هنگام اگر گوشواره گیر کرده و نمی‌توانید آن را درآورید، می‌توانید مقداری روغن را روی گوش و قسمت معلق گوشواره بمالید. با دست دیگر خود، گوش را به آرامی به عقب و بالا بکشید تا گوشواره آزاد شود. باید خیلی دقت کنید و از نیروی زیادی خودداری کنید تا به گوش آسیب نرسد. این کار می‌تواند کمک کند تا گوشواره به راحتی درآید. در هنگام درآوردن گوشواره، بسیار مهم است که آرامش و دقت داشته باشید. اگر نمی‌توانید گوشواره را به آسانی درآورید یا گوش درد می‌کند، بهتر است به یک پزشک مراجعه کنید. آنها می‌توانند به شما کمک کنند و تا زمانی که مطمئن نیستید، تلاش نکنید تا گوشواره را خودتان درآورید، و به عنوان یک انتخاب آخرین راه، با متخصص مشورت کنید. گوش بسیار حساس است و بهتر است با ملایمت گوشواره گیر کرده را درآورید تا دچار عفونت و زخم نشوید.

روش در آوردن گوشواره گیر کرده در گوش

 چگونه قفل گوشواره فشاری را باز کنیم

قفل گوشواره فشاری یا ضربه‌ای، با لولایی در پشت، یک طراحی معمولا محکم و ایمن است که بیشتر در گوشواره‌های زنانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع قفل معمولا از نظر ماندگاری بر روی گوش بسیار مطمئن و قابل اعتماد است. از آنجا که  این لولاها برای نگه داشتن گوشواره در موقعیت قرار می‌گیرند، برای باز کردن قفل آن با یک ضربه ملایم می توان آن را باز کرد. به این صورت که باز زدن ضربه قفل از لولا جدا می شود و به راحتی می توان گوشواره را باز کرد. حواستان به این نکته باشد که استفاده از فشار بیش از حد ممکن است به شکستن گوشواره منجر شود، بنابراین با دقت و ملایمت لازم، قفل را باز کنید تا از سلامت گوشواره اطمینان حاصل شود.

 چگونه قفل گوشواره فشاری را باز کنیم

مشکلات گوشواره میخی

خواب، اولین و مهم ترین مشکلی است که برای خانم هایی که گوشواره میخی دارند به وجود می آید. وقتی خانم ها سر خود را روی بالش می گذارند میخ گوشواره به پشت گوش آن ها برخورد می کند و آزارشان می دهند. به خاطر همین پیشنهاد می شود که قبل از خواب گوشواره های میخی خود را از گوش در بیاورید و در گوشه ای قرار دهید. اینطور خواب آرام تری خواهید داشت. گیر کردن موها نیز از دیگر مشکلات گوشواره میخی است. اگر گوشواره شما طرح خاصی داشته باشد، ممکن است موهای شما داخل آن ها گیر کند و درد به وجود بیاورد. متاسفانه برای این مورد راه حلی وجود ندارد؛ مگر این که موهای خود را کوتاه کنید! حالا که به این قسمت از مقاله رسیده اید امیدواریم که مطالبی که برایتان گفته شد، موثر واقع شده باشد.

گوشواره بخیه ای

 

اسم گوشواره هایی که نیاز به سوراخ ندارند

نوشتن دیدگاه