اسم گوشواره هایی که نیاز به سوراخ ندارند

گوشواره یکی از جذاب ترین و پر طرفدارترین اکسسوری ها است که مورد توجه بیشتر خانم ها و حتی آقایان واقع شده است که برای استفاده از آن باید با روش مناسب و بهداشتی گوش را سوراخ کرد. در واقع قسمت پایینی و نرم گوش بهترین جا برای سوراخ کردن است که به آسانی و با دستگاه مخصوصی می توان این کار را انجام داد. البته پس از انجام این کار باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید تا خیلی زود زخم آن بهبود پیدا کند و بدون عفونت و مشکلی به نتیجه مطلوب برسید.

اما برخی افراد از انجام این کار ترس دارند و یا به دلایل دیگر تمایل به انجام این کار ندارند. از این رو توصیه می شود گوشواره های مخصوصی که بدون سوراخ کردن قابل استفاده هستند را تهیه نمایند. در واقع افرادی که انواع زیورآلات را تولید می کنند برای رفاه مشتری های خود انواع گوشواره ، گردنبند، دستبند، انگشتر و ... را با طرح های خاص به بازار عرضه می کنند تا تمامی افراد بتوانند از آن استفاده کنند. در زودیکا با این نوع گوشواره بیشتر آشنا می شویم.

اسم گوشواره هایی که نیاز به سوراخ ندارند

آشنایی با گوشواره بدون نیاز به سوراخ کردن گوش

یکی از زیورآلات جدید برای گوش، گوشواره های بدون نیاز به سوراخ است که محبوبیت ویژه ای دارند و امروزه به وفور مورد استفاده قرار می گیرند. این محصول با نام های مختلفی شناخته می شود و اکثر افراد تمایل دارند اسم گوشواره هایی که نیاز به سوراخ ندارند را بدانند تا در صورت نیاز به آسانی انواع آن را خریداری نمایند. اغلب به این مدل زیورآلات گوشواره مگنتی می گویند که در انواع جنس نقره، طلا، استیل، بدل و ... تولید و به بازار عرضه می شوند. در واقع این نوع زیورآلات در انواع مدل مگنتی، کلیپسی، پیرسینگ، میخی کلیپسی و ... تولید و به بازار عرضه می شوند.

آشنایی با گوشواره بدون نیاز به سوراخ کردن گوش

انواع گوشواره بدون سوراخ کردن گوش

همانطور که در مطلب بالا اشاره شد انواع بسیار متنوعی از این زیورآلات در بازار موجود است که هر فرد متناسب با شرایط خود می تواند بهترین نوع آن را خریداری نماید. برای آشنایی بیشتر شما و انتخاب آسان تر در زیر به انواع گوشواره بدون سوراخ کردن گوش اشاره شده است:

  • مدل پیرسینگ: مدل پیرسینگ یکی از بهترین طرح های موجود در بازار است که به آسانی و بدون هیچ سوراخی در گوش می توان از آن استفاده کرد. پیرسینگ در انواع جنس، مدل، سایز و ... تولید و به بازار عرضه می شود از این رو هر فرد می تواند از بهترین مدل آن برای زیباتر کردن ظاهر و استایل خود استفاده کند.

  • مدل مگنتی: همانطور که در مطلب بالا نیز اشاره شد مدل مگنتی یکی از پرطرفدارترین گوشواره ها است که بدون سوراخ کردن مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل از دو آهنربا قوی و بزرگ تشکیل شده که به خوبی به هم چفت می شوند. مدل مگنتی نیز در طرح های بسیار متفاوتی ساخته می شود که هر فرد می تواند بهترین نوع آن را انتخاب نماید.
  • مدل میخی کلیپسی: مدل میخی کلیپسی با توجه به نامی که دارد مخلوطی از مدل میخی و کلیپسی است که به تازگی محبوبیت ویژه ای پیدا کرده است. مدل های میخی کلیپسی بسیار زیبا و شیک هستند و استفاده از آن ها تاثیر زیادی در جذابیت استایل شما دارد. البته دقت داشته باشید این مدل در دو نوع بدون سوراخ و با سوراخ تولید می شود.
  • مدل کلیپسی: این مدل بدون نیاز به سوراخ کردن گوش قابل استفاده است و اغلب طرح های خاص و شیکی دارد. مدل کلیپسی را می توان در انواع جنس طلا، نقره، استیل و ... خریداری کرد و از طراحی زیبای آن لذت برد.
  • مدل لاله گوش: یکی از گوشواره های جذاب که نیازی به سوراخ کردن گوش ندارد مدل لاله گوش است که زیبایی و جلوه خاصی ایجاد می کند. این محصولات در انواع مدل، جنس، کیفیت و ... تولید می شوند که مدل های بسیار خاصی از آن ها در بازار موجود است.

لازم به ذکر است که اکثر مدل هایی که در بالا به آن ها اشاره شد در انواع جنس موجود هستند و به آسانی می توان بهترین مدل آن را خریداری و جذابیت استایل و ظاهر خود را بیشتر کرد. برای خرید انواع گوشواره های بدون نیاز به سوراخ کردن گوش می توانید مدل های مختلف این محصول را در زودیکا بررسی کنید و خرید خود را از بین مدل های متنوع زودیکا انجام دهید.

گوشواره بدون سوراخ گوش

گوشواره بدون سوراخ گوش

گوشواره بدون سوراخ گوش، انتخابی عالی برای کسانی هستند که می خواهند زیبایی گوشواره ها را تجربه کنند بدون اینکه نیاز به سوراخ کردن گوش های خود داشته باشند. این نوع گوشواره ها با استفاده از مکانیزم های مختلفی مانند کلیپس ها، مگنت ها یا فشاری به گوش متصل می شوند و امکان پوشیدن گوشواره های متنوع را بدون درد یا التهاب ناشی از سوراخ کردن فراهم می آورند. طراحان مد، گوشواره های بدون سوراخ را در طرح ها و سبک های متفاوتی ارائه می دهند، از جمله مدل های کلاسیک، مدرن، بوهمی و حتی سفارشی، تا هر فرد بتواند سبک شخصی خود را بیابد. این گوشواره ها نه تنها برای کسانی که نمی خواهند گوش های خود را سوراخ کنند مناسب هستند، بلکه برای کسانی که به دلایل پزشکی قادر به انجام این کار نیستند یا برای موقعیت های خاص که نمی خواهند استفاده از گوشواره های سوراخ دار را نشان دهند، ایده آل می باشند.

گوشواره پیرسینگ بدون سوراخ

گوشواره پیرسینگ بدون سوراخ

گوشواره پیرسینگ بدون سوراخ، گزینه‌ای زیبا و بدون درد برای کسانی هستند که می‌خواهند جلوه‌ای از جواهرات گوش را داشته باشند بدون آنکه نیاز به سوراخ کردن گوش‌های خود داشته باشند. این نوع گوشواره‌ها با استفاده از فشار ملایم یا مکانیزم‌های مغناطیسی به گوش متصل می‌شوند و در طرح‌ها و سبک‌های متنوعی موجود هستند. از جمله مزایای آن‌ها می‌توان به امکان استفاده برای افرادی که به دلایل پزشکی نمی‌توانند گوش‌های خود را سوراخ کنند و همچنین عدم نیاز به نگرانی در مورد عفونت‌های ناشی از سوراخ کردن اشاره کرد. گوشواره‌های پیرسینگ بدون سوراخ، راهی عالی برای افزودن به زیبایی و شخصیت بدون تحمل درد یا دغدغه‌های بهداشتی هستند

 

نوشتن دیدگاه