اکسسوری مناسب لباس عروس

هنگامی که برای خرید لباس عروسی خود بیرون می‌روید، اکسسوری مناسب لباس عروس را فراموش نکنید! تاج و تور عروس، تور و شنل، جواهرات و زیورآلات، ساعت و کفش‌ و.. همگی از جمله لوازم جانبی هستند که باید در کنار لباس روز عروسی خود در نظر بگیرید. اکسسوری عروس راهی عالی برای تکمیل جذابیت و زیبایی ظاهری عروس هستند که می‌توانید سبک مورد علاقه خود را با آنها طراحی کنید. در زودیکا اکسسوری های مناسب لباس عروس را معرفی می کنیم.

لیست اکسسوری لباس عروس در زودیکا

لیست اکسسوری لباس عروس در زودیکا

در زودیکا انواع اکسسوری لباس عروس وجود دارد که جذابیت و زیبایی عروس را در  بزرگترین روز زندگی‌اش دو چندان می‌کند. با ما همراه باشید و اکسسوری مناسب لباس عروس را  برای خود انتخاب نمایید.

  • اکسسوری مو، تاج عروس، گیره مو، سنجاق مو

بعد از انتخاب مدل مو، نوبت به انتخاب تاج عروس می‌رسد. تاج عروس یا گیره مو را باید هماهنگ با مدل موی عروس در نظر بگیرید. اندازه اکسسوری، متریال به کار رفته در آن، رنگ و سنگ های زینتی، کریستال‌های کوچک، همگی باید با سایر اکسسوری های لباس عروس، کاملا متناسب برگزیده شوند.

  • جواهرات

مهمترین اکسسوری لباس عروس، جواهرات و زیورآلات هستند. پس از انتخاب لباس عروس بهتر است قطعاتی را انتخاب کنید که علاوه بر تناسب، مطابق با سلیقه و سبک شخصی شما باشد. به نوع یقه لباس عروس توجه کنید زیرا این مورد می‌تواند به انتخاب گردنبند شما کمک نماید. برای مثال اگر مدل یقه لباس دلبری است. یک گردنبند نقره‌ای رنگ و معمولی و یک جفت گوشواره گزینه خوبی است.

  • گوشواره

مناسب‌ترین گوشواره برای عروس، گوشواره‌های ساده مانند یک آویز کوچک یا مروارید نه خیلی ظریف و نه خیلی درشت است.  در این صورت حتی از فاصله دور در عکس ها بسیار زیبا و گیرا به نظر خواهند رسید.

  • دستبند

دستنبد نازک و ظریف به خصوص زمانی که عروس برای بریدن کیک اقدام می‌کند.جلوه ای زیبا به همراه دارد. مهم این است که بعد از اتمام عروسی، ظاهر دستبند و جزئیات آن روی مچ دست عروس در عکس ها بسیار دیدنی باشد. توصیه می‌کنیم حتی اگر چپ دست هستید، دستبند عروس را به دست راست خود ببندید. زیرا حلقه یا بند عروس روی دست چپ قرار دارد. بنابراین لازم است که  تعادل میان دو دست برقرار شود.

  • گردنبند

گردنبند عروس اکسسوری بسیار مهمی است. نیاز نیست حتما گردنبند نقره یا طلا انتخاب کنید. می توانید گردنبندی را انتخاب کنید که با جزئیات لباس عروس، یقه لباس و رنگ پوست عروس بیشتر هماهنگ است.

مهم ترین اکسسوری همراه با لباس عروس

اکسسوری های مهم همراه با لباس عروس 

  • کفش عروس

کفش عروس نیز یکی از مهمترین اکسسوری های لباس عروس محسوب می شود. کفش مناسب برای عروس باید مطابق با لباس عروس انتخاب شود. البته منظور ما سِت کردن کفش و لباس عروس نیست بلکه هدف اصلی هارمونی و ایجاد جذابیت بیشتری است. اگر لباس عروس از طرح‌های کلاسیک است معمولا کفش او نیز با رنگ‌های سفید، شامپاینی، عاج مناسب‌تر است. اما اگر به دنبال کفش خاصی هستید توصیه می‌کنیم جسارت به خرج داده و از کفش‌های پرزرق و برق و رنگ های متالیک استفاده کنید.

  • کیف عروس

کیف عروس نیز یکی از اکسسوری های لازم و ضروری است. زیرا می‌توانید لوازم مورد نیاز خود را در روز عروسی داخل کیف بگذارید.  اندازه کیف عروسی نباید خیلی کوچک و یا خیلی بزرگ در نظر گرفته شود. انواع کیف‌های عروسی در طرح‌ها  و مدل‌های مختلف به رنگ سفید، نباتی، صدفی و شامپاینی وجود دارد. در پایان پیشنهاد می‌کنیم که سایر اکسسوری لباس عروس مانند دسته گل عروسی، ساعت عروس، چتر عروس، شنل، دستکش، کت و... را نیز مد نظر خود قرار دهید.

  • تور عروس

برای تهیه تور عروس، بیشتر دقت کنید زیرا تنوع آن با توجه به جنس تور، اندازه و مدل بسیار زیاد است. تور عروس یکی از مهمترین اکسسوری های لباس عروس به شمار می رود. ظاهر عروس در هنگام راه رفتن با تور، برجسته تر و چشمگیر خواهد بود. اگر لباس عروس ساده است از تورهای طرح دار، گلدوزی شده یا سنگ دوزی شده استفاده کنید و برعکس اگر لباس عروس کارشده و لاکچری است تور ساده را برگزینید.

در آخر توصیه می‌کنیم در انتخاب جواهرات عروس، سبک و تم عروسی را در نظر بگیرید. انگشتر الماس، گردنبند کلاسیک، انتخاب خوبی برای عروسی های سنتی است.  رنگ جواهرات را نیز طوری انتخاب کنید که مکمل رنگ لباس عروسی یا نامزدی باشد. مثلا طلای سفید یا پلاتین برای لباس سفید مناسب است. فراموش نکنید که  زیبایی و لوکس بودن در حفظ تعادل است. برای انتخاب اکسسوری مناسب لباس عروس، همیشه سلیقه خود را همراه با سادگی و تعادل حفظ کنید و برای جواهرات از فلزاتی استفاده کنید که هماهنگ با لباس شما باشد.

 

محصولات پیشنهادی
نوشتن دیدگاه