سایت تشخیص چهره فرزند با عکس پدر و مادر + هوش مصنوعی

دانستن چهره آینده نوزاد آرزویی است که بسیاری از پدر و مادرهای در انتظار فرزند دارند. به همین دلیل والدین از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای تشخیص چهره نوزاد خود استفاده می‌کنند. این ابزارها با کمک الگوریتم‌های هوش مصنوعی ظاهر احتمالی کودک شما را پیش‌بینی می‌نمایند. در این مطلب از زودیکا به معرفی چند سایت تشخیص چهره فرزند با عکس پدر و مادر از طریق هوش مصنوعی پرداخته‌ایم.

برنامه ترکیب چهره زن و مرد برای بچه

امروزه اپلیکیشن‌های جذابی برای اینکه بفهمیم چهره فرزندمان چگونه خواهد شد، وجود دارد. این برنامه‌های تشخیص چهره نوزاد بر اساس الگوریتم‌های پیشرفته هوش مصنوعی طراحی می‌شود. با این وجود کار با اپلیکیشن‌های این حوزه بسیار آسان است و نیاز به دانش و تخصص خاصی ندارد.

اپلیکیشن‌های شناسایی چهره فرزند با AI برای هر سیستم عاملی متفاوت است. شما عزیزان می‌توانید برنامه‌های سازگار با سیستم عامل اندروید را از فروشگاه‌های مربوطه همچون گوگل پلی دانلود و روی گوشی سامسونگ، هواوی، شیائومی و غیره خود نصب کنید. برخی از برنامه‌های شبیه‌سازی تصویر کودک برای سیستم عامل اندروید عبارتند از:

  • برنامه Baby Predictor

این برنامه ترکیب چهره زن و مرد برای بچه، با اسکن تصاویر والدین و آنالیز ویژگی‌های صورت آن‌ها، شبیه‌سازی دقیقی از سیمای کودک آینده افراد ارائه می‌دهد. سرعت و کیفیت عملکرد این ابزار نسبتا بالا است و طرفداران بسیاری دارد.

لینک دانلود برنامه Baby Predictor

  • برنامه babygen

اپلیکیشن babygen نیز یکی دیگر از ابزارهای تشخیص سیما مبتنی بر AI و سازگار با سیستم عامل اندروید است. تنها کافی است که تصویر والدین را در این برنامه آپلود کرده و سن و جنسیت کودک را تعیین کنید. babygen پس از پردازش داده‌ها تصویر شبیه‌سازی شده‌ای از عکس نوزاد آینده را در اختیار شما قرار می‌دهد.

لینک دانلود برنامه babygen

  • برنامه baby maker

اگر به دنبال یافتن یک ربات تشخیص چهره بچه هستید، می‌توانید برنامه baby maker را دانلود و نصب کنید. این اپلیکیشن مبتنی بر AI با سرعت و دقت بالا می‌تواند لذت تماشای عکس فرزند آینده‌تان را برای شما به ارمغان بیاورد.

لینک دانلود برنامه baby maker

  • برنامه baby generator

برای مشاهده عکس بچه آینده با هوش مصنوعی از برنامه baby generator سازگار با اندروید کمک بگیرید. این اپلیکیشن با آنالیز جزئیات چهره پدر و مادر، یک پیش‌بینی تقریبی از سیمای کودک را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

لینک دانلود برنامه baby generator

برنامه ترکیب چهره زن و مرد برای بچه

برنامه ترکیب چهره زن و مرد برای بچه ایفون

یکی دیگر از سیستم عامل‌های مستقر روی دستگاه‌های هوشمند از جمله تلفن‌های همراه آیفون، سیستم عامل iOS است. برای دانلود برنامه‌های شبیه‌سازی صورت کودک آینده با هوش مصنوعی باید به فروشگاه نرم‌افزاری اپل استور مراجعه کنید. در ادامه چند مورد از بهترین نرم‌افزارهای تشخیص چهره مبتنی بر AI برای نسخه آیفون معرفی شده است:

  • اپلیکیشن AI baby generator

با استفاده از این ابزار قدرتمند می‌توانید از دیدن تصویر کودک خود در آینده لذت ببرید. این برنامه تشخیص چهره نوزاد برای ایفون، یک پردازشگر تصویر است که صورت کودک آینده افراد را پیش‌بینی می‌کند. برای استفاده از اپلیکیشن مذکور کافی است که عکس چهره والدین را در اختیار نرم‌افزار قرار داده و منتظر دریافت سیمای کودک خود باشید.

لینک دانلود اپلیکیشن AI baby generator

  • اپلیکیشن baby generator guess baby face

برنامه یاد شده بر پایه الگوریتم‌های هوش مصنوعی طراحی شده است. این برنامه از طریق تکنیک پردازش تصویر، به تحلیل سیمای پدر و مادر پرداخته و تصویری از کودک را به والدین نشان می‌دهد.

لینک دانلود اپلیکیشن baby generator guess baby face

برنامه ترکیب چهره زن و مرد برای بچه ایفون

سایت هوش مصنوعی چهره آینده بچه

در زیر چهار سایت تشخیص چهره فرزند با عکس پدر و مادر را مشاهده خواهید کرد:

  • سایت luxand

این سایت یکی از بهترین ابزارهای آنلاین بر اساس الگوریتم‌های AI است که شبیه‌سازی خوبی از چهره بچه را ارائه می‌دهد.

لینک سایت luxand

  • سایت baby-ac

این ابزار قدرتمند عکس فرزند آینده را با دقت بسیار بالا در اختیار شما قرار می‌دهد. baby-ac یکی از معروف‌ترین ابزارهای تشخیص چهره بچه آینده با هوش مصنوعی است که تصویر مورد نظر را در کمتر از چند دقیقه آماده می‌کند.

لینک سایت baby-ac

  • سایت makemebabies

این پردازشگر AI با آنالیز تصویر والدین، چهره کودک آینده آن‌ها را پیش‌بینی می‌کند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند با استفاده از قالب‌ها و تصاویر آماده موجود در این سایت، تصاویر کودکان سایر افراد، از جمله افراد معروف را ببینند. این تفریح جالب شما و دوستانتان را برای چندین ساعت سرگرم نگه خواهد داشت.

لینک سایت makemebabies

  • سایت ourbabyai

سایت هوش مصنوعی بچه آینده ourbabyai با کمک الگوریتم‌های پیشرفته عکس‌های پدر و مادر را پردازش کرده و نتیجه نهایی را با بالاترین دقت و سریع‌‌ترین سرعت نمایش می‌دهد.

لینک سایت ourbabyai

با پیشرفت تکنولوژی، سایت‌های پیشرفته‌ای تحت عنوان ربات تشخیص چهره بچه طراحی و در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند. کاربران با استفاده از این سایت‌ها می‌توانند بدون نیاز به تخصص و مهارت خاص، تصویر کودک آینده خود را مشاهده کنند. نتایج ارائه شده توسط سایت هوش مصنوعی عکس بچه، کیفیت و دقت قابل قبولی دارند. به همین دلیل بسیاری از والدین با وجود محرمانه بودن عکس‌های خود ترجیح می‌دهند که از این سامانه‌ها استفاده نمایند.

 

 

 

نوشتن دیدگاه