چگونه رنگ انگشتر برنج را برگردانیم

با ذوق و شوق وارد فروشگاه می شوی که برای مهمانی آخر ماه یک انگشتر برنجی بگیری. بودجه ای هم که کنار گذاشته ای برای خرید یک انگشتر مناسب مهمانی رسمی بسیار مناسب است. وارد فروشگاه می شوی و مدل های انگشتر را یکی پس از دیگری نگاه می کنی. سر آخر یکی را انتخاب می کنی و سفارش می دهی. بعد از چند روز به دستت می رسد و با علاقه زیاد آن را به دست می کنی. هفته آخر ماه می رسد و فقط چهار روز به مهمانی مانده است. یکهو می بینی که انگشترت مقداری تغییر رنگ داده است. نگران می شوی که حالا برای مهمانی چکار کنی. سریعا در اینترنت عبارت چگونه رنگ انگشتر برنج را برگردانیم را جستجو می کنی. با مقاله زودیکا مواجه می شوی. آن را می خوانی و خیالت راحت می شود. پس برای این که به جواب چیزی که سرچ کردی برسی ادامه مقاله را خوان. قبل از آن باید بگوییم که اصلا نگران نباش و تو شیک تر از قبل به مهمانیت خواهی رسید. به زودیکا اعتماد کن. تنوع بالایی ازدستبند، گردنبند و انگشتر ژوپینگ در فروشگاه اینترنتی زودیکا با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا ارائه شده است. برای خرید بدلیجات زیبا از برند ژوپینگ تنها کافیست به صفحه محصول رفته و فرایند ثبت سفارش را تا انتها انجام دهید.

چگونه رنگ انگشتر برنج را برگردانیم

مراحل آبکاری انگشتر برنجی

راه حل این است که انگشتر خود را به یک آبکار بسپار تا یک روکش طلا برای بار دیگر روی آن بپوشاند. روکش طلا به نوبه خود انواع متفاوتی دارد و بسته به هزینه ای که می کنی درخشش متفاوتی به انگشتر تو خواهد داد. در ابتدا روی انگشتر را صیقلی می کنند تا هیچ گونه برآمدگی یا فرورفتگی روی آن نباشد. دلیل آن است که بعد از فرایند آبکاری شاهد درخشش و جلای عالی آن باشی. بعد از آن انگشتر را وارد وان مربوط به آب طلا می کنند. با تنظیم برق مناسب و محلول مورد نیاز، بعد از مدتی آب طلا روی انگشترت می نشیند. مدتی بعد به پرداخت کاری میپردازند. با دستگاه های مخصوص جلای انگشتر را ایجاد می کنند و آن چنان برقی به انگشتر می دهد که چشمت را اذیت کند! حالا که کار آبکار تمام شده است، با تو تماس می گیرد. با عجله و بدون درنگ به کارگاه آبکاری برو و انگشتر را بررسی کن. در ابتدا فکر می کنی که یک انگشتر جدید خریده و با انگشتر خودت جابجا کرده است. بعد از یک نگاه دقیق میفهمی که این همان انگشتر است. اکنون می دانی که برای مهمانی فردا شب همه چیز مهیاست. 

مراحل آبکاری انگشتر برنجی

نگهداری انگشتر برنج

به نظر خودت چرا رنگ انگشترت عوض شده بود؟ اگر حین ظرف شستن یا کارهای خانه از انگشترت استفاده می کنی باید بگوییم که این کار اشتباه است. ابتدا این انگشتر را از دستت در بیاور و سپس به کارهایت برس. فرض کن که باید به سرکار بروی. ابتدا لباس هایت را بپوش، آرایش کن، عطر بزن و بعد از آن ها از انگشتر و بقیه زیورآلات را استفاده کن. با این کار از زیورآلاتت به خصوص انگشتر برنج مراقبت می کنی. مطمئن باش که تا مدت طولانی رنگ و درخشش انگشترت را خواهی دید. باعث افتخار ماست که توانستی به آنچه می خواستی برسی. اگر باز هم به مشکلی مثل همین موضوع برخوردی با ما در ارتباط باش.

انگشتر در هر انگشت به چه معناست؟

نوشتن دیدگاه