گوشواره مناسب صورت لوزی

استفاده از زیورآلات و بدلیجات بخصوص گوشواره براساس فرم صورت از اهمیت بالایی برخوردار است. زمانی که شما یک گوشواره را متناسب با فرم صورت خود انتخاب می کنید باعث می شود که زیبایی چهره و زیورآلات دوبرابر شود. شاید تا بحال پیش آمده باشد که از گوشواره دوست خود استفاده کنید و متوجه شوید که این گوشواره آنقدر که به صورت دوستتان می آید برای چهره شما مناسب نیست و یا بالعکس.
المان هایی مانند رنگ پوست، مدل مو، اندازه قد، بلندی گردن و فرم صورت می تواند تعیین کننده این باشد که چه نوع زیورآلاتی را استفاده کنید. در صورتی که علاقه مند به کسب اطلاعات در رابطه با گوشواره بخیه ای در یک سوراخ و یا انواع زیورآلات هستید می توانید به مقالات سایت زودیکار مراجعه کنید. 

گوشواره مناسب صورت لوزی


در واقع زیورآلاتی مانند گوشواره و گردنبند بنا به فرم صورت برای هر فردی، جلوه متفاوتی دارد. دسته بندی فرم صورت در انواع متفاوتی قرار می گیرد. صورت لوزی به صورت هایی گفته می شود که از سمت گونه پهن و از پیشانی و چانه دارای زاویه می شوند و باریک تر هستند. افرادی که دارای صورتی با فرم لوزی هستند برای انتخاب نوع گوشواره باید دقت بیشتری به خرج دهند. گوشواره هایی که برای صورت هایی به فرم لوزی مناسب هستند باید به گونه ای باشند تا بتوانند فرم چانه را اندکی پهن تر نشان دهند. بهترین نوع گوشواره هایی که برای این فرم صورت مناسب هستند دارای شکلی پهن، عریض و کوتاه هستند.

گوشواره مناسب صورت لوزی

گوشواره مناسب صورت لوزی کدام است؟

بدلیجاتی که برای فرم صورت لوزی استفاده می شوند باید داری شکل های هندسی باشند تا نواقص و محدودیت های صورت را تا حدی برطرف کنند و از طرف دیگر به خوبی به چشم آیند. از بهترین گوشواره هایی که برای صورت های لوزی مناسب هستند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گوشواره های عریض
  • گوشواره های کوتاه
  • گوشواره های اشکی کوچک
  • گوشواره های گلابی شکل
  • گوشواره های مثلثی
  • گوشواره های بیضی
  • گوشواره های میخی
  • و ...

گوشواره مناسب صورت لوزی کدام است؟

دقت داشته باشید که گوشواره های میخی برای هر نوع فرم صورتی مناسب هستند. افرادی که دارای فرم صورت لوزی هستند اگر نتوانستند گوشواره مناسب با صورت خود را پیدا کنند می توانند از نوع میخی استفاده کنند. گوشواره هایی که با آویز های کوتاه به میخک خود وصل هستند از بهترین و مناسب ترین گزینه ها برای صورت های لوزی هستند زیرا علاوه بر اینکه باعث می شوند قسمت پهن صورت خیلی به چشم نیاید از سویی باعث می شوند چانه پهن تر به نظر آید. دقت داشته باشید که فرم گوشواره لوزی به اندازه قد فرد و اندازه گردن نیز بستگی دارد. به طور مثال اگر دارای صورتی با فرم لوزی و گردنی بلند هستید می توانید از گوشواره هایی با آویز بلندتر استفاده کنید.
استفاده از گوشواره های دکمه ای برای صورت های لوزی با گردن کوتاه نیز مناسب است.
گوشواره هایی که فرم مثلث دارند و با پایه کوتاه آویزان هستند می توانند برای گردن های کوتاه و صورت لوزی استفاده شوند. گوشواره ستاره ای از مدل های گوشواره های پرطرفدار بدلیجات زودیکا است که به هر مدل صورت نیز می آید. این محصول را از زودیکا خریداری کنید.

گوشواره مناسب صورت لوزی کدام است؟

زاویه سازی صورت با گوشواره

شاید بتوان گفت انتخاب یک گوشواره مناسب بیشتر از آنچه تصورش را بکنید باعث می شود که شما دارای صورتی زیبا و زاویه دار شوید. دقت کنید که برای زاویه دار کردن صورت با یک گوشواره مناسب ابتدا باید فرم صورت خود را بشناسید. اگر نوع گوشواره را متناسب با فرم صورت و مدل موی خود انتخاب کنید بیشترین تاثیر را در زاویه دار کردن صورت خود داشته اید.

  • افرادی با فرم صورت گرد بهتر است از گوشواره هایی با آویز های بلند و مدل هایی که به سمت پایین باریک می شوند استفاده کنند. گوشواره های منگوله دار نیز برای صورت های گرد مناسب هستند.
  • فرم صورت بیضی معمولا دارای تناسب و زاویه مناسب است و از این رو می توان از هر نوع گوشواره ای برای آن استفاده کرد. مدل های اشکی و کشیده، بهترین گزینه برای این فرم صورت هستند.
  • فرم صورت مربعی دارای پیشانی و چانه ای پهن است. بهترین گوشواره برای این فرم صورت گوشواره های حلقه ای، دایره ای و اشکی است. دقت کنید که گوشواره های زاویه دار و مربعی برای این فرم صورت اصلا مناسب نیستند.
  • صورت هایی با فرم قلبی باید از گوشواره های آویز داری استفاده کنند که در انتهای خود گرد هستند. استفاده از این مدل ها باعث می شود زوایای صورت متناسب تر و متعادل تر به نظر آید. استفاده از گوشواره های نوک تیز و کشیده برای صورت های قلبی مورد توصیه نیست.
  • افرادی با صورت های باریک و کشیده باید از گوشواره های با آویز های درشت گرد استفاده کنند تا باعث شود صورت گرد تر نشان داده شود.

گوشواره مناسب صورت بیضی

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

چه گوشواره ای به چه صورتی میاد

نوشتن دیدگاه