پیرسینگ واژینال چیست؟

امروزه بسیاری از افراد با واژه پیرسینگ (سوراخ کردن بخشی از بدن) آشنایی دارند. شاید هم در اطراف خود، افرادی را دیده‌اید که پیرسینگ بینی، ابرو و غیره انجام داده‌اند. اما به نظر شما پیرسینگ واژینال چیست؟ این تکنیک تا چند سال قبل در کشورهای غربی رایج بود، اما در حال حاضر در کشور ما نیز طرفداران بسیاری پیدا کرده است. در این مطلب از زودیکا اطلاعات جامعی درباره نحوه انجام این تکنیک زیبایی و انواع مدل‌های آن در اختیار شما قرار خواهیم داد.

پیرسینگ واژن و انواع مدلهای آن

در هنگام انجام پیرسینگ واژن یا ناحیه ژنیتال، بخشی از پوست این قسمت از اندام تناسلی را سوراخ کرده و به آن زیورآلات می‌آویزند. جواهراتی که برای این ناحیه از بدن استفاده می‌شوند، هیچ تماس و ارتباطی با داخل واژن پیدا نخواهند کرد، چرا که این نوع حفره‌ها برای نصب زیورآلات، معمولا در لبه‌های لابیا مینور یا لبه لابیا ماژور یا ناحیه کلیتوریس ایجاد می‌گردند.

بسیاری از خانم‌های جوان به این تکنیک زیبایی علاقه دارند، زیرا موجب افزایش اعتماد به نفس آن‌ها در حین برقراری رابطه جنسی با شریکشان می‌شود. همچنین بانوان از این روش به عنوان عاملی محرک برای افزایش میل جنسی یاد می‌کنند. برخی از زنان معتقد هستند که انجام پیرسینگ واژن توانسته در رسیدن به اولین ارگاسم به آن‌ها کمک کند. عده‌ای دیگر نیز بیان کرده‌اند که این عمل، کنجکاوی، ریسک‌پذیری و شیطنت آن‌ها را ارضا کرده است. لازم به ذکر است که بعضی از بانوان پیش از نصب زیورآلات به ناحیه واژن خود، عمل جراحی لابیاپلاستی یا تزریق ژل به واژن را نیز انجام می‌دهند. سوراخ کردن ناحیه ژنیتال انواع مختلفی دارد که در ادامه با هر یک از آن‌ها به طور مختصر آشنا خواهید شد.

  • پیرسینگ کلیت واژن

در این روش سوراخ کردن، ناحیه کلیتوریس سوراخ نمی‌شود. در واقع برای انجام این تکنیک زیبایی، کلاهک کلیتوریس خارجی از طرفین خود احاطه می‌گردد که بخش بالایی فرج است.

  • سوراخ کردن کلیتوریس

ناحیه کلیتوریس یکی از نواحی پرطرفدار و محبوب برای انجام پیرسینگ واژینال است. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که سوراخ کردن این ناحیه از بدن موجب افزایش لذت در طول برقراری رابطه جنسی می‌شود. در واقع نصب زیورآلات در ناحیه کلیتوریس باعث تحریک بیشتر بافت این بخش از بدن در حین فعالیت جنسی می‌گردد.

لازم به یادآوری است که کلیتوریس از عصب‌های زیادی تشکیل شده است. به همین دلیل سوراخ کردن این بخش از اندام تناسلی می‌تواند بسیار دردناک بوده و آسیب عصبی به همراه داشته باشد. بنابراین بسیار مهم است که برای سوراخ کردن این بخش از بدن به یک پزشک متخصص مراجعه کنید تا دچار عارضه و ناراحتی نشوید.

پیرسینگ واژن و انواع مدلهای آن

  • پیرسینگ غفله واژن

سوراخ کردن غفله واژن حتی از کلیتوریس نیز محبوب‌تر و پرطرفدارتر است. البته از آنجایی که این قسمت از اندام تناسلی پوست ضخیمی دارد، نمی‌توانید بیشتر از یک قطعه زیورآلات به آن بیاویزید. به دلیل ضخیم بودن پوست غفله واژن، از مواد بی‌حس کننده بیشتری نیز برای انجام پیرسینگ آن استفاده می‌شود.  

سوراخ کردن بخش خارجی یا داخلی لابیا

لابیا به ویژه لابیا ماژور بافت ضخیمی دارد و می‌توان بیش از یک قطعه جواهر یا جواهرات سنگین را در این قسمت از بدن نصب کرد. البته این امر تنها در شرایطی محقق می‌شود که این بخش از اندام تناسلی پوست کافی برای سوراخ کردن داشته باشد.

  • پرنس آلبرت

پیرسینگ شاهزاده آلبرت مشابه عمل پرنس آلبرت در مردان است. افراد کمی به انجام این تکنیک زیبایی علاقه دارند، زیرا عمل سختی محسوب می‌شود. به طور کلی نصب زیورآلات در واژن و قسمت‌های بالایی آن به دقت بسیار زیادی نیاز دارد.

پیرسینگ واژن و انواع مدلهای آن

عوارض پیرسینگ واژن

در صورتی که پیرسینگ واژینال توسط پزشکان متخصص انجام شود، می‌تواند بی‌خطر باشد. اما اگر این عمل در محیط غیربهداشتی و توسط افراد غیرمتخصص صورت گیرد، می‌توانند خطرات بسیاری به همراه داشته باشد. از جمله این عوارض می‌توان به تجمع باکتری‌ها و ویروس‌های مضر در واژن و بروز عفونت اشاره کرد. برای جلوگیری از بروز این مشکلات باید از وسایل کاملا استریل در محیطی ایمن استفاده نمود. به یاد داشته باشید که احتمال عفونت در هر مرتبه که جواهر باز شود، بیشتر خواهد شد. همچنین احتمال دارد که فرد به جواهرات نصب شده حساسیت داشته باشد.

از آنجایی که واژن یکی از حساس‌ترین نقاط بدن محسوب می‌شود، احتمال درد در هنگام سوراخ کردن آن دور از انتظار نیست. اما به دلیل اینکه عمل بسیار سریع انجام می‌شود، درد آن ممکن است که شبیه به درد سایر نقاط بدن باشد. گفتنی است که ترمیم سوراخ 1 الی 4 ساعت و ترمیم کلیتوریس نیز 1 الی 2 ماه به طول می‌انجامد.

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه