حساسیت به بدلیجات و جلوگیری از آن

خانمی را فرض کنید که با کلی ذوق و شوق برای خرید یک سرویس بدلیجات مرورگر سیستم خود را باز می کند. وارد اولین فروشگاه اینترنتی می شود و سرویس مورد پسندش را می خرد. زمانی را منتظر می ماند تا بسته به دستش برسد. بعد از چند روز و دریافت سرویس زیبایش، متوجه می شود که دور مچ دست یا دور گردن او به خارش افتاده است. در این جا به این نتیجه می رسد که ای کاش از فروشگاه اینترنتی زودیکا خرید می کرد! درست حدس زدید؛ محصولات زودیکا به هیچ وجه برای شما حساسیت به وجود نمی آورند. ممکن است که از خرید خود پشیمان باشد و خود را بابت نادیده گرفتن توصیه های زودیکا سرزنش کند، اما هنوز هم دیر نشده است. ما راهکارهایی به او می دهیم که حداقل حساسیت و خارش را تجربه کند. پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید اما از قبل به این توجه داشته باشید که محصولات زودیکا هیچ حساسیتی به وجود نمی آورند.

حساسیت به بدلیجات و جلوگیری از آن

حساسیت به بدلیجات و جلوگیری از آن

اگر شما یا کسی که در ارتباط با آن هستید حساسیتی به بدلیجات دارید، می‌توانید با رعایت تدابیری سعی کنید از آن جلوگیری کنید. می‌توانید از بدلیجاتی که ساختار و موادشان مناسب برای افراد حساس هستند استفاده کنید. به طور معمول، بدلیجات با استفاده از موادی با کیفیت و ضد حساسیت تولید شده باشد، مناسب برای افراد حساس است. بدلیجات استیل گزینه مناسبی برای افرادی هستند که به انواع بدلیجات حساسیت دارند. شما می توانید این مدل بدلیجات را از زودیکا بخرید.

چگونه حساسیت به بدلیجات را از بین ببریم؟

حساسیت به بدلیجات و جلوگیری از آن یکی از اصلی ترین دغدغه های خانم ها است. 3 راه وجود دارد که این مشکل را به نسبت حل می کند. دلیل این حرف این است که شما هر کاری هم که بکنید باز هم آن طور که می خواهید پیش نخواهد رفت. در ادامه به این سه راه می پردازیم.

1- لاک بی رنگ
معمولا در کمد لوازم آرایش هر خانمی یک لاک بی رنگ پیدا می شود. دلیل بی رنگ بودن این است که هیچ اثری از لاک بر جا نماند و برق بدلیجات از بین نرود. گرچه درخشش اولیه محصول ثابت نمی ماند ولی از پوست و سلامتی شما مراقبت می شود. برای انجام این کار محصول را در دست بگیرید و آن قسمت هایی که بیشتر با پوست شما تماس دارد را لاک بزنید. برای مثال اگر گوشواره بدل دارید فقط به قفل آن لاک بزنید و نیازی نیست که کل گوشواره را به لاک آغشته کنید. اگر گردنبند یا دستبند دارید، تمام سطح محصول را لاک بزنید. با این کار حساسیت پوست ناحیه دست و گردن تا حدی کم تر می شود. اگر هم حلقه یا انگشتر بدل دارید کافیست که به قسمت داخلی آن لاک بزنید؛ زیرا پوست شما با بخش بیرونی انگشتر ارتباطی ندارد. برای پابند، پیرسینگ یا زیورآلات بدلی دیگر نیز همین کار را اجرا کنید. دوباره این مورد را یادآوری می کنیم که انتظار نداشته باشید که حساسیت، قرمزی یا خارش به طور کامل از بین برود.

چگونه حساسیت به بدلیجات را از بین ببریم؟

2- کرم مرطوب کننده
راه دیگر این است که از کرم مرطوب کننده یا آب رسان استفاده کنید. مقداری مرطوب کننده را روی محلی که بدلیجات قرار می گیرد، بمالید. این کار باعث می شود که پوست شما در برابر حساسیت محافظت شود. به این نکته هم توجه کنید که اگر پوست خود را بیش از اندازه چرب کنید تاثیر بیشتری نخواهید دید. پس به اندازه ی نیاز پوست خود را با مرطوب کننده چرب کنید. برای مثال دور مچ دست، دور نرمه گوش، دور گردن یا مچ پا را چرب کنید تا از ایجاد حساسیت تا حد زیادی جلوگیری شود. دوباره یادآوری می شود که این کار تا حدی پاسخ گوی حساسیت پوست است و به طور کامل حساسیت را از بین نمی برد.

3-روکش طلا
آخرین راه این است که برای بار دیگر بدلیجات خود را به آبکار بسپارید تا روکشی تازه روی آن بپوشاند. برای این کار باید به چند نکته توجه کنید. اول این که ممکن است که باز هم این حساسیت به وجود بیاید؛ زیرا روکش طلایی که حاوی نیکل باشد در هر صورت به پوست آسیب می زند. پس روکش طلای نو توفیری ندارد. دوم این که دسترسی شما به آبکار های زبردست و متخصص محدود است و ممکن است که حتی در شهر شما نباشد.

چگونه حساسیت به بدلیجات را از بین ببریم؟

حساسیت به بدلیجات استیل

همانطور که در ابتدا گفته شد حساسیت به بدلیجات و جلوگیری از آن مسئله بسیار مهمی است که باید قبل از خرید به آن توجه کرد. واقعیت این است که فلز پایه زیورآلات بدلی تاثیری در ایجاد شدن یا نشدن حساسیت ندارد. حساسیت به بدلیجات استیل یا بدلیجات مسی یا برنجی بستگی ندارد؛ به روکش آن وابسته است. روکشی که حاوی نیکل است برای پوست ضرر دارد. پس این که می گویند حساسیت به بدلیجات استیل بسیار شایع است کامل دروغ است و فقط به روکش طلای آن بستگی دارد. همه ی این حرف ها را زدیم که به شما عزیزان ثابت کنیم که راه هایی وجود دارد که از سلامتی شما محافظت شود. زودیکا محصولاتی را ارائه می دهد که هیچ گونه حساسیتی برای شما ایجاد نمی کند و با خیال راحت از آن ها استفاده کنید.

محصولات پیشنهادی
نوشتن دیدگاه